Achizitie publica - PRIMA INFIINTARE A RETELEI DE APA IN COMUNA ROSIORI, JUDETUL IALOMITA
Detaliu pentru invitatia numarul 341743
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341743/14.01.2013
Denumire contract: PRIMA INFIINTARE A RETELEI DE APA IN COMUNA ROSIORI, JUDETUL IALOMITA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ROSIORICod fiscal: 16371412, Adresa: COMUNA ROSIORI, JUDETUL IALOMITA, Rosiori, Telefon: +40 0243319719, Fax: +40 0243319800
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PRIMA INFIINTARE A RETELEI DE APA IN COMUNA ROSIORI, JUDETUL IALOMITA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PRIMA INFIINTARE A RETELEI DE APA IN COMUNA ROSIORI, JUDETUL IALOMITA
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 300, 180 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie si se prezinta conform Formularul nr. 1 din sectiunea Formulare.Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici.In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 2781*)din OUG 34/2006 actualizata.In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre unul dintre asociatiin numele intregii asocieri.Cuantumul garantiei de participare va fi inin suma de 65.000lei. Garantia de participare poate fi constituita si in euro. Pentru echivalenta se va folosi cursul comunicat de catre BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participareva fi valabila , in mod obligatoriu, pentru o perioada de 120 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Conform Art. 2781*) - (1) din OUG 34/2006 actualizata, daca ofertantul depune o contestatie la CNSC ?in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a acordului-cadru urmatoarele sume: 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei?;
Garantie de buna executie
Garantia de buna executiese constituie si se prezinta conform Formularul nr. 2 din sectiunea Formulare.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asocierein ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica si asocierii.Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata modificat de HG 1045 din 2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratii privind situatia personala a operatorului economiv(privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din ordonanta)-Se va completa pe modelul Formularului 4 din sectiunea Formulare.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 180 si/sau 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2: Declaratia privind calitatea de participant la procedura-Se va completa pe modelul Formularului 5 din sectiunea Formulare.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Se va completa pe modelul Formularului 6 din sectiunea Formulare.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 4: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.Se va completa declaratia obligatoriupe modelul Formularului 7 din sectiunea Formulare.Inclusivtertul sustinator (daca exista) are obligatia de a completa aceasta declaratie.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoanedetinfunctii dedecizie: NicuCristea ? Primar, Nicolae Adina Ileana -Presedinte Comisie, Popa Adriana-Membru Comisie Evaluare, Petrache Mihaela? MembruComisie Evaluare, Petcu Ion - Membru de rezerva, Anghel Ion-Consilier Local, Bichir Marian-Consilier Local, Damian Tudor-Consilier Local, Popa Petre-Consilier Local, Niculae Sandel-Consilier Local, Sarbu Grigore-Consilier Local, Ciotoianu Toma-Consilier Local, Dobre Nicolae-Consilier Local, Sandu Nicolae-Consilier Local, Toader Gheorghe-Consilier Local, Anghelus Emil-Consilier Local.Cerinta nr. 5 - Alte documente: ?Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent.?Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal, sau echivalent.?Cazier fiscal al societatii/ (certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/ 2003, sau echivalent.?Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului, sau echivalent.Toate certificatele si cazierele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente indomeniu. Cerinta nr. 1: Persoane juridice/fizice romane-Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectelor contractului care urmeaza sa fie atribuit, informatii care trebuie sa fie obligatoriu reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 2: Persoane juridice straine-Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.1) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizatm.2) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalĂzata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.)Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizbila cu mentiunea ?conform cu originalul, insotita de traducerea legalizata a documentului in limba romana, efectuata in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita a depuneriiofertelor.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 3: Ofertantul va face dovada ca este atestat ANRE (Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei sau echivalent) pentru executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 KV.Dovada indeplinirii acestui nivel se va face in mod obligatoriu numai cu copie a acestui atestat, semnat si stampilat?conform cu originalul? de catre societate, in termen de valabilitatela data limita de depunere aofertelor.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, situatia tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Operatorul economic are obligatia de a da o declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator al procedurii de achizitie publica, va incheia inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice., Asigurarea se va incheia, pentru toata durata de valabilitate a contractului, cu o agentie de asigurare. Contravaloarea primelor de asigurare va fi suportata de catre ofertant din capitolul ?Cheltuieli indirecte?.In cazul in care operatorul economic este declarat castigator al procedurii si nu incheie si nu prezinta polita de asigurare inainte de semnarea contractului, incheiata conform cerintelor de mai sus, oferta sa va fi declarata inacceptabila, conform art. 36 alin (1) litera b)din HG 925/2006 actualizata.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 2: Of. trebuie sa faca dovada ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces/ are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor pt o perioada de 4 luni, in valoare de minim 800.000 lei, suplimentar fata de oblig. contractuale in desfasurare.Of. vor face dovada cu inscrisuri bancare prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pt conf., in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 3: Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii trei ani vizate si inregistrate de organele competente.Fotocopiile dupa bilanturile contabilevor fi lizibile, semnate si stampilatede catre ofertanti pe fiecare pagina cumentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste bilanturi contabile.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Op. ec. care nu si-au inregistrat depunerea bil. contabil pe anul 2012, la autoritatile financiare, vor face dovada indeplinirii pt anul 2011, acesta fiind ultimul an financiar pt care op. ec. si-au inregistrat depunerea bil. cont.Op. ec. care si-au inregistrat dep. bil. cont. pe 2012, la autoritatile financiare, vor face dov indeplinirii cerintei pt anul 2012, Cerinta nr. 4: Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri din activitatea de constructii - montaj (C+M) pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, respectiv 6.600.000 lei.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat. Pentru ca o asociere sa beneficieze de facilitatile oferite de Legea nr. 346/2004, operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare dintre ei indeplineste conditia de IMM. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilorprezentarea si a altor documente pentru dovedirea indeplinirii acestei cerinte.Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri medii anuale BNR: 2010:1 Euro= 4, 2099 RON; 2011:1 Euro = 4, 2379 RON, 2012:1 Euro = 4, 4560 RON, Cerinta nr. 5: Nivelul indicatorului financiar ?lichiditate generala? calculat pentru anul 2012 sa fie cel putin 99%.Formula de calcul a indicatorului financiar ?lichiditate generala? este: Lichid. gen. = (Active circulante/datorii curente) x 100.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1) art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate., Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 actualizata. Angajamentul ferm de sustinere financiara reprezinta un act juridic unilateral prin care persoana care sustine, confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate.In cazul unei Asocieri, operatorii economici vor prezenta Acordul de Asociere si sarcinile care revin fiecarei parti, precum si documentele solicitate la capitolul Criterii de calificare pentru fiecare din membrii asocierii.In cazul asocierii ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe langa oferta/candidaturacomuna, alte oferte/documente de calificare in mod individual sau in alta asociere ori de a participa in calitate de subcontractant la procedura., La depunerea ofertelor/candidaturilorse va prezenta acordul de asociere intocmit si semnat de fiecare asociat in parte.Se va preciza clar in Acordul de Asociere ca nici un asociat nu are dreptul de a parasi asocierea inainte de terminarea contr.Acest Acord de Asociere va fi legalizat de catre of. castigator inainte de semnarea contr.si se va preda autoritatii contractante.In oricare dintre situatii, in cazul unei asocieri, in doc. de calific.va fi prezentat acordul de asociere ? model in sectiunea Formulare - care trebuie sa contina cel putin: lista tuturor asociatilor si partea din contract pe care o indeplineste fiecare, nominalizarea liderului de asociatie, clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pt indeplinirea contr., imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv.Neprezentarea acordului de asociere, cu precizarile mentionate, atrage dupa sine descalificarea ofertantilor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Lista principalelor lucrari de constructii/extinderi de retele de alimentare cu apa executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei celor mai importante lucrarisi precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta lista.Lista va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr.2: Experienta similara in executia de lucrari de infiintare/extindereretele publice de alimentare cu apa, respectiv executia a minim un contract delucrari de infiintare/extindereretele publice de alimentare cu apa in lungime de minim 10.100 ml.Pentru dovedirea indeplinirii experientei similare solicitate se vor prezenta certificari de buna executie (din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit) prin care sa se confirmeexecutia unei lucrari de infiintare/extinderede retele publice de alimentare cu apa in lungime de minm 10.100 ml., In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea indeplinirii cerintei privind experienta similara se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic sub incidenta legii penale privind falsul in declaratii.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 3: Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.Declaratiava fi data pe propria raspundere si a fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 4: Pentru asigurarea optima amanagementului contractului operatorul economic trebuie sa faca obligatoriudovada ca are la dispozitie, zilnic pe toata durata contractului, un personal de conducere de minim 12 (doisprezece) specialisti, din care: ?minim 1 (un) absolvent de studii superioare in Constructii Specializarea Constructii Hidrotehnice/ Retele edilitare(sau echivalentul acestora) atestat ca manager de proiect, cu experienta generala de minim 5 ani in specialiatea dobandita si experienta specifica de minim 3 ani ca manager de proiect? pentru functia de Responsabil (coordonator) contract;, ?minim 1 (unu) absolvent de studii superioare in constructii specialitatea Constructii Hidrotehnice/ Retele Edilitare/Imbunatatiri Funciare/ Constructii Civile Industriale si Agricole(sau echivalentul acestora), absolvent de studii superioare tehnice in constructii inspecialitatile de mai sus (sau echivalentul acestora), cu experienta generala de minim 5 ani inspecialitatile de mai sus (sau echivalentul acestora) si care sa fi condus minim o lucrare de constructii in domeniul apa/apa uzata? pentru functia de Sefde Santier Constructii Retele Edilitare.?minim 1 (un) absolvent de studii superioare tehnice in Constructii specialitatea Geotehnica/Geodezie (sau echivalent) cu experienta generala in specialitatea dobanditade minim de 5 anisi cu experientaspecifica dovedita din care sa rezulte ca a participat la efectuarea de studii geotehnice pentru cel putin un foraj vertical ? pentru functia de specialist geotehnic., ?minim 1 (un) absolvent de studii superioare tehnicein Constructii specialitatea Cadastru/Geodezie (sau echivalent) cu experienta generala in specialitatea dobanditade minim de 5 ani si cu experientaspecifica dovedita din care sa rezulte ca a participat la ridicarea si prelucrarea datelor topografice pentru cel putin o lucrare de constructii retele edilitare? pentru functia de specialist topo.?minim 1 (un) inginer mecanic/electromecanic, absolvent de studii superioare in tehnica instalatiilor si echipamentelor din domeniul apa/apa uzata, cu experienta generala de minim 5 ani in specialitatea dobandita si cu experientaspecifica dovedita din care sa rezulte ca a condus minim 1 o lucrare de montaj, supraveghere si verificare tehnica a echipamentelor? pentru functiile de Sef Compartiment Instalatii/Echipamente., ?minim 1 ing. de retele el. in Spec. Energetica/ Instalatii Electrice/ Electromecanica/Electrotehnica(sau echivalentul acestora) care sa fieautorizatANREtip B in conformitate cu Ordinul 24/2007 al presedintelui ANRE;?minim un absolvent de studii superioareatestat/certificat(obligatoriu se va prezenta copie atestat/certificat/diploma de calificare) ca manager al sistemelor de managementul calitatii ? pentru functia de manager calitate;?minim un absovent de studii superioareatestat/certificat (obligatoriu se va prezenta copie atestat/certificat/ diploma de calificare) ca manager al sistemelor de managementul mediului ? pentru functia de manager mediu;?minim1 (un) atestat RTE (responsabil tehnic cu executia sau echivalentul acestuia) pentru Constructii edilitare si de Gospodarie comunala ? pentru functia de Responsabil Tehnic cu Executia Lucrari Edilitare;, ?minim1 (un) atestat RTE (responsabil tehnic cu executia sau echivalentul acestuia) pentru lucrari electrice ? pentru functia de Responsabil Tehnic cu Executia Lucrari Electrice;?Minim 1 Responsabil Tehnic cu Sudura la instalatii sub presiune si instalatii de ridicat (RTS) - personal tehnic de specialitate, angajat al persoanei juridice atestat conform prescriptiei tehniceISCIR PT CR 4 si desemnat prin decizie interna, responsabil cu elaborarea si avizarea documentatiilor tehnice privind lucrarile de sudura in vederea aprobarii procedurilor de sudare ai de autorizare a sudorilor.? minim 1 Responsabil cu Supravegherea Lucrarilor (RSL) la instalatii sub presiuneatestat conf. Ord. 465 /2009 al ISCIR si al PT CR 4;, Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu inscrisuri prezentate in fotocopii lizibile semnate si stampilate ?conform cu originalul?(diplome studii superioare, atestate/certificate/autorizatii in termen de valabilitate la data limita de depunere aofertelor, contracte de munca/contracte de colaborare/ contracte de prestari servicii/angajament de participare, decizii interne de numire pentru responsabilul tehnic cu sudura (RTS), responsabilul cu supravegherea lucrarilor (RSL) si managerul de calitate)si prinCV-uri (prezentate in original si completate pe modelul Formularului nr. 10C din Sectiunea Formulare) anexate pentru fiecare persoana in parte din cele minim 12 (doisprezece) solicitate mai sus precum si declaratii de disponibilitate pentru toti cei care nu sunt salariati proprii (prezentate in original).Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta 5: Pt. a putea executa lucrarile la standardele solicitate, op.ec. trebuie sa faca dovada asigurarii urmatorului personal calificat: Minim 1 sudor in metal calificat si atestat ISCIRsau echivalentul acestuia, Minim 3 (trei) sudoriPEHDcalificati si atestati ISCIR (Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientilor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat) sau echivalentul acestuia.Dovedirea indeplinirii acestui nivel specific minim necesar pentru cei 4 sudori calificati si atestati ISCIRsau echivalentul acestuia ? copii atestate ISCIR sau echivalentul acestuia si copii copii contracte de munca/contracte de colaborare/contracte de prestari servicii/angajamente de participare si declaratii de disponibilitate pentru toti cei care nu sunt salariati proprii. Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata, Cerinta 6: Pentru a ne asigura ca lucrarile vor fi terminate in termenii de executie impusi de catre proiectant conform legislatiei/prevederilor tehnice in vigoare si la standardele de calitate prevazute in proiectul tehnic operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are disponibil (proprietate si/sau contracte leasing si/sau contracte de inchiriere si/sau alte forme de punere la dispozitie) pentru executarea contractului ce urmeaza a fi atribuit cel putin: Automacara ? 1 buc, Excavatoare ? 1 buc, Sapatoare in spatii limitate (mini excavatoare) ? 1 buc, Incarcatoare frontale ? 1 buc, Autobasculante pentru transport pamant - 1 buc, Autocamioane pentru transport conducte - 1 buc, Pompe epuisment - 3 buc, Echipament de foraj orizontal? 1 set, echipament de foraj vertical pana la cel putin 120 m -1 buc; Aparat de sudura PEHD ? 1 buc., Dovedirea indeplinirii acestei cerinte se face numai prin inscrisuri (proprietate si/sau contracte leasing si/sau contracte de inchiriere si/sau alte forme de punere la dispozitie) prezentate in fotocopie semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr.7: Informatii privind subcontractantii.Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare, precum si informatii privind proportia in care contractulurmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.Lista va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti si insusita sub semnatura de catre subcontractanti.Se va completa pe modelul formularului anexat.Daca nu exista subcontractanti se da o declaratie in acest sens.In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 11 din HG 925, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art.188 alin (2) din OUG 34/2006., Subcontractare este permisa cu respectarea urmatoarelor conditii: - fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract, of. are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv;
- of. trebuie sa indice in ofertele lor partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere alesubcontractantilor propusi;
- of. trebuie sa prezinte lista cuprinzand subcontractantii;
- subcontractantii nu pot subcontracta lucrarile la randul lor.La incheierea Contractuluiprezent, achizitorul va solicita prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Pe parcursul derularii contr., contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul aut. contr., iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale, Capacitatea tehnica si profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatuluiresursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2) al art.190 din OUG 34/2006.In cazul unei Asocieri, operatorii economici vor prezenta Acordul de Asociere si sarcinile care revin fiecarei parti, precum si documentele solicitate la capitolul Criterii de calificare pentru fiecare din membrii asocierii.In cazul asocierii ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe langa oferta/candidaturacomuna, alte oferte/documente de calificare in mod individual sau in alta asociere ori de a participa in calitate de subcontractant la procedura. La depunerea ofertelor/candidaturilorse va prezenta acordul de asociere intocmit si semnat de fiecare asociat in parte., Se va preciza clar in Acordul de Asociere ca nici un asociat nu are dreptul de a parasi asocierea inainte de terminarea contractului.Acest Acord de Asociere va fi legalizat de catre ofertantulcastigator inainte de semnarea contractului si se va preda autoritatii contractante.In oricare dintre situatii, in cazul unei asocieri, in documentele de calificare va fi prezentat acordul de asociere ? model in sectiunea Formulare - care trebuie sa contina cel putin: -lista tuturor asociatilor si partea din contract pe care o indeplineste fiecare, - nominalizarea liderului de asociatie, -clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului, -imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv.Neprezentarea acordului de asociere, cu precizarile mentionate, atrage dupa sine descalificarea ofertantilor Certificatprivind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei lucrarilor ce fac obiectul contr., emis de organisme de certificare a sistemului de management.Certificatul/certificatelese va/vor prezenta in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertanti. Certificatul/certificateletrebuie sa fie in termen de valabil. la data limita de depunere aofertelor.In conform. cu principiul recunoasterii reciproce, a.c. are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE. Aceste documente emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat.In cazul asocierii unui grup de op. ec., cerintele privind stand. de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conform. cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere, ATENTIE: Conform art. 193 din OUG 34/2006 actualizata, pentru ofertantii care nu au obtinut certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, autoritatea contractanta va accepta alte inscrisuri care dovedesc ca operatorii economici respectivi au finalizat auditul privind managementul calitatii si din ele reiese ca acestiavor primi certificarea, Certificatprivind sistemul de management de mediu din seriaISO 14001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei lucrarilor ce fac obiectul contr., emis de organisme de certificare a sistemului de management. Certificatul/certificatelese va/vor prezenta in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertanti. Certificatul/certificateletrebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere aofertelor.In conform. cu principiul recunoasterii reciproce, a.c. are obligatia de a accepta certificate echiv. emise de organisme stabilite in alte state ale UE. Aceste docum. emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat.In cazul asocierii unui grup de op. ec., cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conform. cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conf.acordului de asociere., ATENTIE: Conform art. 194 din OUG 34/2006 actualizata, pentru ofertantii care nu au obtinut certificatul privind managementul de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, autoritatea contractanta va accepta alte inscrisuri care dovedesc ca operatorii economici respectivi au finalizat auditul privind managementul mediului si din ele reiese ca acestiavor primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Pretul ofertat pentru executia integrala a tuturor lucrarilor ce fac obiectul contractului. a) a) Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertate pentru executia lucrarilorse acorda 75 de puncte. b)b) Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: PPret(n) = [pret minim ofertat/pret(n)] x punctajul maxim alocat [75]
Durata de garantie acordata de catre producator/furnizor integral echipamentelor de pompare a apei
10
Descriere: Durata de garantie acordata de catre producator/furnizor statiilor de pompare a apei se va oferta numai in ?luni? calendaristice (1 an = 12 luni).a)Pentru cea mai mare durata de garantie acordata se acorda 10 puncte. b)Pentru orice alta durata de garantie decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctaj astfel: Pgarantie echipamente(n) = [garantia ofertata(n)/garantia maxima acordata] x punctajul maxim alocat [10].NOTA ! Ofertarea unei durate a garantiei, acordata de catre producator/furnizor statiilor de pompare a apei, mai mica de 24 de luni atrage dupa sine descalificarea ofertantului conform art. 36 alin. (2) litera a) din HG 925/2006 actualizata.Ofertarea unei durate a garantiei, acordata de catre producator/furnizor statiilor de pompare a apei, mai mare de 60 de luni nu se puncteaza suplimentar fata de cele maxim 10 puncte acordate.
Durata de garantie acordata de catre constructor lucrarilor executate
15
Descriere: Se va oferta numai in ?luni? calendaristice (1 an = 12 luni).Punctarea factorului de evaluare Durata de garantie acordata de catre constructor lucrarilor executate se face conform algoritmului: a)Pentru cea mai mare durata de garantie acordata lucrarilor executate se acorda 15 puncte, b)Pentru orice alta durata de garantie decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctaj astfel : Pgarantie acordata lucrarii executate(n) = [garantia ofertata(n)/garantia maxima acordata] x punctajul maxim alocat [15].NOTA !Ofertarea unei durate de garantie a lucrarilor, acordata de catre constructor pentru lucrarile executate in cadrul contractului, mai mica de 24 de luni atrage dupa sine descalificarea ofertantului conform art. 36 alin. (2) litera a) din HG 925/2006 actualizata.Ofertarea uneidurate de garantie a lucrarilor, acordata de catre constructor pentru lucrarile executate in cadrul contractului, mai mare de 60 de luni nu se puncteaza suplimentar fata de cele maxim 15 puncte acordate.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Permanent in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.01.2013 12:20