Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Procurare materiale de constructii pentru cazarmile 984 Craiova, 878 Craiova si 316 Pitesti


Detaliu pentru invitatia numarul 340030
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - U.M. 02517 CRAIOVA
Numar invitatie: 340030/26.11.2012
Denumire contract: Procurare materiale de constructii pentru cazarmile 984 Craiova, 878 Craiova si 316 Pitesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M. 02517 CRAIOVACod fiscal: 4332487, Adresa: str. Anul 1848, nr. 98, Craiova, Telefon: 0251/522375; 0251/523250, Fax: 0251/523250; 0351/444470
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Anul 1848, nr. 98, Craiova, Romania, cod postal: 200541, telefon: +40 251522375, fax: +40 251523250, persoana de contact: MARIUS GEAMANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: U.M. 02517 Craiova, str. Anul 1848, nr. 98.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Procurare materiale de constructii pentru cazarmile 984 Craiova, 878 Craiova si 316 Pitesti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Procurare materiale de constructii grupate pe loturi si livrarea acestora la beneficiari incazarmile 984 Craiova, 878 Craiova si 316 Pitesti
II.1.6) CPV: 44100000-1 - Materiale de constructii si articole conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 69, 136 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: ? 600 lei pentru lotul nr. 1; - 340 lei pentru lotul nr. 2;
-60 lei pentru lotul nr. 3; Respectiv1.000 lei - pentru toate loturile; Data la care se va efectua echivalenta leu/alte valute pentru valoarea garantiei de participare va fi cea aferenta cursului BNR valabil pentru data din 05.12.2012Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor ;
-Garantia de participare se constituie: a) prin virament bancar, in contul cu datele de mai jos: -U.M. 02517 Craiova, C.U.I.: 4332487-Cod IBAN: RO63TREZ2915005XXX000138 deschis la Trezoreria Craiova.b) prin depunerea sumei respective in numerar, la casieria unitatii.c) printr-uninstrumentde garantare (scrisoare de garantie) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform modelului prezentat in anexa nr.8 din cadrul capitolului ?Formulare si modele?;Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, prin prezentarea copiei dupa ordinul de plata cu care s-a efectuat viramentul de catre ofertant, a chitantei de achitare numerar sau a scrisorii de garantie de participare.-Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in conformitate cu art. 87 din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 precum si in conformitate cu prevederile art. 278^1 din O.U.G. 34/2006, in cazul in care ofertantul formuleaza contestatie iar aceasta este respinsa ca nefondata de catreC.N.S.C.;
-Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din H.G.R.925/2006
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie este de 10%din valoarea totala a contractului fara T.V.A.;
- se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Autoritatea contractanta accepta si constituirea garantiei de buna executie prin depunerea sumei respective in numerar la casieria unitatii;
-garantia de buna executie se restituie astfel: in termen de 14 zile de la indeplinirea obligatiilor asumate, respectiv de la data aprobarii proceselor-verbalede receptie a produselor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte minime: -Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr. 34/2006.Documente solicitate: 1. declaratie privind eligibilitatea (art. 180) confomr modelului din anexa nr.1;2. declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, conform modelului din anexa nr.2;3. certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident) cu mentiunea ca situatia obligatiilor scadente la plata sa fie prezentata pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele: a) certificat de atestare fiscala eliberat de DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE teritoriala;b) certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale.Aceste documente se vor prezenta conform art. 5 din Ordinul 509/2001, in una din urmatoarele forme : - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/2010 conform m odelului prevazut in anexa nr.3;5. declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 conform modelului prevazut in anexa nr.4; Cerinte minime: -Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al agentului economic respectiv sunt cuprinse producerea si/sau furnizarea de produse care fac obiectul prezentei achizitii, atat pentru persoane juridice romane cat si pentru persoanele juridice straine.Documente solicitate: - pentru persoane juridice romane: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN;
- pentru persoane juridice straine: -Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In format electronic, atasata la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer