Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Produse - Materiale sanitare


Detaliu pentru invitatia numarul 333402
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul National de Gerontologie si GeriatrieANA ASLAN
Numar invitatie: 333402/08.08.2012
Denumire contract: Produse - Materiale sanitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Gerontologie si GeriatrieANA ASLANCod fiscal: 4283333, Adresa: str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Bucuresti, Telefon: 2237192, 0318059301, Fax: 2231480
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011241, telefon: +40 12237192, fax: +40 12231480, persoana de contact: Ec.Tereza Ion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: I.N.G.G. ANA ASLAN, Str. Caldarusani nr. 9, Parter - Amfiteatru, sector 1, Bucuresti, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Produse - Materiale sanitare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare - materiale sanitare conform tabelului de mai jos : Nr.crt. Denumire ProdusU.M.Cant Min/12 luni Cant Max /12 luni1 Ace 21 G (0, 8x 50 mm) buc26400 -360002 Ace 22 G (0, 7x 50 mm) buc117000 -1248003 Ace 23 G (0, 6x 30 mm) buc8400-97204 Ace 25 G (0, 5x 25 mm) buc5100-66005 Ace venojet 21G( 0, 8x 40mm) buc45600-504006 Alcool -sanitar ? (500 ml) litru3600-41047 Antisepticcutanat local faraiod litru 72-1088 Branule 20 Gbuc600-7209 Branule 22 G ( 0, 9 x 25 mm) buc4800-624010 Branule 24 G ( 0, 7 x 19 mm) buc4800-624011 Fluturas 21 G (microperfuzoare )buc1440-186012 Fluturas 25 G (microperfuzoare )buc2400-300013 Garoubuc60-7214 Gel ecograf/ultrasunet/bid(5l) litru720-84015 Manusi chirurgicale sterile(7, 5-8)perechi600-84016 Manusi simple latex / Mbuc72000 -7680017 Manusi simple latex / Sbuc84000 -8640018 Pampers adultibuc504-84019 Punga urina2 lbuc120-24020 Rola cearceaf unica fol.buc384-48021 Seringa 10 ml de unica fol cu ac si piston de cauciuc buc 144000 - 16560022 Seringa 2 ml de unica fol cu ac si piston de cauciuc buc 76800 - 9000023 Seringa 5 ml de unica fol cu ac si piston de cauciuc buc 159600 - 18480024 Seringa insulina 100 u.i.buc2100 -240025 Sonda Foley2 cainr. 16buc120-24026 Sonda Foley2 cainr. 18buc120-24027 Sonda Foley2 cainr. 20buc120 -24028 Spatule lingualeunica fol sterile buc 1200-156029 Transfuzoarebuc480-60030 Truse perfuzie cu ac plastic/metal buc15600-18000
II.1.6) CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 270, 765.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1% din valoarea maxima estimata 2707.66 lei, valabila 60 de zile de la data limita de depunere aofertelor.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea totala a contractului subsecvent, fara TVA estimat ce va fi incheiat pe parcursul acordului cadru, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Garantia de buna executie se poate constitui in contul: RO 40 TREZ 7015 041X XX00 0395, deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti, prin virament bancar, ordin de plata, fila CEC, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri/ tert sustinator, acesta declaratietrebuie sa fie prezentat de fiecare asociat/tert sustinator daca este cazul.II. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta confom ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010, M.Of. nr. 701/ 20.10.2010 ? original.In cazul unei asocieri, acest certificat trebuie sa fie prezentat de fiecare asociat.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006 - originalOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat, care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante suntexclusi din procedura de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulareasi finalizarea procedurii de atribuire: Manager -Dr. Bogdan Paltineanu;Director financiar contabil - Ec. Elena Nituica.Sef birou achizitii publice Ec. Tereza Ion, C.J.Teodor Albu.Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator conform Ordinului nr.170/2012 (daca este cazul) -se va prezenta in original.5. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat - sanatate, pensii, somaj care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va prezenta original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.6. Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatea locala competenta care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va prezenta original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? original.Nota: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Completarea si prezentarea Formularelorspecifice ? din Sectiunea III.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul se a solicita informatii direct de la autoritatile competente. 1. Certificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului cu inscrierea domeniului de activitate privind vanzarea de materiale sanitare ? din care sa rezulte: - codurile CAEN corespunzatoare produselor care fac obiectul acordului-cadru, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, Se va depune in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea - conform cu originalul.2. Autorizatia de functionare de la Ministerul Sanatatii; ? copie conform cu originalul. (Conf.Leg. nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale si OMS 1636/2007).3. Persoane juridice / fizice straine - vor prezenta setul complet de documente solicitate prin prezenta fisa de date. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute anterior, atunci va fi acceptata: - fie o declaratie pe proprie raspundere, - fie o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens (daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere) - se va prezenta - original/copie legalizata sau copie conform cu originalul.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inaite de atribuirea procedurii va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu, sustinator inclusiv fiecare subcontractor, daca este cazul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1 Fisa de informatii generale (inclusiv contul detrezorerie)., 2 Ultimul bilant contabil vizat si inreg de org competente pe care of are oblig sa il depuna conf leg (31.12.2011 sau 30.06.2012 copie legalizata sau copie conf cu original
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1 Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - original, 2 Mostre - Ofertantii paricipanti au obligatia sa depuna mostre pentru toate produsele ofertate pana la data limita de depunere Cert ISO 9001:2000 sau echivalent, certificat de organisme conforme cu seriile de standarde europene - se va prezenta - copie legalizata sau copie conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Electronic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2012 07:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer