Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Procurare si montare piese de schimb/echipamente pentru statie avertizare incendiu SPC


Detaliu pentru invitatia numarul 220325
Autoritate contractanta
Electrocentrale Bucuresti S.A.
Cod de identificare fiscala: RO 15189596
Adresa: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Bucuresti
Telefon: 0214079973
Fax: 0213166574
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Procurare si montare piese de schimb/echipamente pentru statie avertizare incendiu SPC
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 31625200-5 - Sisteme de alarma de incendiu (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Procurare si montare piese de schimb/echipamente pentru statie avertizare incendiu SPC - CET SUD
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 04.08.2009 12:38)
Data publicarii: 17.07.2009 12:53
Data limita de depunere a ofertelor: 29.07.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: SE Bucuresti - Splaiul Independentei nr.227, sector 6, parter, camera 004
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.07.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SE Bucuresti - Splaiul Independentei nr.227, sector 6, etaj 3, camera 315
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 4, 240 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Documente din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.180 si 181 din OG 34/2006 si anume declaratie de eligibilitate conform formular 3 si/sau cazier judiciar/certificat echivalent si declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 conform formular 4.Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului.Autorizatie de functionare/altele echivalente.Formular 5 - principalele produse furnizate in ultimii 3 ani insotit de documente semnate de beneficiar care sa ateste realizarea calitativa a produselor.Declaratie cu informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul pentru asigurarea calitatii.Declaratie cu informatii referitoare la studiile si pregatirea profesionala a personalului.Formularul 6, privind subcontractantii.Certificarea sistemului calitatii sau doc.echiv.Alte certificate mentionate la cap.IV.7 din fisa de date
in SEAP
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: Procedura a fost anulata in conformitate cu art.209, alin.1, lit.b din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare, deoarece s-a primit o singura oferta care a fost depusa dupa ora limita de depunere; oferta a fost declarata incceptabila conform art.36, alin.1, lit.a din HGR 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare;
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer