Achizitie publica - Producerea de materiale informative personalizate pentru promovarea Fondurilor Structurale si de Coeziune 2007-2013 in Romania
Detaliu pentru invitatia numarul 341385
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341385/21.12.2012
Denumire contract: Producerea de materiale informative personalizate pentru promovarea Fondurilor Structurale si de Coeziune 2007-2013 in Romania
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL FONDURILOR EUROPENECod fiscal: 20897750, Adresa: B-dul Aviatorilor nr.50A sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213085374, Fax: +40 213085399
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP, deoarece prezenta procedura de achizi?ie se desfa?oara exclusiv prin mijloace electronice.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Producerea de materiale informative personalizate pentru promovarea Fondurilor Structurale si de Coeziune 2007-2013 in Romania
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizareAchizi?ionarea de materiale informative personalizate pentru promovarea Fondurilor Structurale si de Coeziune 2007-2013 in RomaniaObiectiv general: Obiectivul general al proiectului este de a cre?te gradul de informare cu privire la instrumentele structurale.Obiective specifice: Scopul contractului consta in furnizarea de materiale promotionale ?i anume: Agenda zilnica datata ? 500 buca?i; Agenda manager datata ? 250 buca?i; Planner -750 buca?i; Punga hartie(medie) ? 375 buca?i; Punga hartie (mare) ? 375 buca?i; Pix ? 500 buca?i; Set pix si creion ? 500 buca?i; Set pix si stilou ? 250 buca?i; Umbrela debuzunar ? 750 buca?i; Calendar de birou ? 750 buca?i; Calendar perete triptic- 375 buca?i; Troller ? 250 buca?i; Mouse -750 buca?i; Memo stickers -750 buca?i; ?apca ? 750 buca?i; Hub USB -750 buca?i; Mousepad ? 750 buca?i; Suport memo ? 750 buca?i; Sta?ie meteo cadru din lemn-750 buca?i; Rucsac laptop ? 250 buca?i; Mapa piele ? 250 buca?i; Suport carti vizita ? 750 buca?i; Cana termoizolanta ? 750 buca?i; Tricou ? 750 buca?i.
II.1.6) CPV: 39294100-0 - Produse informative si de promovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 539, 625 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de 10.000 lei printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii (FORMULARUL 4), prezentat pana la data limita de depunere a ofertelor, in original la sediul Autoritatii Contractante sau virament bancar in contul cod IBAN RO94TREZ7005005XXX006232 deschis la ATCPMB (dovada platii confirmata de banca) in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie. Codul fiscal al Autorita?ii Contractante este 20897750. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 80 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Daca garan?ia de participare este emisa intr-o alta moneda decat in LEI, respectarea pragului valoric men?ionat anterior se va verifica prin utilizarea cursului Bancii Na?ionale a Romaniei leu/alta valuta existent la data publicarii documenta?iei de atribuire in SEAP, respectiv data la care va fi publicata invita?ia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10% din val. contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va deveni anexa la contract, respectiv printr-o scrisoare de garantie financiara de buna executie prezentata pana la data semnarii contractului, conform FORMULARULUI 5. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului va fi cel putin egala cu durata contractului.Prez in original si in traducere legalizata, in limba romana. Garantia de buna executie nu se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Decl. pe propria rasp. pt neincadrarea in art. 181 si 180 OUG 34/2006, aprobata cu modif. si compl. ult. prin L. 337/2006 aprobata cu modif. si compl. ult.; F7In cazul in care operatorul ec e reprez. de o pers. imputernicita, alta decat cea din certif. constatator, se solicita imputernicirea F2Cerinta 2 Declaratie privind calitatea de participant la procedura, F8Cerinta 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta indep. F 9Cerinta 4 Decl pe propria rasp privind neincadrarea in art. 69 din OUG nr. 34/2006, cu modif. ?i compl. ult., completat in conf. cu F 10Pers. cu func?ie de decizie in cadrul Autorit. Contract, in ceea ce prive?te org., derularea ?i finaliz. Proced. de atrib sunt : Leonard ORBAN, Ministru, Alexandru Razvan COTOVELEA, Secretar de stat, Livia CHIRITA, Director Dorian DORIN, Mihaela MOLCUTI, Daniela BALAN, Sef serv, Constantin SARAGEA, Sef Birou, Alina MURAR M.P., Cristina DINU, Expert, Marian ANGHEL Comp.juridic, Mihai LOVIN, Gabriela Roberta SOVA CFP. NOTAIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele mai sus mentionate.Daca exista incertitudini cu privire la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pers jurid/fiz romaneCertif Constatator eliberat de ONRC de pe langa instanta competenta, (Informa?iile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certif constatator emis de ONRC.In cazul unui ONG / Pers. juridice non-profit, se vor depune urmatoarele doc care sa ateste ca pers. semnatara este autorizata: Statutul cu modificarile la zi (incluzand si incheierile de sedinta).Persoane juridice/fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata.NOTAIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerin?a nr.1 Lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta similara (contracte de furnizare produse promotionale personalizate) prin prezentarea unei liste a principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, etc. Ofertantul va prezenta cel pu?in un document/ contract/ proces verbal de recep?ie care sa confirme ca a implementat in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) cel putin 1 contract de de furnizare produse promo?ionale personalizate., Se vor atasa documente suport (copii dupa contracte/ recomandari datate, semnate si parafate de emitent/ documente constatatoare sau echivalent) care vor contine obligatoriu date referitoare la: - beneficiarul contractului;
- tipul produselor furnizate;
- perioada in care s-a realizat contractul;
- valoarea contractului (pentru contractele pe care ofertantul nu le-a prestat in procent de 100% se vor atasa documente de suport din care sa rezulte procentul indeplinit de acesta si faptul ca produsele furnizate de ofertant au fost in domeniul solicitat)., Documentele solicitate vor fi prezentate in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilate si semnate de reprezentantul legal. Valoarea in lei/euro a proiectelor se va calcula la cursul mediu comunicat de Banca Centrala Europeana, pentru anul respectiv. (http: //sdw.ecb.europa.eu/browse.do?node=2018794), Recomandarile / documentele constatatoare eliberate in temeiul art. 971 din H.G. 925/2006 vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a furnizarilor de produse promo?ionale personalizate ori de catre clientul privat beneficiar al furnizarilor de produse promo?ionale personalizate si vor include informatii din care sa rezulte indeplinirea / finalizarea in bune conditii a contractelor., Cerin?a nr.2 Informatii privind asociatii/ sub-contractantii, Informatii privind asociatii/ sub-contractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP. Documenta?ia de atribuire este ata?ata prezentei invita?ii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational de Asistenta Tehnica
Data expedierii prezentei invitatii: 21.12.2012 12:11