Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Producerea de materiale informative personalizate pentru promovarea Fondurilor Structurale si de Coeziune 2007-2013 in Romania


Detaliu pentru invitatia numarul 341385
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL FONDURILOR EUROPENE
Numar invitatie: 341385/21.12.2012
Denumire contract: Producerea de materiale informative personalizate pentru promovarea Fondurilor Structurale si de Coeziune 2007-2013 in Romania
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL FONDURILOR EUROPENECod fiscal: 20897750, Adresa: B-dul Aviatorilor nr.50A sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213085374, Fax: +40 213085399
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP, deoarece prezenta procedura de achizi?ie se desfa?oara exclusiv prin mijloace electronice.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Producerea de materiale informative personalizate pentru promovarea Fondurilor Structurale si de Coeziune 2007-2013 in Romania
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizareAchizi?ionarea de materiale informative personalizate pentru promovarea Fondurilor Structurale si de Coeziune 2007-2013 in RomaniaObiectiv general: Obiectivul general al proiectului este de a cre?te gradul de informare cu privire la instrumentele structurale.Obiective specifice: Scopul contractului consta in furnizarea de materiale promotionale ?i anume: Agenda zilnica datata ? 500 buca?i; Agenda manager datata ? 250 buca?i; Planner -750 buca?i; Punga hartie(medie) ? 375 buca?i; Punga hartie (mare) ? 375 buca?i; Pix ? 500 buca?i; Set pix si creion ? 500 buca?i; Set pix si stilou ? 250 buca?i; Umbrela debuzunar ? 750 buca?i; Calendar de birou ? 750 buca?i; Calendar perete triptic- 375 buca?i; Troller ? 250 buca?i; Mouse -750 buca?i; Memo stickers -750 buca?i; ?apca ? 750 buca?i; Hub USB -750 buca?i; Mousepad ? 750 buca?i; Suport memo ? 750 buca?i; Sta?ie meteo cadru din lemn-750 buca?i; Rucsac laptop ? 250 buca?i; Mapa piele ? 250 buca?i; Suport carti vizita ? 750 buca?i; Cana termoizolanta ? 750 buca?i; Tricou ? 750 buca?i.
II.1.6) CPV: 39294100-0 - Produse informative si de promovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 539, 625 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de 10.000 lei printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii (FORMULARUL 4), prezentat pana la data limita de depunere a ofertelor, in original la sediul Autoritatii Contractante sau virament bancar in contul cod IBAN RO94TREZ7005005XXX006232 deschis la ATCPMB (dovada platii confirmata de banca) in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie. Codul fiscal al Autorita?ii Contractante este 20897750. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 80 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Daca garan?ia de participare este emisa intr-o alta moneda decat in LEI, respectarea pragului valoric men?ionat anterior se va verifica prin utilizarea cursului Bancii Na?ionale a Romaniei leu/alta valuta existent la data publicarii documenta?iei de atribuire in SEAP, respectiv data la care va fi publicata invita?ia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10% din val. contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va deveni anexa la contract, respectiv printr-o scrisoare de garantie financiara de buna executie prezentata pana la data semnarii contractului, conform FORMULARULUI 5. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului va fi cel putin egala cu durata contractului.Prez in original si in traducere legalizata, in limba romana. Garantia de buna executie nu se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Decl. pe propria rasp. pt neincadrarea in art. 181 si 180 OUG 34/2006, aprobata cu modif. si compl. ult. prin L. 337/2006 aprobata cu modif. si compl. ult.; F7In cazul in care operatorul ec e reprez. de o pers. imputernicita, alta decat cea din certif. constatator, se solicita imputernicirea F2Cerinta 2 Declaratie privind calitatea de participant la procedura, F8Cerinta 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta indep. F 9Cerinta 4 Decl pe propria rasp privind neincadrarea in art. 69 din OUG nr. 34/2006, cu modif. ?i compl. ult., completat in conf. cu F 10Pers. cu func?ie de decizie in cadrul Autorit. Contract, in ceea ce prive?te org., derularea ?i finaliz. Proced. de atrib sunt : Leonard ORBAN, Ministru, Alexandru Razvan COTOVELEA, Secretar de stat, Livia CHIRITA, Director Dorian DORIN, Mihaela MOLCUTI, Daniela BALAN, Sef serv, Constantin SARAGEA, Sef Birou, Alina MURAR M.P., Cristina DINU, Expert, Marian ANGHEL Comp.juridic, Mihai LOVIN, Gabriela Roberta SOVA CFP. NOTAIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele mai sus mentionate.Daca exista incertitudini cu privire la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pers jurid/fiz romaneCertif Constatator eliberat de ONRC de pe langa instanta competenta, (Informa?iile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certif constatator emis de ONRC.In cazul unui ONG / Pers. juridice non-profit, se vor depune urmatoarele doc care sa ateste ca pers. semnatara este autorizata: Statutul cu modificarile la zi (incluzand si incheierile de sedinta).Persoane juridice/fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata.NOTAIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind situatia economico - financiara In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat, inclusiv liderul, va prezenta acest formular. De asemenea, acest formular trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractor declarat in oferta, sectiunea Informatii generale ? punctele 1- 6., Cerinta nr. 2 Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pe anii 2009, 2010 si 2011 , vizate si inregistrate de organele competente, in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara., In cazul in care pentru exercitiul financiar 2011, bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2011, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea., Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente., Cerinta nr. 3 Informatii privind cifra de afaceri si rezultatul net ale exercitiilor financiare.Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari (2009, 2010, 2011) a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin 100.000 EURO, echivalentul in moneda nationala a ofertantului, Cifra de afaceri se prezinta in moneda nationala a operatorului economic si echivalentul in euro. In vederea facilitarii evaluarii ofertelor se va utiliza cursul mediu anual pentru fiecare dintre cei trei ani pentru care s-a cerut cifra de afaceri. (http: //www.ecb.int/stats/exchange/eurofxref/html/index.en.html), ANUL CURS RON/EURO 2009 4, 2399 2010 4, 2122 2011 4.2391 Se vor prezenta informatii la 31 decembrie pentru ultimii 3 ani. (2009, 2010, 2011). Se completeaza FORMULARUL 11 - Informatii generale. Valorile vor fi exprimate in moneda nationala si in euro, la cursul de schimb mediu anual comunicat de Banca Centrala Europeana, pentru anul respectiv 2009, 2010 si 2011., (In cazul unei Asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ). In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la fiecare membru al asocierii. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, acestia pot beneficia de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare., Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50 %, va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor doc care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerin?a nr.1 Lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta similara (contracte de furnizare produse promotionale personalizate) prin prezentarea unei liste a principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, etc. Ofertantul va prezenta cel pu?in un document/ contract/ proces verbal de recep?ie care sa confirme ca a implementat in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) cel putin 1 contract de de furnizare produse promo?ionale personalizate., Se vor atasa documente suport (copii dupa contracte/ recomandari datate, semnate si parafate de emitent/ documente constatatoare sau echivalent) care vor contine obligatoriu date referitoare la: - beneficiarul contractului;
- tipul produselor furnizate;
- perioada in care s-a realizat contractul;
- valoarea contractului (pentru contractele pe care ofertantul nu le-a prestat in procent de 100% se vor atasa documente de suport din care sa rezulte procentul indeplinit de acesta si faptul ca produsele furnizate de ofertant au fost in domeniul solicitat)., Documentele solicitate vor fi prezentate in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilate si semnate de reprezentantul legal. Valoarea in lei/euro a proiectelor se va calcula la cursul mediu comunicat de Banca Centrala Europeana, pentru anul respectiv. (http: //sdw.ecb.europa.eu/browse.do?node=2018794), Recomandarile / documentele constatatoare eliberate in temeiul art. 971 din H.G. 925/2006 vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a furnizarilor de produse promo?ionale personalizate ori de catre clientul privat beneficiar al furnizarilor de produse promo?ionale personalizate si vor include informatii din care sa rezulte indeplinirea / finalizarea in bune conditii a contractelor., Cerin?a nr.2 Informatii privind asociatii/ sub-contractantii, Informatii privind asociatii/ sub-contractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP. Documenta?ia de atribuire este ata?ata prezentei invita?ii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational de Asistenta Tehnica
Data expedierii prezentei invitatii: 21.12.2012 12:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer