Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,Procurarea, montarea, reconditionarea si vopsirea parapetului metalic deformabil elastic de tip semigreu (simplu), pentru drumurile judetene din judetul Alba?


Detaliu pentru invitatia numarul 322730
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Alba
Numar invitatie: 322730/23.03.2012
Denumire contract: , ,Procurarea, montarea, reconditionarea si vopsirea parapetului metalic deformabil elastic de tip semigreu (simplu), pentru drumurile judetene din judetul Alba?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean AlbaCod fiscal: 4562583, Adresa: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Telefon: 0258-813380, 0258-811982, Fax: 0258-813325
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510118, telefon: +40 258813380/ +40 258811982, fax: +40 258813325, persoana de contact: Camelia Elena Galac Vitan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean AlbaPiata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Procurarea, montarea, reconditionarea si vopsirea parapetului metalic deformabil elastic de tip semigreu (simplu), pentru drumurile judetene din judetul Alba?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Procurarea, montarea, reconditionarea si vopsirea parapetului metalic deformabil elastic de tip semigreu (simplu), pentru drumurile judetene din judetul Alba?
II.1.6) CPV: 45340000-2 - Lucrari de instalare de garduri, de balustrade si de dispozitive de siguranta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 362, 891.38 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7.257 lei, Suma ce urmeaza a se retine in situatia respingerii contestatiei ca nefondata de catre CNSC, potrivit art. 278 1 din OUG 34/2006, este de 3.628, 91 lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor - Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - Scrisoare de garantie eliberata de o instiutie bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante prezentata in original ? conform Formular I; - Ordin de plata in contul RO03TREZ0025006XXX000171 deschis la Trezoreria municipiului Alba Iulia, cod fiscal 4562583 cu conditia confirmarii de catre banca emitenta. - In numerar depus la casieria autoritatii contractante In oricare din cele doua situatii prevazute la punctul b), dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este 10% din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular O) sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar, daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: completare Formular BIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr. 2Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitieCerinta obligatorie: completare Formular B 1In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta obligatorie: completare Formular B 2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta- certificate de atestare fiscala1) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Nu se accepta la procedura ofertanti care nu si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau este in faliment (alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva)Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: completare ? Formular B 3In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaAceasta cerinta trebuie respectata de Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator participant la procedura.Ion Dumitrel ? Presedinte Consiliul Judetean Alba, Alin Florin Cucui ? Vicepresedinte Consiliul Judetean Alba, Sorin Ioan Bumb ? Vicepresedinte Consiliul Judetean Alba, Dan Popescu ? Director executivCerinta nr. 5Certificat de participare la procedura cu oferta independentaCerinta obligatorie: completare ? Formular AIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul Teritorial, in original sau copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Prezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective, si insotite de traducerea legalizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata constituie conditie de calificare.In cazul unei oferte depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, care este declarata castigatoare, operatorii economici isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 aniAutoritatea contractanta solicita prezentarea a maxim trei contracte de lucrari, care au avut ca obiect lucrari similare si a carorvaloare insumata sa fie egala sau mai mare de 200.000 lei fara TVA., Cerinta nr. 2Declaratie personal angajat si cadre de conducere, Cerinta nr. 3Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului, Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii, Cerinta nr. 5Informatii privind asociatii Informatii privind calitatea SR EN ISO din seria 9001:2001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.03.2012 11:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer