Achizitie publica - ,,Procurare de indicatoare rutiere, montarea si intretinerea acestora, necesare drumurilor judetene din judetul Alba?
Detaliu pentru invitatia numarul 328532
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328532/01.06.2012
Denumire contract: , ,Procurare de indicatoare rutiere, montarea si intretinerea acestora, necesare drumurilor judetene din judetul Alba?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean AlbaCod fiscal: 4562583, Adresa: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Telefon: 0258-813380, 0258-811982, Fax: 0258-813325
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510118, telefon: +40 258813380/ +40 258811982, fax: +40 258813325, persoana de contact: Camelia Elena Galac Vitan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Alba, Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Procurare de indicatoare rutiere, montarea si intretinerea acestora, necesare drumurilor judetene din judetul Alba?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: , ,Procurare de indicatoare rutiere, montarea si intretinerea acestora, necesare drumurilor judetene din judetul Alba?
II.1.6) CPV: 34992200-9 - Indicatoare rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 376, 592.78 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7.531 lei, Suma ce urmeaza a se retine in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC, potrivit art. 278 1 din OUG 34/2006, estede3.765, 93 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare ? 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor- Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - Scrisoaredegarantieeliberata de o instiutie bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante prezentata in original ? conform Formular I;
- Ordin de plata in contul RO03TREZ0025006XXX000171 deschis la Trezoreria municipiului Alba Iulia, cod fiscal 4562583 cu conditia confirmarii de catre banca emitenta.- In numerar depus la casieria autoritatii contractanteIn oricare din cele doua situatii prevazute la punctul b), dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este 10% din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular O)sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar, daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: completare FormularBIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr. 2Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitieCerinta obligatorie: completare Formular B 1In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta- certificate de atestare fiscala1) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Nu se accepta la procedura ofertanti care nu si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau este de faliment ori lichidare, afacerile ii sunt conduse de un administrator judiciar sau activitatile comerciale sunt suspendate ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii sau este intr-o situatie similara cu cele anterioare, reglementate de lege. (alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva)Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: completare ? Formular B 3In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaAceasta cerinta trebuie respectata de Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator participant la procedura.Ion Dumitrel ? Presedinte Consiliul Judetean Alba, Alin Florin Cucui ? Vicepresedinte Consiliul Judetean Alba, Sorin Ioan Bumb ? Vicepresedinte Consiliul Judetean Alba, Dan Popescu ? Director executiv tehnicAitai Marian - Director executiv bugetCamelia Galac ? responsabila achizitii publiceOpruta Elena ? responsabila CFPConsilieri judeteni: Andronescu Elvira Rodica, Bendea Dumitru Adrian, Chirion Tinca Mihnea Nicolae, Cojocaru Igor, Cretu Simion, Cristea Petru Vasile, Darzu Ioan, Dragosin Petru- Romi, Florea Ioan, Fulea Ioan, Giurgiu Marcel Olimpiu, Hardalau Silvia, Ignat Elena, Ivinis Gheorghe Ioan, Lazar Ioan, Lovin Vasile, Luca Ioan, Marcu Vladimir Ion, Marginean Teodor Florin, Mihai Nicusor Mircea, Popa Eugen, Puscau Nicolae, Racuci Claudiu Vasile, Sandea Dorin Gheorghe, Serb Diana Monica, Simion Marcel, Solea Sergiu, Teisan Sorin Constantin, Timonea Petru, Truta Nicolae.Cerinta nr. 5Certificat de participare la procedura cu oferta independentaCerinta obligatorie: completare ? Formular AIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane1) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul Teritorial, valabil la data deschiderii ofertelor in original sau copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Persoane juridice /fizice strainePrezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective, si insotite de traducerea legalizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata constituie conditie de calificare.In cazul unei oferte depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, care este declarata castigatoare, operatorii economici isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse- (furnizarea, montarea si intretinerea indicatoarelor rutiere in ultimii 3 ani)- Autoritatea contractanta solicita prezentarea a maxim trei contracte similare care au avut ca obiect furnizarea, montarea si intretinerea de indicatoare rutiere si a carorvaloare insumata sa fie egala sau mai mare de 250.000 lei fara TVA.In vederea sustinerii fiseiexperientei similare Formular Ese solicita prezentarea urmatoarelor documente: - copie dupa contract sau parti relevante din contract din care sa rezultenumele beneficiarului , obiectul si durata contractului;
- recomandare din partea beneficiarului, din care sa rezulte cel putin urmatoarele: obiectul contractului, perioada de executie a furnizarii si montarii, intretinerii de indicatoare, rolul indeplinit in cadrul contractului, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.- procese verbale de receptie din care sa rezulte furnizarea, montarea si intretinerea indic., Declaratie personal angajat si cadre de conducereDeclaratia va contine informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului. Formularul va fi insotit de CV-urile pentru personalul de specialitate care va indeplini contractul., Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului de lucrari; Cerinta minima de calificare: ? 2 (doua) echipaje de lucrudotate fiecare cu cate o autoutilitara, nec. pt montarea / intret. indicat. rutiere si a stalpilor;? vehiculele la randul lor vor fi echipate si adaptate obligatoriu cu semnalizare rutiera, folosita pentru transportul muncitorilor, materialelor si sculelor;? echipajele de lucru din partea executantului nu vor avea in componenta mai putin de 3 (trei) muncitori.? fiecare autoutilitara vafidotata cu trusa compusa din: 1. masina de gaurit / insurubat;2. compresor de aer3.trusa mecanica pentru scule de mana;4.unelte si accesorii pentru constructii (lopeti, tarnacoape, etc);Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de procurare, montare si intretinere., Informatii privind subcontractantiiCompletare declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora, Informatii privind asociatiiOfertantii vor prezenta un acord preliminar de asociere, in care se va stabili liderul de asociatie. De asemenea acordul de asociere trebuie sa mentioneze faptul ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului, respectiv faptul ca acestia raspund in solidar in fata autoritatii contractante. Informatii privindcalitateaSR EN ISO din seria 9001:2001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2012 12:06