Achizitie publica - Procurarea de rechizite scolare in anul scolar 2013 - 2014
Detaliu pentru invitatia numarul 350342
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350342/12.07.2013
Denumire contract: Procurarea derechizite scolare in anul scolar 2013 - 2014
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN HARGHITACod fiscal: 4246068, Adresa: Piata Libertatii nr.5, et.3, cam.323, Miercurea-Ciuc, Telefon: 0266-312514, Fax: 0266-312148
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii nr.5, et.3, cam.323, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530140, telefon: +40 266312514, fax: +40 266312148, persoana de contact: Levente Csukas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ISJ HARGHITA Piata Libertatii nr 5 camera 323 Miercurea Ciuc jud Harghita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Procurarea derechizite scolare in anul scolar 2013 - 2014
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Procurarea rechizitelor scolare in structura si cantitatea aprobata pentru elevii indreptatiti in anul scolar 2013 ? 2014 conform circularei MEN nr. 42265/22.04.2013, cu respectarea prevederilorOrdinului MECTS nr. 4385/07.06.2012 .Inspectoratul Scolar Judetean Harghita este cuprins in lista comunicata de MEN cu un numar de 14.864 elevi care beneficiaza de aceste facilitati acordate din partea statului.Luand in considerare structura acestui numar de elevi ( invatamantul primar si invatamantul gimnazial ), valoarea sumei alocate prin buget pentru aceste cheltuieli este de 402610 lei inclusiv TVA.Avand in vedere faptul ca aceasta suma nu poate fi depasita in ofertele finaciare care vor fi depuse de catre operatorii economici furnizori, valoarea de achizitie stabilita pentru aceasta procedura este de 324.686 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 324, 686 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie participare 6000 RON. Echivalenta se calculeaza folosind cursul BNR lei/valuta cu 5 zile inainte de depunerea ofertelor. Constituit cf.art 86 HG 925/2006, siart. 43 ind.1 si 278 ind.1 din OUG nr. 34/2006, prin: virament bancar sau un instrument de garantare emis de o societate bancara / de asig. in original, sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare poate fi : Scrisoare de garantie Formularul 15 - OP in cont RO21TREZ3515005XXX000181 al Inspectoratului Scolar Jud. HarghitalaTrezoreria M-Ciuc (cod fiscal :4246068). Art.16 din Legea 346/2004 - sprijinirea IMM se aplica, inclusiv asociatilor Formularului 16. Termen valabilitate garant. min. 90 zile de la data limita stabilita pt. depunerea ofertelor. Garantia se va retine in urmatoarele cazuri: Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab;Oferta sa fiind castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a oferteisau nu mai tarziu de 15 zile de la semnare contract; Oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valab. a ofertei;In cazul unei contestatii la CNSC, in masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia respectiva, se vor retine sumele prevazute in art. 278 ind.1 alin (1) din OUG nr. 34/2006, in cuantum de 324.686 x 1 % = 3246, 86 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia de eligibilitate : Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat2Neincadrarea in cazurile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 Inregistrarea de datoriirestantescadente catre bugetul general consolidat sau bugetul local atrage respingerea ofertei. Cerintele sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente. In caz de asociere se indeplineste de catre fiecare asociat .Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Completare si semnare FORMULAR 2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentare-certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa indeplinireaobligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele.-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa indeplinireaobligatiilor scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele.Documentele se prezinta in original, coipe legalizata sau copie lizibila cu mentiuea ?conform cu originalul?In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociatNota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata si legalizata a acestora.3 Evitarea conflictului de interese Incadrarea oricaruia dintre asociati, subcontractanti sau sustinatori tertiin oricare din situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR 3 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante : Bartolf Hedwig, Inspector scolar general, Parfeni Aurora Inspector Scolar general adjunct, Csukas Levente contabil sef, Gyorgy Istvan Peter responsabil achizitii, Karda Bela responsabil juridic, Burus Siklodi Botond membru in Consiliul de Administratie, Gorbe Petermembru in Consiliul de Administratie, Dane Szilard membru in Consiliul de Administratie, Porsche Eva membru in Consiliul de Administratie, Moraru D.Dorina membru in Consiliul deAdministrati, Hodgyai Laszlo membru in Consiliul deAdministratie, Waczel Ferenc membru in Consiliul deAdministratie.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat sau eventual sustinator.4Participarea cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR 4 Declaratie pe propria raspundere privind participarea la procedura cu oferta independenta, conform Ordinuluipresedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independent.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat.5 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant subcontractant.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular nr. 5.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti 1 Obiectul de activitate corespunzator obiectului procedurii Certificat constatator emis de ORC (Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor) , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENal ofertantului din certificatul constatator emis de ORC. ( comercializare rechizite scolare sau produse echivalente)Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??.In cazul prezentarii certificatului constatator ORC in copie lizibila, inaintede transmiterea comunicarii rezultatului procedurii se va solicita ofertantului situat pe primul loc, saprezinte, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata.Pentru persoanele straine, documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, ,insotite de traduceri autorizate in limba romana.In caz de asociere se asigura de catre fiecare asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privindsituatia economico-financiara: a) cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani 2010, 2011 si 2012 sa fie de minim640.000 lei.Se prezinta Bilantul contabil la 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012, vizat si inregistrat la organul competent in copie lizibila semnat pentru conformitate.Persoanele juridice straine: bilantul contabil pentru anii 2010, 2011 si 2012, inregistrat la autoritatea competenta in tara respectiva, sau documente echivalente prezentate in traducere legalizata in limba romana.Pentru calcului echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in partePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara profesionala a ofertantului: indeplinirea a cel putin unui contract sau cel mult doua contracte similare ca natura si complexitate, in valoare cumulata de minim 320.000 lei. fara tva .Prezentarea listeiprincipalelor livrari efectuatein ultimii 3 ani ( calculati de la data limita de depunere a ofertelor) ?Formular nr. 7 Lista va contine perioada si locul livrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiarii.Pentru calcului echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Realizarea livrarilor va fi dovedita prin prezentarea Procesului verbal de predare-primire a marfii, din care sa rezulte valoarea produselor furnizate, ori se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiarSe prezinta Lista principalelor livrariin ultimii 3 ani. (calculati de la data limita de depunere a ofertelor)In caz de asoc. cerinta se va indeplini prin cumularea resurselor tuturor asociatilor., 2 Informatii privind asociatii (daca este cazul) Se vaprezenta un acord de asociere cu mentiunea ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indepl. contractului.In cazul asocierii a doua sau a mai multor op. ec. pentru situatia ec ? financiara si pentru capacitatea tehn. se ia in considerare valoarea insumata a capacitatilor partenerilor asociati, 3-Prezentarea de mostreOfertantii trebuie sa prezinte cate-o mostra din fiecare produs ofertat care intra in componenta pachetelor asa cum este mentionat in caietul de sarcini. Mostrele trebuie inaintate la autoritatea contractanta pana la data limita de data limita de depunere a ofertelor. Toate mostrele vor avea inscriptionate pe ele denumirea ofertantului si se vor introduce intr-o cutie sigilata urmand a se deschide odata cu deschiderea ofertelor, 4. Informatii privind sustinerea tehnica sau financiara (daca este cazul)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara sau cea tehnico-profesionala invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul cava pune la dispozitia ofertantului resursele financiare, ori cele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura , conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit a) , c1 ) si d) din OUG nr. 34/2006. Prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006 se aplica si tertului sustinator. Cerinte minime obligatorii: 1 Certificarea calitatiiCertificat ISO 9001 din domeniul comercializarii produselor care fac obiectul contractului in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul??.sau alt document echivalent emis de organisme abilitate in acest sens din alte tari ale UE in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si traducerea autorizata pe limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2013 11:34