Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,Probe de performanta si bilant energetic complex dupa reparatia blocului nr.3?


Detaliu pentru invitatia numarul 339955
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Numar invitatie: 339955/23.11.2012
Denumire contract: , ,Probe de performanta si bilant energetic complex dupa reparatia blocului nr.3?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: strada UZINEI nr. 1, Turceni, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada UZINEI nr. 1, Turceni, Romania, cod postal: 217520, telefon: +40 2533350045, fax: +40 253334263, persoana de contact: IORDACHE BEBE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Electrocentrale Turceni, Str.UZINEI, Nr.1, Turceni, Romania, cod postal: 217520, telefon: +40 253335045, 253335068,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Probe de performanta si bilant energetic complex dupa reparatia blocului nr.3?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Avand in vedere Ordonanta nr. 22/2008 privind eficienta energetica si promovarea utilizarii la consumatorii finali a surselor regenerabile de energie (cap.II, art. 3, alin. 1, lit.a), ce prevede obligatia operatorilor economici care consuma anual o cantitate de energie de peste 1000 tone echivalent petrol (tep), sa efectueze anual un audit energetic, este necesar a se achizitiona serviciul mentionat pentru termocentrala Turceni.
II.1.6) CPV: 71320000-7 - Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 1.500, 00 leiDurata de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita de depunere a oferteiForma de constituire a garantiei de participare, care va fi acceptata, este prin virament bancar in contul autoritatii contractante (cont IBAN RO 07 RZBR 0000060004536569, deschis la Raiffeisen Bank Tg Jiu), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data sedintei de deschidere a ofertelor sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, chitanta la casieria unitati contractante, care se prezinta in original.In cazul in care se depune contestatie, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge actiunea, autoritatea contractanta va retine o valoare conform art.278¹din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este in procent de 5% din valoarea contractului, fara T.V.A.Modul de constituirea garantiei de buna executie este prin: - orice instrument de garantare, emis in conditiile legii, de o societatebancara sau de o societate de asigurari;
- retineri succesive din valoarea facturilor partiale, cu conditia ca suma initiala care se depune de catre contractant intr-un cont deschis la Trezoreria Statului, sa nu fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului;Ofertantul va opta pentru una din modalitatile de constituire a garantiei de buna executie, din modelul de contract, parte a documentatiei de atribuire.Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea.Completarea formularului nr.12 A, anexat.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006.Completarea formularului nr.12 B, anexat.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Completarea formularului nr.12 C, anexat.Cerinta nr.4Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta.Completarea formularului tip, anexat.Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006.Completarea formularului tip, anexat (Informatii privind persoanele cu functie de decizie dincadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Director? ing. Gheorghe VADUVA;Director Adj.Tehnic ?Ion GILCEAVA;SefServiciu Eficienta-Ing.Iuliana BUZA; Director Adj. Comercial ? ing. Ion VITEJANU;Sef Serv. Plan Devize ? ing. Paul PREDA;Sef Birou Achizitii Servicii ?Jr.Gheorghe GHEORGHE Cerinta nr. 1Persoane fizice/juridice romane.Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/ alte documente echivalente, in original/copie legalizata, valabil la data procedurii de achizitie, din care sa reiese ca are in domeniul de activitate, prestarea de servicii, din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN.Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Cerinta nr. 2Persoane fizice/juridice straine.Prezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale, inclusiv cifra medie de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind experienta similaraPrezentarea listei principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, , continand valori, perioada si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, etc. similare., Cerinta nr. 2Informatii privind dotarea tehnica cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice. Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind dotarile cu utilaje specifice, , echipamente tehnice, etc., de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Cerinta nr. 3Informatii privind personalul. Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ale operatorului economic, in ultimii 3 ani.Pentru membrii colectivului de cercetare/proiectare se vor prezenta CV-uri. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiPrezentarea in copie a certificatului SR EN ISO 9001/2008, acordat de catre un organism de certificare acredita pentru certificare sistemului de asigurare a calitatii, pentru servicii similare celor ofertate sau alte documente echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit, prin descarcare fisiere atasate
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.12.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2012 10:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer