Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROCURARE UTILAJE SI DOTARI PT. OBIECTIVUL -REABILITARE SI MODERNIZARE CANTINA DIN MUNICIPIUL CAREI


Detaliu pentru invitatia numarul 320209
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Carei
Numar invitatie: 320209/15.02.2012
Denumire contract: PROCURARE UTILAJE SI DOTARI PT. OBIECTIVUL -REABILITARE SI MODERNIZARE CANTINA DIN MUNICIPIUL CAREI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CareiCod fiscal: 4481160, Adresa: 1 Decembrie 1918 nr.17, Carei, Telefon: 0261861660, Fax: 0261861663
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: 1 Decembrie 1918 nr.17, Carei, Romania, cod postal: 445100, telefon: +40 261861660, fax: +40 261861663, persoana de contact: Dorel Petru Oprea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: 1 Decembrie 1918 nr.17, Carei, Sala mica de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROCURARE UTILAJE SI DOTARI PT. OBIECTIVUL -REABILITARE SI MODERNIZARE CANTINA DIN MUNICIPIUL CAREI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROCURARE UTILAJE, DOTARI SI ECHIPAMENTE, SPECIFICE UNEI CANTINE, CUPRINSE IN 5 LOTURI.
II.1.6) CPV: 39141000-2 - Mobilier si echipament de bucatarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 426, 362 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare se solicita pentru: Lotul 1.=1376, 00 lei; Lotul 2.= 455, 00 lei; Lotul 3.=496, 00 lei; Lotul 4.= 1180, 00 lei;Lotul 5.= 758, 00 lei;Pentru toate loturi: 4265, 00 leiModul de constituire a garantiei pentru participare in conformitate cu art. 86 din HG 925.Perioada de valabilitatecel putin egala cu perioada de valabilitate al ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Neincadrarea in prevederile art 180 dinOUG34/200 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180din OUG 34/2006.Cerinta nr. 2: Neincadrarea in prevederile art. 181din OUG 34/2006 --Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181din OUG 34/2006;
--Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general);
-Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul local).Certificatele sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3: Participare la licitatie cu oferta independenta-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului presedintelui ANRMAPnr.314/2010.Cerinta nr. 4: Evitarea conflictului de interese, cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Primar - Kovacs Eugen, Viceprimar - Keizer Ludovic, Administrator public ? Beko Tamas, Director tehnic ? Oprea Dorel, Sef birou A.P. - Rakovszki Francisc - ref. de specialitate Regeczy Stefan, Petho Yvatte, Mancz Dezideriu si Mak Ioan. Cerinta nr. 1: Certificat constatator --Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Completarea formularului "Informatii generale" ( Formular B1);
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind lista principalelori livrari executate in ultimii 3 ani.Cerinta nr.2Se va prezenta minimum 1 proces verbal de receptie partiala sau finala de produse similare.Cerinta nr.3Declaratie privind partea/partile care sunt indeplenite de subcontractanti
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2012 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer