Achizitie publica - Procesator de tesuturi automat pentru histologie cu bucla- inchisa, complet programabil potivit pentru procesare histologica
Detaliu pentru invitatia numarul 333096
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333096/03.08.2012
Denumire contract: Procesator detesuturi automat pentruhistologie cu bucla- inchisa, complet programabil potivit pentru procesare histologica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANUCod fiscal: 4203709, Adresa: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 021.318.35.58, Fax: 021.318.35.63
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 022328, telefon: +40 212271200, fax: +40 213183563, persoana de contact: BUTOI DENISA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 022328, SERV.ACHIZITII-CONTRACTARE ETAJ1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Procesator detesuturi automat pentruhistologie cu bucla- inchisa, complet programabil potivit pentru procesare histologica
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Procesator detesuturi automat pentruhistologie cu bucla- inchisa, complet programabil potivit pentru procesare histologica-CONFORM CAIET SARCINI
II.1.6) CPV: 33197000-7 - Echipament medical computerizat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 187, 903 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 2818.54 lei, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si se va putea constituii astfel: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (formular anexat) sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sa fie irevocabila si sa prevada modul de executare conditionat sau neconditionat;
- depunere la casieria autoritatii contractante;
- ordin de plata sau fila CEC, confirmata de banca pana la data limita de depunere a ofertelor: cont garantii RO90TREZ7025005XXX000166 deschis la Trezoreria sector 2, Bucuresti, cod inregistrare fiscala 4203709, Pentru constituirea garantiei conf. art.16 alin. (2) din Legea 346/2004 pt. stimularea IMM, se va atasa o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM; in cazul asociatiilor, fiecare asociat trebuie sa prezinte declaratie ca reprezinta o IMMIn cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata ca nefondata i se va retine din garantia de participare o suma calculata potrivit art. 2781 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Este de 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Garantia de buna executie se poate constituii astfel: - sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratii privind eligibilitatea completarea formularului nr1 Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romanaIn cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecareasociat.-Certificat pentruparticipare la licitatie cu oferta independenta cf.Ordin314/2010 se completeazaFormular: 2 (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se completeazaFormularul nr 5-Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile 69^1 din OUG 34/2006 conform art13 din legea 279/2011 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii. Se va atasa Formularul 3 completatcu respectareaordinuluiA.N.R.M.A.P nr. 170 din 07/05/2012. (Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.69^1, art.186 al.2 si art.190 al.2 din O.U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.In cazulunei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecareasociat.NOTA: In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Manager: prof.dr.Rodica Anghel, Director financiar contabil: ec.Ionescu Teodora Ileana , Director medical : dr.Condrea Ileana, Sef.laborator anatomie patologica dr.Tache AuroraSef serv.achizitii contractare-ec.Iliescu ElenaEc.Mihai IonescuRef.spec.Butoi Denisa Ioana, ec.Barbuta Cristina?serv.achizitii contractareMembrii consiliului de administratieLazar Iordache-Presedinte, Constantinescu Corina ?membruNiculescu Daniel-membru, Comandasu Carmen-membru, Monica Pop- membru, Draghici Gratiela-membru, -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Se va atasa Formularul4-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat .Se prezintaCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trbuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta.In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecareasociat.-Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul socialSeprezeintaCertificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila , certificat ce trbuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta.In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecareasociat.-Persoane juridice/fizice straineNotaIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente, sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata: - fie o declaratie pe proprie raspundere ;
- fie o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. -Certificat constatator eliberat de O.N.R.C. cu scopul participarii la licitatie document emis cu 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, prezentat in forma impusa la eliberare din care sa reiasa faptul ca, ofertantulare inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri.In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecareasociat.Persoane juridice/fizice straineVor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/ persoana fizica autorizata, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului - traduse in limba romana de un traducator autorizatdin care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri in termen de valabilitate la data limita dedepunere aofertelor.-Autorizatia de functionare, emisa de Ministerul Sanatatii (inclusiv anexe)- in copieconform cu originalul , in termen de valabilitate la data limita dedepunerie aofertelor .In cazul unei asocieri, aceasta autorizatie trebuie sa fie prezentata de fiecareasociat
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie pe propria raspundere care cuprinde informatii generale despreofertant , cifra medie globala de afaceria ofertantului pe ultimi 3 ani ., Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat de organele de resort,
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produseefectuate inultimii 3 ani-cuprinzand valori, perioade prestate, beneficiar, cantitati, dupa caz, Declaratie de conformitate a producatorului sau echivalent, Declaratie privind personalul tehnic de specialitate Documente emise de organisme acreditate care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2012 17:25