Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Prima infiintare a sistemului de canalizare menajera in satele Tonesti, Simburesti, Launele si Stanuleasa, Comuna Simburesti, jud. Olt


Detaliu pentru invitatia numarul 341449
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SIMBURESTI (PRIMARIA COMUNEI SIMBURESTI)
Numar invitatie: 341449/27.12.2012
Denumire contract: Prima infiintare a sistemului de canalizare menajera in satele Tonesti, Simburesti, Launele si Stanuleasa, Comuna Simburesti, jud. Olt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SIMBURESTI (PRIMARIA COMUNEI SIMBURESTI)Cod fiscal: 5475221, Adresa: Comuna Simburesti, jud.Olt, Samburesti, Telefon: +40 0726788106, Fax: +40 0249469007
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Simburesti, jud.Olt, Samburesti, Romania, cod postal: 237385, telefon: +40 0726788106, fax: +40 0249469007, persoana de contact: Elena Stancu Driga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local(Primaria)Simburesti, jud. Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Prima infiintare a sistemului de canalizare menajera in satele Tonesti, Simburesti, Launele si Stanuleasa, Comuna Simburesti, jud. Olt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare (PT siDDE, documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor avizelor si autorizatiilor aferenteinvestitii, asistenta tehnica pe timpul executiei din partea proiectantului) si executie lucrari pentru "Prima infiintare a sistemului de canalizare menajera in satele Tonesti, Simburesti, Launele si Stanuleasa, Comuna Simburesti, jud. Olt"
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 579, 385 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 111587, 70 lei(data pt. echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invit. de part., Perioada de valabilitate a garantiei pentru particip, este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. -scrisoare de garantie bancara, in favoarea Autorit.C.: 1) prezentata in ORIGINAL si anexata la coletul cu oferta; 2)sa faca referire la proced. org. de A.C.; 3)sa contina in clar denumirea A.C.in favoarea careia s-a constituit; 4)valoarea sa corespunda sumei fixe solicitata; 5)sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita; 6)sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HGR nr. 925/2006 cu modif.si completarile ulterioare -ordin de plata (cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor) in contul autoritatii contractante. - I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum, se vor prezenta anexat garantiei de participare: -Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM ( anexa 1 din Ordonanta nr. 27/2006); In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici;Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. De asemenea, documentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asiasigurari, va avea prevazut in mod explicit faptul ca in cazul in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati neconditionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma calculata conform prevederilor art.2781 alin. (1)din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Prevederile art.86 alin. (2) - (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare se aplica in mod corespunzator. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5%din pretul contractului. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006; ?Certificatului de participare cu oferta independenta? in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 314/2010.Cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti; Cazierul judiciar al operatorului economic in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?; Declaratie privind calitatea de participant la proced.; Cazier fiscal al companiei valabil la data limita de depunere a ofertelor;Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale, pentru sediul principal si pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: :Preda Iulian ? primar; Pirlan Constantin-viceprimar, Stancu Driga Elena-contabil sef, consilieri locali: Buzica Ion, Stancu Driga Alexandru, Manole Ion, Gicaru Marin, Vant Ilie Fanel, Matei Cosmin Petre, Rosu Dorin, Branetu Ilie. Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul, pentru partea din contract pe care o realizeaza conform prevederilor Acordului de asociere; Ofertantului clasat pe primul loc, ii vom solicita inainte de transmiterea comunicarii privind ezultatul procedurii de atribuire, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea de 442418 lei pentru proiectant si minim 10716352 lei pentru executant. Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv., Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim, 5 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 1162371 lei pentru lucrarea ?Prima infiintare a sistemului de canalizare menajera in satele Tonesti, Simburesti, Launele si Stanuleasa, Comuna Simburesti, jud. Olt?. Modalitatea de indeplinire Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 1162371 lei si pentru o perioada de 5 luni. Scrisoarea va preciza clar posibilitatea ofertantului de acces la disponibilitatile solicitate mai sus in cazul atribuirii contractului exclusiv pentru lucrarea in cauza independent de alte facilitati de credit sau disponibilitati existente., Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca, daca este declarat castigator, ofertantul va constitui o asigurare de risc profesional pentru expertii cheie nominalizati in cadrul ofertei, Nota: In caz de neprezentare a documentelor solicitate, nu este permisa completarea ulterioara, ofertantul in cauza fiind eliminat. Completarea documentelor este permisa numai in cazul in care operatorul economic la depunerea ofertei se prevaleaza de prevederile art.11 din H.G.925/2006 actualizata, ....de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat: minim un contract similar in val.de cel putin 221209 lei ptr.proiectare lucr.edilitare;minim un contract similar in val.de cel putin 5358176 lei pt.exec.lucr.edilitare. Se vor prezenta: - copii certificate/documente care sa confirme executarea lucr. respective, beneficiarii, valoarea, perioada, locul executiei si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit; - recomandare/document constatator din partea beneficiarilor fiecarui contract in copie conf.cu orig. din care sa rezultemodul in care au fost indeplinite clauzele contractuale; -P.V. de receptie ptr. fiecare contract in copie conf. cu originalul. Prin formularea ?contract de lucrari finalizat? se intelege: ? lucrari receptionate partial insotite de p-v de receptie partiala; sau ? lucrari recept. insosite de p-v la terminarea lucrarilor; sau ? lucr.recept. cu p-v de recept.finala, Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de asubcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul deachizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multisubcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheiereacontractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intreviitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contracteleprezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui inanexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice saufinanciare initiale., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fisustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr.34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cumodificari si completari ulterioare. In cazul in care candidatul isidemonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinereaacordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prinprezentarea unui angajament ferm conform Formular nr.8 B in formaautentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca vapune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate siva prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinereatehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determinaexcluderea din procedura de atribuire conf prev. art.180, art. 181 lit. a), c^1)si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat, dupa caz, trebuie sadispuna de utilajele necesare: Buldoexcavator pe pneuri ; Mini-excavatoarepentru spatii inguste ; Incarcator frontal;.Automacara ; Mai mecanic; Placavibranta; Vibrator de adancime pentru beton; Motopompe pentruepusimente; Utilaj pentru taiat asfalt si beton ; Aparat de sudura pentru tevide polietilena ; Autobasculante I. Documente privind asigurarea utilajelorminime solicitate; inchiriere, angajament de punere la dispozitie, cumparare/comodat/ prestari servicii/listainventar sau orice altfel de documunte. Se vor prezenta in copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?., Cerinte obligatorii : Pentru echipamentele proprii se va atasa in copiedocumente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimalesolicitate. Pentru echipamentele inchiriate se va atasa o copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere, Formular nr.11 - Declar. privind efectivele medii anuale ale pers.angajat si al cadrelor de conducere; F.12 -Informatii generale despre personalul ofertantului; F.13 -Personal cheie care va fi utilizat pentru executie.Executantul trebuie sa dispuna de: 1 Sef santier ? ing. de specialitate instalatii sau hidrotehnica, cuexperienta specifica in domeniul lucrarilor de canalizare;1 Ing./subing.- specializarea instalatii electrice experienta in domeniu - participarea la cel putin un proiect similar;1 Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul (Constructii edilitare side gospodarie comunala);1 Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor- in domeniul lucrarilor decanalizare;1 Responsabil cu sanatate si securitatea in munca;1 sudor autorizat ISCIR pentru sudura PEHD.Pentru proiectare: Pentru proiectare: 1 sef proiect ? Ing.(specializarea instalatii sau hidrotehnica) cu experienta inproiectare. Ing./subing. proiectant specializ.instalatii pentru c-tii., Declaratii de disponibilitate pe perioada lucrarilor din partea personaluluicheie Formular 11A. Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupadiplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificateledetinute de persoanele respective, decizie interna, necesare pentrudovedirea indeplinirii cerintelor minime. CV-uri semnate in original continandinformatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime.Cerinte obligatorii: Pentru fiecare specialist nominalizat se vor atasa: i) Copiilizibile ?conform cu originalul? dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, decizie interna, necesare pentru dovedirea cerintelor minime. ii) Pentrupersonalul desemnat pentru derularea acestui contract se vor prezenta CVurisemnate in original. Nu se accepta nominalizarea unui singur specialistpentru doua sau mai multe pozitii din cele mentionate., Nota: In caz de neprezentare a documentelor solicitate, nu este permisacompletarea ulterioara, ofertantul in cauza fiind eliminat. Completareadocumentelor este permisa numai in cazul in care operatorul economic ladepunerea ofertei se prevaleaza de prevederile art.11 din H.G.925/2006actualizata, ....de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Standarde de asigurare a calitatii. Cerinta obligatorie: Operatorul economictrebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala, Standard de protectie a mediului. Cerinta obligatorie: Operatorul economictrebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: : a) pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) - pret n - seacorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; Pret (n) =pretul ofertei;Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
Costul operational total
20
Descriere: a)Pentru cel mai mic cost operational (CO) total ofertat se acorda maximul de punctaj; b)Pentru alt cost operational ofertat decat cel mai mic se acorda punctaj conform formulei: PCO = [COmin / CO(n) ] x 20, unde: - PCO este punctajul obtinut de oferta (n) ; - COmin ? cel mai mic cost operational ofertat; - CO(n) ? cost operational aferent ofertei (n). Calucul se va realiza pentru media anula a primilor zece ani de funtionare si exploatare . Ofertantii vor prezenta in cadrul propunerii tehnice documente justificative cu privire la factorul de evaluare
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.01.2013 15:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.12.2012 12:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer