Achizitie publica - PRODUSE ? CONSUMABILE MEDICALE
Detaliu pentru invitatia numarul 355109
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355109/25.10.2013
Denumire contract: PRODUSE ? CONSUMABILE MEDICALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Gerontologie si GeriatrieANA ASLANCod fiscal: 4283333, Adresa: str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 2237192/+40 0318059301, Fax: +40 2231480
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011241, telefon: +40 2237192/+40 0318059301, fax: +40 2231480, persoana de contact: TEREZA ION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Institutului National de Gerontologie si Geriatrie ?Ana Aslan? Str. Caldarusani nr. 9, sect. 1, Bucuresti, Parter - AMFITEATRU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PRODUSE ? CONSUMABILE MEDICALE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare ? CONSUMABILE MEDICALE
II.1.6) CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 392, 446.2 - 556, 137.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare1% din valoarea maxima estimata 5561.37 lei, valabila 60 de zile de la data limita de depunere aofertelor.In cazul respingerii ca nefondata, a unei contestatii depuse la CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a acordului cadru o suma calculata conf. prevederilor art. 278 indice 1 ali.b) din OUG 34/2006.Garantia de participare se poate constitui in contul: RO 40 TREZ 7015 041X XX00 0395, deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti, prin virament bancar, ordin de plata, fila CEC, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii conf.art 5 ordin Presedinte ANRMAP 509/2011 in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin depunere la sediul autoritatii contractante in afara plicului pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, conf.art 86 alin 6/HG 925/2006 Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare. In cazul constituirii garantiei de participare in alta moneda, conversia leu/alta valuta se va face la cursul de referinta precizat de BNR pentru data de 11.10.2013.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA, in conf. cu art 89 din HG 925/2006. Aceasta se poate constitui conf. art 90 alin (1) HG 925/2006 contul: RO 40 TREZ 7015 041X XX00 0395, deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti, prin virament bancar, ordin de plata, fila CEC, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 -original .In cazul unei asocieri/ tert sustinator, acest certificat trebuie sa fie prezentat de fiecare asociat/tert sustinator.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - originalIn cazul unei asocieri/ tert sustinator, acest certificat trebuie sa fie prezentat de fiecare asociat/tertul sustinator va depune declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta confom ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010, M.Of. nr. 701/ 20.10.2010 ? original.In cazul unei asocieri, acest certificat trebuie sa fie prezentat de fiecare asociat.4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat - sanatate, pensii, somaj care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - se va prezenta original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.5. Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatea locala competenta care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - se va prezenta original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? original.7. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006 - originalOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat, care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante suntexclusi din procedura de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manager - Dr. Bogdan Paltineanu;Director financiar contabil - Ec. Elena Nituica;Sef birou achizitii publice Ec. Tereza Ion ;Sef ServiciuFinanciar ? Contabilitate - Ec Corina Dumitru;Achizitii publice - Ref. Peptea Ana-Maria;
- Av. Marginean Adriana;Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator conform Ordinului nr.170/2012 (daca este cazul) - se va prezenta in original.Nota: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Completarea si prezentarea Formularelorspecifice ? din Sectiunea Formulare.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul se a solicita informatii direct de la autoritatile competente. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate, obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. ? original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu inscrierea domeniului de activitate corespunzator procedurii de achizitie, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte: - codurile CAEN corespunzatoare cu obiectul procedurii care fac obiectul acordului-cadru, - cert. constatator trebuie sa ateste ca nu sunt expirate: sediul social, punctul/punctele de lucru, administratorul se afla in perioada mandatului;
- adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor.Ofertantul clasat pe primul loc, inaite de atribuirea procedurii va prezenta pentru conformitate (in situatia in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul) documentul in original/copie legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).2. Autorizatia de functionare de la Ministerul Sanatatii; ? copie conform cu originalul. (Conf.Leg. nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale si OMS 1636/2007).3. Persoane juridice / fizice straine - vor prezenta setul complet de documente solicitate prin prezenta fisa de date. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute anterior, atunci va fi acceptata: - fie o declaratie pe proprie raspundere, - fie o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens (daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere) - se va prezenta - original/copie legalizata sau copie conform cu originalul.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inaite de atribuirea procedurii va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu, sustinator inclusiv fiecare subcontractor, daca este cazul.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - original, 2.Ofertantii participanti au obligatia sa depuna mostre pentru toate produsele ofertate pana la data limita de depunere. Neprezentarea mostrelor la toate prosusele solicitate, va avea ca efect respingerea ca neconforma a ofertei. Mostrele prezentate de catre ofertantul castigator se vor pastra ca etalon, iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori se vor restitui in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului. 1.Certificat de calitate ISO 9001:2000 sau echivalent, certificat de organisme conforme cu seriile de standarde europenePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2013 13:29