Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROCURARE RECHIZITE SCOLARE PENTRU UNITATILE SCOLARE DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR ; ANUL SCOLAR 2012-2013


Detaliu pentru invitatia numarul 333119
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN MEHEDINTI
Numar invitatie: 333119/06.08.2012
Denumire contract: PROCURARE RECHIZITE SCOLARE PENTRU UNITATILE SCOLARE DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR ; ANUL SCOLAR 2012-2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN MEHEDINTICod fiscal: 4337522, Adresa: BD. I.C. BRATIANU, 7, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0252315579, Fax: 0252311223
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Decebal nr.23, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220059, telefon: +40 252315579, fax: +40 252311223, secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Decebal nr.23, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220059, telefon: +40 252315579, fax: +40 252311223 -sala de sedinta etaj 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROCURARE RECHIZITE SCOLARE PENTRU UNITATILE SCOLARE DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR ; ANUL SCOLAR 2012-2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Procurarea rechizitelor scolare in structura si cantitatea aprobata pentru elevii indreptatiti in anul scolar 2012 ? 2013 conform Ordinul MECTS nr. 4385/07.06.201(: clasa pregatitoare;clasa Ia;clasele II-IV; clasele V-VII;clasa VIIIa.)
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 209, 665 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie garantie de participare in valoare de 4100 lei . In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. Modul de constituire al garantiei de participare: conform prevederilor art.86 alin.1) din HG 925/2006 modificat si completat. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, care se prezinta in original si din care sa reiasa ca a fost constituita in favoarea Inspectoratului Scolar al judetului Mehedinti. Contul in care se poate face plata garantiei de participare este: RO18TREZ4615005XXX000108, deschis la Trezoreria Drobeta Turnu Severin; cod fiscal: 4337522. In cazul utilizarii scrisorii de garantie bancara care se prezinta in original, se recomanda sa fie emisa de o banca cu corespondent in Romania(se completeaza formularul?scrisoare de garantie de participare din sectiunea II-Formulare);Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor financiare si cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei financiare(90 zile).). Autoritatea contractanta are dreptul de a retinesi de a incasa in nume propriu garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita atunci cand acesta din urma se aflain oricare din urmatoarele situatii: revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia, fiind declarat castigatorul proceduriirefuza sa semneze contractul in termenul stabilit, fiind declarat castigatorul procedurii nu constituie garantia de buna executie stipulat in contract, ofertantul se incadreaza in prevederile articolului 278 ind.1 din OUG 34/2006, modificata. Garantia de participare se va returnade catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.Modalitati de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90, alin 1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform caruia garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii. Restituirea se va face in conformitate cu dispozitiile art.92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(formularul 12A din Sectiunea II Formulare2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(formularul 12A din Sectiunea II Formulare3.Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat eliberate de autoritatile competente de pe linga Autoritatea Administraiv Teritoriala de pe raza careia societatea are sediul social ( Pentru persoane juridice/fizice straine: operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara in care este stabilit.Operatorul va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile de plata a imozitelor , taxelor si contributiilor , formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident tradus in limba romana de traducator autorizat si legalizat) din care sa reiese situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se vorprezenta: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69, ind.1) din OUG34/2006 modificata si completata, conform caruia: ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractor care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere/sau de supervizare si sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, rude sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cu sunt acestea prevazute in art 69 lit.a) cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, va fi exclus de la procedura de atribuire. In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: prof.Suta Marian-inspector scolar general; prof.Ungureanu Octavian-inspector scolar general adjunct, ec.Mariana Badaluta-contabil sef, ing.Melania Raicu-consilier compartiment tehnic si membrii comisiei de evaluare.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura(formularul 12C)6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(completare formular ANEXA la Ordin 314/2010 al ANRMAP). Fiecare ofertant este obligat sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta I.Persoane juridice/fizice romane: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea persoana juridica, sau alte documente echivalente, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documentele se vor prezenta : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul ?.2. Persoane juridice/ fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. In cazul ofertei comune toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus.Documentul se solicitapentru a se vedea daca operatorul nu este fictiv. Documentele se vor prezenta : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant pe anul financiar 2011(copielizibila cu mentiunea?conform cu originalul? vizat de organele competenteFisa de informatii generale.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea de 209665, 00 lei, fara TVA in domeniul de activitate al contractului. (IMM-urile beneficiaza de reduceri de 50% conf.L346/2004 cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categorie)(Formular 2A din capitolul formulare)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similarein ultimii 3 ani cuprinzand beneficiari , valori, perioade de livrare(formular 12f din capitolul formulare ? cuprinzand valori, perioade de livrare, beneficiari, cantitati dupa caz)Experienta similara(formular 3B din capitolul formulare)-se solicita ofertantului prezentarea acel putin a unui document(contract sau PV receptie )prin care sa confirme livrarea de produse similare a caror valoare minimsa fie de209.665, 00 lei fara TVA (IMM-urile beneficiaza de reduceri de 50% conf.L346/2004 cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categorie)Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere-se vor prezenta CV-urile personalului de conducere precum si ale personalului direct responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica(formular 12 I din capitolul formulare)Mostre1. Fiecare participant va prezenta odata cu oferta proprie si o mostra din fieca
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia se obtine din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.08.2012 08:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer