Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Procurare carburanti auto pentru Primaria Breaza, judetul Prahova.


Detaliu pentru invitatia numarul 341235
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL BREAZA
Numar invitatie: 341235/19.12.2012
Denumire contract: Procurare carburanti auto pentru Primaria Breaza, judetul Prahova.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BREAZACod fiscal: 2845486, Adresa: STR. REPUBLICII NR.78, JUD.PRAHOVA, Breaza, Telefon: 0244340508, Fax: 0244340428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Procurare carburanti auto pentru Primaria Breaza, judetul Prahova.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de carburanti auto benzina si motorina, conform descrierii din capitolul II.2.1.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 235, 140 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4700 lei.(Data la care se face echivalenta Leu/alta valuta, este cea din data publicarii invitatiei de participare).Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: 1) prin virament bancar in contul Primariei RO68TREZ5225006XXX002748, deschis la Trezoreria Campina, cu confirmarea acestuiasi cu mentionarea obiectului contractuluisau2) printr-un instrument de garantare Formular 7 emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care seprezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei.sau3) numerar la casieria primariei Breaza.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse la deschidere, in temeiul art. 33, alin (3), lit.b) din HG 925/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci candacesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu maitarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care unul dintre ofertantii participanti la procedura face o contestatie la C.N.S.C., iar Consiliul respinge contestatia, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, in conformitatecu prevederile art. 2781 alin. (1), lit. a), din O.U.G. 34/2006,
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1.Modalitatea de indeplinire: Completarea si prezentarea Formularului nr. 1 Declaratie privind Eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 2Modalitatea de indeplinire: Completarea Formularului nr. 2 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta nr. 3Modalitatea de indeplinire: Completarea si prezentarea Formularului nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 4.Modalitatea de indeplinire: Fiecare ofertant/candidat la procedura de achizitie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se cere sa se completeze Formularul nr. 4.Cerinta nr. 5.Modalitatea de indeplinire: Evitarea conflictului de interese. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, respectiv Primaria Breaza, sunt: 1. Costin Razvan Balasescu ? Primar; 2. Richea Gheorghe ? Viceprimar; 3. Eleana Modoveanu - Secretar oras. Alte persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in speta, sunt: 1. Dedu Margareta ? referent; 2. Savu Constantin ? consilier superior; 3. Comarniceanu Ion ? consilier superior; 4. Coman Ruxandra ? consiler juridic, 5. Elena Sichim - consilier superior, 6. Filimon Mariana - economist control financiar preventiv. Consilierii locali ai orasului Breaza sunt: 1. Anton Madalina; 2. Barna Gheorghe; 3. Bartusica Dan; 4. Bogdan Gabriel; 5.Burlacu Ion; 6. Chitoi Ciprian; 7. Cartoaje Florin; 8.Ferastraeru Nicolae; 9. Gradinaru Marian; 10.Mitrea Radu Daniel; 11.Nica Justinian Feodor; 12.Parlog Mihai George; 13. Soiu Mihail; 14.Tanasa Vasile; 15.Tudor Florian;16.Vasilescu Daniel.Se cere sa se completeze Formularul nr. 5. Cerinta nr. 1Modalitatea de indeplinire: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent)? in original, copie legalizata, sau copie certificata(poarta mentiunea ?Conform cu Originalul? alaturi de stampila si semnatura reprezentantului legal al ofertantului), din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comecializarea carburantilor auto.Autoritatea Contractanta, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii, va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constator emis de ORC in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Informatii privind echipamentele tehnice.Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa faptul ca operatoruldetine cel putin o statie de distributie carburanti, in Breaza sau intr-olocalitate limitrofa orasului Breaza (Comarnic, Cornu, Campina)., Cerinta 2.Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani (prezentarea celputin a unui contract echivalent din punct de vedere cantitativ, respectiv furnizarea a 46.800 litrii carburanti auto ), prin care saconfirme livrarea produsului. Cerinta 1.Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independentestabilite in Romania sau in alte state ale Uniunii Europene, prin care seatesta faptul ca operatorul economic are implementat sistem de asigurare acalitatii ISO 9001 sau echivalent, in termen de valabilitatea la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.12.2012 15:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer