Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROCURARE BULDOEXCAVATOR COMUNA SINESTI JUDETUL IALOMITA ? produs nou.


Detaliu pentru invitatia numarul 321674
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Sinesti (Consiliul Local Sinesti Ialomita)
Numar invitatie: 321674/12.03.2012
Denumire contract: PROCURARE BULDOEXCAVATOR COMUNA SINESTI JUDETUL IALOMITA ? produs nou.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Sinesti (Consiliul Local Sinesti Ialomita)Cod fiscal: 4365069, Adresa: Str. Primariei nr. 128, Sinesti, Telefon: 0243 319 506, Fax: 0243 319 506
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Primariei nr. 128, Sinesti, Romania, cod postal: 927720, telefon: +40 243319506, fax: +40 243319506, persoana de contact: Ion Dumitru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Primariei nr. 128, Sinesti, Romania, cod postal: 927720, telefon: +40 243319506, fax: +40 243319506, persoana de contact: Iuliana Haras
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROCURARE BULDOEXCAVATOR COMUNA SINESTI JUDETUL IALOMITA ? produs nou.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea unui buldoexcavator cu puterea de minimum 90CP, echipat conform specificatiei tehnice din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 209, 677 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 4194 lei.Perioada de valabilitate a ofertei ? 60 de zile de la termenul limita de depunere a oferteiConstituire: - virament bancar in contul RO15TREZ3935006XXX001418 deschis la Trezoreria Urziceni- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.In cazul unei contestaiii, respinse de CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia ca nefondata i se va retine suma de2.097 lei., conformart 278 ^1 din OUG 34 / 2006 modificata si completata ulterior
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Restituirea garantiei de buna executie 14 zile de la semnarea procesului verbal de receptie a produsului, conform HG 925/2006 art 92 alin 1- Garantie produsului este de 36 de luni (indiferent de numarul de ore de functionare) si este distincta de garantie de buna executie a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea -Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completatin conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare - in original;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 43 / 2006;
-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completat in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare - in original;Certificat de atestare fiscala privind achita-rea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat -Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare document - in original sau copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila; Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local eliberat de Primarie pentru punctul/punctele de lucru, sediile principale si secundare declarate si implicate in derularea contractului -Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Daca este cazul, ofertantul va indica punctul/punctele de lucru, sediile principale si secundare implicate in derularea contracului, precizind aceasta printr-o declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Prezentare document completatin conformitate cu ordinul ANRMAP nr. 314 din oct. 2010 ? formular in sectiunea Formulare - in original;Declarate pe proprie raspundere de neincadrare in prevederile OUG 34/2006, Art. 691*)- Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare document - in original, intocmit in conformitate cu art. 69^1 din OUG 34 / 2006 ? semnat si stampilat;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceeace priveste organizareai, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primarul, Presedintele comisiei de evaluare, membrii comisiei de evaluare.In sensul prevederilor art 691din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceeace privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dumitru Ion - primar, Haras Iuliana ? presedintele comisiei de evaluare, Gheorghe Oltia, Ivan Iuliana ? membriiin comisia de evaluare ...Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati, subcontractanti, terti sustinatori.) Certificat constatator, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Prezentare document -in origina sau copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila;In situatia in care ofertantul clasat pe primul loc a depus copie cu mentiunea conform cu originalul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, comisia de evaluare va solicita ca ofertantul sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturi contabile si rapoartele auditorilor/ comisiei de cenzori aferente bilanturilor contabile respective pe ultimii 3 ani., Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie egala sau mai mare decat 400.000 lei.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte privind livrari de produse similare in ultimii 3 ani pentru cele mai importante contracte si care vor contine valori, perioada si locul furnizarii produselor, modul de indeplinire a obligati-ilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;, Un contract de furnizare produse similare (buldoexcavator) finalizat la data desfasurarii procedurii, a carui valoare (fara TVA) sa fie de cel putin 200.000 lei, Declaratie pe propria raspundere referitoa-re la efectivele medii anuale ale personalu-lui angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Nominalizarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului - Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea, Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, mijloacele de transport, echipa-mentele tehnice de care poate dispune opera-torul economic pentru indeplinirea corespun-zatoare a contractului de furnizare piatra.Ofertantul va face dovada ca detine acele echipamente utilaje, mijloace fixe si a altor dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului, dar minimum: - mijloc de transport a produsului la sediul Autoritatii contractante: 1bc.Sau, Ofertantul poate prezenta un contract de prestare servicii ? transport buldoexcavator la sediul autoritatii contractante semnat de ambele parti (firma transportatoare si ofertant).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.03.2012 10:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer