Achizitie publica - Procedura de atribuire a contractului de achizitie publica de furnizare de echipamente IT si de servicii de asistenta tehnica pentru acestea , necesare activitatilor membrilor grupului tinta al Proiectului POSDRU 83/5.2/S/55328 - "Antreprenoriatul in
Detaliu pentru invitatia numarul 336402
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336402/03.10.2012
Denumire contract: Procedurade atribuire a contractului de achizitie publica de furnizare de echipamente IT si de servicii de asistenta tehnica pentru acestea , necesare activitatilor membrilor grupuluitinta al ProiectuluiPOSDRU 83/5.2/S/55328 - "Antreprenoriatul inmediul rural - o sansa de ocupare " codSMIS19254
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA SIBIUCod fiscal: 11333027, Adresa: STRADA MORILOR NR. 51A, Sibiu, Telefon: 0269-230089, Fax: 0269-210882
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA MORILOR NR. 51A, CUI 11333027, Sibiu, Romania, cod postal: 550197, telefon: +40 269230089/+40 269210882, fax: +40 269230089, persoana de contact: Adriana Pausescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Agentiei Judetene pentru Ocuparea Fortei de Munca Sibiu, str.Morilor nr.51 A, etaj IV , cam.442
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Procedurade atribuire a contractului de achizitie publica de furnizare de echipamente IT si de servicii de asistenta tehnica pentru acestea , necesare activitatilor membrilor grupuluitinta al ProiectuluiPOSDRU 83/5.2/S/55328 - "Antreprenoriatul inmediul rural - o sansa de ocupare " codSMIS19254
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractuldefurnizare de echipamenteIT si de servicii de asistenta tehnica pentru acestea , necesare activitatilormembrilorgrupului tinta al proiectuluidinzoneleCentru, Nord-Vest, Vest, Sud-Muntenia
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 122, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 2% din valoarea estimata respectiv 2450de lei.Se constituie in conditiile prevazute in art 86 al.1 din Hg 925/2006(contul autoritatii contractante este RO 32 TREZ 5765005XXX000195, Trezoreria Sibiu).In cazul ofertantilor din categoria IMM, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Lg. nr.346/2004(art 16 al 2 si Anexa 1)garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.(Declaratie IMM ?formular F).Garantia de participare trebuie sa fie valabila timp de 90 de zile de latermenul limita de primire a ofertelor .Garantia de participare este valabila pe durata valabilitatii ofertelor.In cazul in care oferta nu este insotita de documentul ce face dovada constiturii garantiei de participare oferta respectiva va fi respinsa in conditiile art 33 al 3 lit b din HG nr 925/2006.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentruparticipare in conditiile prevazute de art 87 din HG nr 925/2006.In cazul in care contestatia formulata de ofertant in cursul desfasurarii procedurii este respinsa de CNSC , conform prevederilor articolului 278^1, alin .1 din OUG nr.34/2006 , autoritatea contractanta va retine 1% din valoarea estimata , respectiv 1.225 de lei .Garantia pentru participare se va restitui in conformitate cu prevederile art 88 din HG nr.925/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA .Garantia de buna executie se constituie in una din modalitatile si in conformitate cu prevederile art 90 din HG 925/2006.Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila.Autoritatea contractanta va elibera /restitui garantia de buna executie conform prevederilor art 92 al 2 din Hg nr 925/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu formularul A- incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica - Declaratie privind eligibilitatea - formularul A va trebui prezentat si de catre tertul sustinator, daca este cazul2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu formularul A^1. Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea prezentului contract.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG nr. 34/2006 - formularul A^1 va trebui prezentat si de catre tertul sustinator, daca este cazul , doar pentru situatiile prevazute la lit.a, c^1 si d ale art 181 din OUG nr 34/20063.Certificat fiscal emis de organul de administrare fiscala de pe raza unitatii administrativ teritoriale unde ofertantul isi are sediulsocial , privind situatia obligatiilor scadente la bugetul general consolidat , in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele , in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ? - numai pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractelor4.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru luna anterioara celei in care se prezinta ofertele in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ? - numai pentru punctul/punctele de lucru implicat in derularea contractelor.(Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii exigibile la bugetul consolidat precum si la cel local la data depunerii ofertelor)5.Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? formularul B6.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr 34/2006(evitarea conflictului de interese) ?formularul CFactorii de decizie ai autoritatii contractante , in conformitate cu prevederile art 69^1, sunt: - Director executiv Gheorghe Suditu- Director executiv adjunct Marius Ianu- Consilier juridic Adriana Pausescu- Sef Serviciu Contabilitate Maria Verzescu- Serviciu Achizitii Publice Sorin Hazota- Manager Proiect Lavinia LupeanDeclaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69^1 se va completa atat de catre subcontractant cat si de catre tertul sustinator7.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura se realizeaza in concordanta cu regulile de concurenta ?formular DOperatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere(formularul Q) din care vor rezulta cel putin urmatorele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte;Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele III.2.2) si III.2.3) din prezenta Fisa de date a achizitiei din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute in prezentaFisa de date a achizitiei in conformitate cu prevederile Anexei nr. 2 la Ordinul 509/2011.Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului comertului in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ? cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor , din care sa rezulte ca nu este in stare de faliment , lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Pentru persoanele juridice/fizice straine ?documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana- traducere autorizataSe va solicita ofertantului clasat pe primul loc, daca a prezentat certificatul constatator in copie cu mentiunea conform cu originalul , sa prezinte , inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , pentru conformitate , documentele in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o medie a cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3ani ( 2009 , 2010 si 2011) de minim 245.000 delei fara TVA.Ofertantii vor depune bilanturi sau documente edificatoare pentru demonstrarea situatiei economice si financiare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produseefectuate in ultimii 3 anicontinand valori, perioade deprestare , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiSesolicita o lista a contractelor delivrari de produse similarein ultimii 3 ani (cei 3 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor)astfel: Ofertantultrebuie safaca dovadapentru executareaamaxim3 (trei)contractea caror valoare cumulatasa fie cel putin egala cu 122.500de lei fara TVAsi al caror obiect sa fi fost furnizarea de produse similarecu cele care fac obiectulprocedurii de achizitie., 2.Informatii privind echipamentele si dotarile de specialitate detinute. Se vacompleta o declaratie privind dotarile specific , utilajele , echipamentultehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul seangajeaza sa le foloseasca pentru indeplinirea cerintelor din Caietul de sarcini, 3.Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si alecadrelor de conducere in ultimii 3 ani, 4.Informatii privind subcontractantiiDeclaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.- formularul se va completaindiferent daca ofertantul are sau nu subcontratanti 1.Certificat de atestare cu privire la implementarea unui sistem de management al calitatii ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP.Documentatia este atasatalainvitatia de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 28.09.2012 11:41