Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Procurare si inlocuire piese de schimb mese probe LN3 Cazane 3, 4, 5 si 6 CET Sud


Detaliu pentru invitatia numarul 215031
Autoritate contractanta
Electrocentrale Bucuresti S.A.
Cod de identificare fiscala: RO 15189596
Adresa: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Bucuresti
Telefon: 0214079973
Fax: 0213166574
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Procurare si inlocuire piese de schimb mese probe LN3 Cazane 3, 4, 5 si 6 CET Sud
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 39350000-0 - Echipament pentru lucrari de epurare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Procurare si inlocuire piese de schimb mese probe LN3 Cazane 3, 4, 5 si 6 CET Sud
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 09.07.2009 08:21)
Data publicarii: 17.06.2009 08:21
Data limita de depunere a ofertelor: 30.06.2009 08:30
Adresa la care se transmit ofertele: SE Bucuresti - Splaiul Independentei nr.227, sector 6, parter, camera 004
Data si ora deschiderii ofertelor: 30.06.2009 09:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SE Bucuresti - Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 3, camera 315
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 100, 824.29 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Documente din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.180 si 181 din OG 34/2006 si anume declaratie de eligibilitate conform formular 3 si/sau cazier judiciar/certificat echivalent si declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 conform formular 4.Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului.Autorizatie de functionare/altele echivalente.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani ? formular 5.Formular 6 - principalele produse furnizate in ultimii 3 ani insotit de documente semnate de beneficiar care sa ateste realizarea calitativa a produselor(minim 2 recomandari).Declaratie cu informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul pentru asigurarea calitatii.Formularul 7, privind subcontractantii.Certificarea sistemului calitatii sau doc.echiv.Autorizatie de comercializare de la producator
in SEAP
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer