Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Procurare, transport, montare si PIF pe locomotiva LDE 1250 CP-030 a unei instalatii de inregistrare consum combustibil


Detaliu pentru invitatia numarul 330265
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice si Termice "Electrocentrale Paroseni" SA
Numar invitatie: 330265/22.06.2012
Denumire contract: Procurare, transport, montare si PIF pe locomotiva LDE 1250 CP-030 a unei instalatii de inregistrare consum combustibil
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice si Termice "Electrocentrale Paroseni" SACod fiscal: RO 28835451, Adresa: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Telefon: 0254/572134, int 372, Fax: 0254/570481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Romania, cod postal: 336250, telefon: +40 254572134, fax: +40 254570481, persoana de contact: Serviciul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Electrocentrale Paroseni SA din Vulcan, str.Paroseni, nr.20, jud. HD, cladire administr, etaj II. La sedinta pot participa reprezentanti legali sau imputerniciti ai acestora.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Procurare, transport, montare si PIF pe locomotiva LDE 1250 CP-030 a unei instalatii de inregistrare consum combustibil
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea unei instalatii de inregistrare a consumului de combustibil al locomotivei LDE 1250 CP-030.
II.1.6) CPV: 38421000-2 - Echipament de masurare a debitului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 35, 769 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 715lei.Valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Mod de constituire: - printr-un instr de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa : conditionat sau neconditionat.- prin virament bancar- prin depunerea la casierie a unei sume in numerar, a unui OP sau a unei file CEC cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, in ct autoritatii nr. RO29RNCB0165020174920001 deschis la BCR?fil Petrosani, CUI RO28835451.Garantia trebuie sa fie irevocabila, iar dovada constit ei trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.NOTA: Se aplica preved art.16(2) din Lg 346/2004. In acest caz, ofertantul va prezenta Decl pe propria raspundere, completata conform Anexei 1 din OG 27/2006. In cazul asocierilor, pentru a beneficia de aceasta prevedere, fiec asociat trebuie sa fie incadrat in categoria IMM-urilor.Retinerea si restituirea garantiei se vor efectua in cond prev la art. 87(1) si art 88 din HG925/2006. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a doc de constituire.
Garantie de buna executie
Furnizorul va constitui garantia de buna executie a ctr in procent de 10% din val ctr fara TVA. (5%pt IMM-uri cu prez Decl pe propria raspundere, cf Anexei 1 din OG 27/2006.) Garantia de buna executie se constituie printr-un instr de garantare irevocabil, care devine anexa la contract, emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pt facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii in cond prev la art.90(3) din HG 925/2006.Garantia de buna executie va fi eliberata/restituita in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta urmatoarele declaratii/certificate semnate si parafate de reprezentantul legal al ofertantului :1. declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular 12 A.2. declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formular 12 B.3. certificatul pentru participare la procedura cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr 314/2010 - Formular 3.4. declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1 din OUG nr. 34/2006- Formular 4. In vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: director general ? ing. Doru Visan, director economic ? ec. Ioana Arvunescu, director comercial ? ec.Eduard Mija, director tehnic ? ing. Eduard Schmidt, director exploatare ? ing. Dragos Diaconu, sef serv. tehnic mentenanta ? sing. Ion Dragoi, sef serv. tehnic exploatare ? ing. Rudolf Tradnik si sef serv. achizitii publice ? ec. Cristina Pardos Schmidt.5. declaratia privind calitatea de participant la procedura ? Formular 5. Pentru persoane fizice/juridice romane : Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original/ copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate, precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etc. Pentru persoane fizice/juridice straine : Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.NOTA : Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertuluiin original sau copie legalizata, la cererea comisiei de evaluare a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatiile generale despre ofertant
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 : Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati). Lista va fi insotita de cel putin un document/ contract/ proces-verbal de receptie prin care sa se confirme livrarea de produse similare obiectului contractului.Cerinta minima de calificare : ofertantul sa fi livrat si montat cel putin un produs similar cu cel ofertat, respectiv o instalatie de masurare a combustibilului lichid montata pe o locomotiva Diesel., Cerinta nr 2 : Informatii privind personalul Se va prezenta o declaratie cu privire la personalul considerat a fi necesar pentru transport, instalare, configurare, asistenta tehnica, mentenanta si instruire personalul de deservire. Toate serviciile vor fi efectuate obligatoriu, de persoane calificate si/sau atestate profesional de catre furnizorul produselor si/sau autorizate AFER, unde este cazul., Cerinta nr 3 : Informatii privind subcontractantii din care sa rezulte denumirea subcontractantului, partea din contract ce urmeaza a fi subcontractata (solicitare valabila in cazul in care contractul este realizat prin subcontractanti) Cerinta nr. 1 : Ofertantii vor face dovada ca au implementat un sistem de management al calitatii pentru domeniul ce face obiectul contractului in conformitate cu cerintele standardului ISO 9001/2008.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, atasata prezentei invitatii.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 16:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer