Achizitie publica - Procedura de achizitie a serviciilor de audit a studiului de flux real conform obligatiilor impuse CN Posta Romana SA, in calitatea sa de Furnizor de Serviciu Universal.
Detaliu pentru invitatia numarul 343263
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343263/28.02.2013
Denumire contract: Procedura de achizitie a serviciilor de audit a studiului de flux real conform obligatiilor impuse CN Posta Romana SA, in calitatea sa de Furnizor de Serviciu Universal.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialC.N.POSTA ROMANA S.A.Cod fiscal: RO 427410, Adresa: B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 212007408/496/404/410/409, Fax: +40 212007411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 020065, telefon: +40 212009270, fax: +40 212007411, persoana de contact: Carol Bujoreanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 020065, telefon: +40 212009270, fax: +40 212007411.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii po?tale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Procedura de achizitie a serviciilor de audit a studiului de flux real conform obligatiilor impuse CN Posta Romana SA, in calitatea sa de Furnizor de Serviciu Universal.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Auditarea studiului de flux real, prin aplicarea standardului SR EN 13850:2007.-Servicii postale.Calitatea serviciului.Masurarea timpului de circulatie de la intrarea in sistemul de colectare pana la destinatia finala pentru trimiterea postala individuala din serviciul prioritar/prima clasa.
II.1.6) CPV: 79311300-0 - Servicii de analiza a studiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 33, 000 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum de: 660.00 euro cu perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Cursul de referinta leu/euro este cel comunicat de BNR pentru data de 07.01.2013 si este de 1 euro = 4.4106 lei Garantia de participare este necesara pentru a proteja autoritatea contractanta fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului, pe intreaga perioada derulata pana la semnarea contractului de achizitie publica si pana la constituirea garantiei de buna executie a contractului.Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezintain original ( termen limita de depunere la data deschiderii ofertelor) in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. b) virament bancar prin ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO23 BPOS 8500 2717790 ROL 02 deschis la BancPost Reprezentanta. Se vor avea in vedere prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.In conformitate cu Legea 346/2004, IMM-urile pot achita 50% din valoarea garantiei prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma in conformitate cu prevederile art.278 indice 1 din OUG34/2006, republicata cu toate modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului :5% din valoarea de atribuire a contractului.(fara TVA) b) Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus in termen de maxim 10 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti. Modalitatea de constituire, in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006.Aceasta se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. (1) si alin. (2). Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006- Completata in conformitate cu Formularul B dinSectiunea Formulare3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006- completata in conformitate cu Formularul din Sectiunea FormularePersoane cu functii de decizie in cadrul CN Posta Romana SA in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General - Ion Smeeianu, Director Executiv Directia Strategie si Dezvoltare - Alexandru Petrescu, Director Executiv Directia Exploatare Postala Daniela Popa Director Economic si Dezvoltare - Gabriela Mantu, Director Directia Logistica - Gabriel Eugen Dumitru, Sef Departament Juridic si Reglementari Nationale, Comunitare si Internationale- Alexe Rosita, Sef Serviciu Achizitii - Robert Lorentz, Sef Serviciu Bugete si Analiza Economica - Cornelia Buscu, Sef Departament Calitate, Control Operational, Reglementari si Instructiuni de Lucru -Camelia Bitea, Expert -Mihaela Bobeleac, Expert Achizitii- Carol Bujoreanu.4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugeteleasigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat(se va prezenta situatia obligatiilorscadente in luna anterioara celei in care se depune oferta).5.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de primaria locala (se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta).6.Certificat de cazier fiscal emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.-Formularul B1 din Sectiunea Formulare.8.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.-Formularul B1a din Sectiunea FormulareNota: a) Existenta datoriilor privind obligatiile de plata la bugetul consolidat sau bugetul local vor conduce la descalificarea ofertantului.b) Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, compensari, etc.) de catre organele competente in domeniu, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor, ofertantul anexand documente justificative in acest sens.c) Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitatede autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013.d) Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Documente care dovedesc forma de inregistrare: a) Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulteca informatiile sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane fizice romane: Autorizatie de functionare/ alte documente echivalente.Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, se va prezenta si traducerea autorizata in limba romana.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.NOTA: In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C. in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente.(in copiecu mentiunea conform cu orginalul.)NOTA Operatorii economici nerezidenti(straini): In masura in care pentru operatorii economici nerezidenti, publicarea bilantului contabil nu esteprevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci aceasta va prezenta alte documente edificatoare care sareflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatoruluieconomic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizatasau legalizata a acestora in limba romana., Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului.Ofertantul va descrie in detaliu cum intentioneaza sa utilizeze propia logistica pentru a garanta consistenta procesului si coerenta acestuia, precum si punerea in practica a auditului., b)Declaratie privind personalul instruit si atestat responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia in domeniu.Ofertantul va prezenta detalii pentru a-si dovedi excelenta in planificare, management, finantare si executie.In mod deosebit isi va descrie propunerea in ceea ce priveste: -resursele umane(numarul angajatilor-in timpul instalarii si al derularii sistemului si expertiza acestuia prin CV)-expertiza(evidente privind experienta anterioara, cunostinte postale), c)Lista a principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita dedepunere a ofertei), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se vor prezenta maxim 2 documente/ contracte/procese-verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii similare cu o valoare cumulata de147.741, 00 lei., Declaratie pe propia raspundere privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze., NOTA: a) In conformitate cu art. 190 din OUG nr. 34/2006 si art. 11^1 din HG nr. 925/2006, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective.Tertul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c^1) si d)''. b) si prevederilor privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. b)Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Continuare NOTA: In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la lit.a).Angajamentul ferm incheiat in forma autentica, in fata unui notar va fi depus in original.Prin aceasta sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantantului resursele tehnice si profesionale invocate. Angajamentul din partea sustinatorului trebuie sa contina cele solicitate in art. 11^1, alin (3) sau (4), dupa caz, din HG nr. 925/2006, precum si prevederea ???????. (se completeaza cu denumirea sustinatorului) raspunde pentru prejudiciile cauzate CN Posta Romana SA ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva ?????? (se completeaza cu denumirea sustinatorului).? Certificarea EN ISO9001, a sistemului de management al calitatii sau echivalent, pentru ofertant.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.03.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2013 11:14