Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROCURARE AUTOVEHICULE PENTRU TRANSPORTUL A 10 SAU MAI MULTE PERSOANE


Detaliu pentru invitatia numarul 349100
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA VICTORIA
Numar invitatie: 349100/25.06.2013
Denumire contract: PROCURARE AUTOVEHICULE PENTRU TRANSPORTUL A 10 SAU MAI MULTE PERSOANE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VICTORIACod fiscal: 4342812, Adresa: STRADA NUFERILOR, NR. 335, Victoria, Telefon: +40 0239699729, Fax: +40 0239699729
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA NUFERILOR, NR. 335, Victoria, Romania, cod postal: 817205, telefon: +40 0239699729, fax: +40 0239699729, persoana de contact: DOROBANTU STAVAREL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA NUFERILOR, NR. 335, Victoria, Romania, cod postal: 817205,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROCURARE AUTOVEHICULE PENTRU TRANSPORTUL A 10 SAU MAI MULTE PERSOANE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROCURARE AUTOVEHICULE PENTRU TRANSPORTUL A 10 SAU MAI MULTE PERSOANE
II.1.6) CPV: 34120000-4 - Autovehicule pentru transportul a 10 sau mai multe persoane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 385, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 6000, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In situatia in care rezultatul procedurii de achizitie publica este contestat la CNSC, iar contestatia este respinsa ca nefondata de acesta, sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, din garantia de participare mentionata mai sus, se va retine contestatorului o suma in conformitate cu prevederile art. 278 1. I.M.M. ? urile care participa in nume propriu sau in asociere cu alte IMM-uri, pot prezenta garantie pentru participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Ofertantii declarati IMM?uri vor prezenta anexat formularului de garantie o Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM, in conformitate cu Ordinul nr. 27/26.01.2006, pentru modificarea si completarea Legii nr. 346/2004. Modul de constituire a garantiei pentru participare: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (se prezinta in original); - un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari (se prezinta in original) - virament bancar in contul este TREZORERIA INSURATEI Cont: RO53TREZ15224510220XXXXX. Garantia de particip se va returna in conformitate cu prevederile art.88 din HG 925/2006. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare, trebuie sa fie prezentata, in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitata, cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru DESCHIDEREA ofertelor. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va raporta la cursul BNR din data anteriora datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorul economic va fi exclus de la procedura in urmatoarele situatii: - este in stare de faliment; - nu si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile la bugetul general consolidat si bugetul local - a fost condamnat in ultimii trei ani prin hotarare judecatoreasca definitiva; - furnizeaza informatii false in documentele prezentate - a comis o greseala grava in materie profesionala sau nu si-a indeplinit obligatiile asumate printr-un alt contract de achizitie Se va prezenta Certificatului de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010 Se va prezenta o declaratie privind eligibilitatea din OUG 34/2006 Formularul nr. 12A Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (formular nou, conform noii legislatii) Formularul nr. B Operatorii economici care se afla in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi exclusi din procedura Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1. In sensul prevederilor art. 69ยน din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : DOROBANTU STAVAREL ? PRIMAR, NECHIFOR MIHALUS- VICEPRIMAR, MIHAI VASILE ? SECRETAR, CONSILIERI LOCALI ? COSTEA MARIOARA, GORGOVAN IULIU, GORGOVAN PAUL, MITREA FLORICA, NEGOITA NICOLAE, STOICA VASILE, PUNGA VASILE, ROSIORI NECULAI, STROIE GHEORGHE VIRGIL, ZUGRAVU RODICA, COMISIE ? PRESEDINTE POPESCU RADU, MEMBRII ? FASIE IOANA, LAUDATU DUMITRA.. Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale, eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original si/sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de organul de administrare fiscala(ANAF) al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original si/sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata la notariat. Certificatul constatator emis de ONRC Urmare evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata, daca a fost depus in oferta ?in copie conform cu originalul?. .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa de informatii privind experienta similara -, pentru contracte similare din ultimii 3 ani.Ofertantii vor prezenta: 1 sau 2 certificate/documente de livrare/furnizare din care sa reiasa ca au furnizat cumulate minim 2 autovehicole din categoria autovehiculelor de transport persoane. Se vor prezenta certificate/documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse Certificat SR EN ISO-9001 :2008 sau alt certificat echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2013 11:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer