Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Procurare, montaj si lucrari auxiliare ? grup electrogen trifazat 70-75 kw, U.P.P.A.S. Snagov


Detaliu pentru invitatia numarul 339148
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Banca Nationala a Romaniei
Numar invitatie: 339148/09.11.2012
Denumire contract: Procurare, montaj si lucrari auxiliare ? grup electrogen trifazat 70-75 kw, U.P.P.A.S. Snagov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBanca Nationala a RomanieiCod fiscal: R 361684, Adresa: str. Lipscani, 25, Bucuresti, Telefon: 0311.32.32.22, Fax: 0213.11.01.62
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Doamnei, nr. 8, Bucuresti, Romania, cod postal: 030051
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Lipscani nr.16 Sector 3 Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Politica monetara)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Procurare, montaj si lucrari auxiliare ? grup electrogen trifazat 70-75 kw, U.P.P.A.S. Snagov
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Procurarea unui grup electrogen trifayat de 70-75 Kw, executarea unor lucrari de constructii auxiliare necesare montarii pe pozitie a grupului electrogen, pozarea cablurilor de energie electrica, instalarea si punerea in functiune a grupului electrogen
II.1.6) CPV: 31121000-0 - Grupuri electrogene (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 107, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2.150 lei.Garantia pentru participarea la procedura de achizitie va fi valabila timp de 100 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia se constituie prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa mentioneze modul in care se va putea executa garantia si situatiile in care BNR va putea solicita executarea garantiei, conf.HG925/2006.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% din valoarea estimata a contractului. In cazul ofertantilor din categoria IMM, care fac dovada in acest sens prin prezentarea doc prev in Lg346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 2 ani de la semnarea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.Garantia de buna executie, in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului, se va constitui in conformitate cu prevederile Art. 90 din H.G. 925 / 2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006, completata in conformitate cu Formular A - Sectiunea FORMULARE;Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica ofertantul care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006.Se vacompleta Formular B ? Sectiunea FORMULARECertificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetul general consolidat al statului, emis de Administratia Finantelor Publice care sa ateste inexistenta de obligatii restante;Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local eliberat de organismele competente ale Administratiei Publice Locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante;Certificatele se vor prezenta in original sau in copii semnate de conformitate cu originalul.Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Certificat de participare la licitatii Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.1 din Ordinul ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatuluide participare la licitatii cu oferta independenta completata in conformitate cu Formular C - Sectiunea FORMULAREDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. 34/2006Seva completa Formular D ? Sectiunea FORMULAREIncadrarea in situatiaprevazutala art. 691 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Consiliul de administratie al BNR care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, numit prin Hotararea nr. 35 din 8 oct. 2009 a Parlamentului Romaniei: Guvernator - Academician Mugur IsarescuPrim-viceguvernator - Prof. univ. dr. Florin Georgescu *Viceguvernator - Bogdan OlteanuViceguvernator - Dr. Cristian PopaMembru - Prof. univ. dr. Marin DinuMembru - Prof. univ. dr. Nicolae DanilaMembru - Prof. univ. dr. Virgiliu StoenescuMembru - Conf. univ. dr. Agnes NagyMembru - Dr. Napoleon Pop* Prin Hotararea Parlamentului Romaniei nr. 15/2012 pentru acordarea increderii Guvernului, prim-viceguvernatorul BNR, dl. Florin Georgescu, a fost suspendat din functia de vicepresedinte al Consiliului de administratie si de prim-viceguvernator al BNR, incepand cu data depunerii juramantului si pana la incetarea mandatului de viceprim-ministru si de ministru al finantelor publice.Vasile Ifrim ? director, Directia AchizitiiNiculaie Dumitrache ? director adjunct, Directia AchizitiiIulia Stanciu ? director, Directia ContabilitateDaniela Costina Ilie ? director adjunct, Directia ContabilitateMihai Dascalescu ? director, Directia Patrimoniu si InvestitiiCatalin Belghiru ? director adjunct, Directia Patrimoniu si InvestitiiComisia de evaluarePresedinte: Eugen Constantin Teodorescu, expert Directia AchizitiiMembri: Petre Tudor, expert Directia AchizitiiGeorge Adrian Ratoiu, referent de specialitate Directia AchizitiiCatalin Mihai Eftode, referent de specialitate Directia Patrimoniu si InvestitiiMisu Cristian, referent de specialitate, Directia Tehnica si MentenantaMembri inlocuitoriDan Durleci, sef serviciu Directia AchizitiiFlorentina Ban, expert Directia AchizitiiValentin Urlan, expert Directia AchizitiiCristina Mihaela Raducan, expert Directia Patrimoniu si InvestitiiDragos Andrei, referent de specialitate Directia Tehnica si Mentenanta Persoane juridice/fizice romane1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorieEliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte: cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali si obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.In xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Ofertantul castigator va prezenta autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, certificatul contatator in original sau copie legalizataCerinta obligatorie.Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatatoar emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorie.Rezultatul exercitiului financiar la 31 decembrie 2011? Bilant contabil la 31 decembrie 2011, depus la organele competente;? Se va completa Fisa de informatii generale ? Formular E - Sectiunea FORMULARE.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie.Declaratie privind lista principalelor livrari de grupuri electrogene, efectuare in ultimii 3 ani. Se va completa Formular F - Sectiunea FORMULARE., Se va prezenta cel putin 1 contract de furnizare, montare si punere in functiune grupuri electrogene, insotit de document constatator / recomandare emis/a de beneficiar, inclusiv proces verbal de receptie si punere in functiune.Se va completa Formular G - Sectiunea FORMULARE.Original sau copii conforme cu originalul, cu semnatura si stampila conducatorului societatii. In cazul in care documentele nu sunt in limba romana se va prezenta o traducere autorizata., Declaratie referitoare la personal tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare l-a obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii; informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor; aceste persoane vor prezenta palmaresul propriu de realizari sub forma de CV.Se va completa Formular H ? Sectiunea FORMULAREOfertantul va asigura personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului., Executantul lucrarii trebuie sa fie autorizat conform prescriptiilor tehnice: ? A.N.R.E. tip A si B ? pentru incercarea echipamentelor si proiectarea/executia instalatiilor electrice.? sau pot fi prezentate autorizatii echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene., Daca este cazul se va completa Formularul I, cu subcontractantii si specializarea acestora. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita datele de identificare a subcontractantilor si partile din contract care se vor indeplini de catre subcontractanti. Contractantul va prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul prealabil, scris al autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Ofertantul va prezenta un certificat valabil prin care i se atesta faptul ca are implementat sistemul de calitate ISO 9001, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Se va prezenta o copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.11.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2012 17:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer