Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - produse agricole, de ferma, de pescuit, de silvicultura si produse conexe


Detaliu pentru invitatia numarul 323718
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL CU REGIM INCHIS TG.MURES
Numar invitatie: 323718/09.04.2012
Denumire contract: produse agricole, de ferma, de pescuit, de silvicultura si produse conexe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM INCHIS TG.MURESCod fiscal: RO 4323144, Adresa: TG.MURES, STR, RETEZATULUI, NR. 7, Targu Mures, Telefon: 0265-261565, Fax: 0265-221797
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: TG.MURES, STR, RETEZATULUI, NR. 7, Targu Mures, Romania, cod postal: 540068, telefon: +40 265-261565, fax: +40 265-221797, persoana de contact: RAMONA UILACAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Penitenciarului Tg. Mures, str. Retezatului, nr. 7, loc. Tg. Mures, jud. Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: produse agricole, de ferma, de pescuit, de silvicultura si produse conexe
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: produse pentru hrana persoanelor private de libertate
II.1.6) CPV: 03000000-1 - Produse agricole, de ferma, de pescuit, de silvicultura si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 131, 975 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot 1 - oua - 620 lei; lot 2 - mere - 310 lei; lot 3 - fasole boabe - 400 lei.Termen de valabilitate: cel putin egal cu perioada de valabilitate a ofertei. Mod de constituire: conform prevederilor art. 86, alin 1 din HG 925/2006. Daca se opteaza pentru plata prin virament bancar, contul este RO90TREZ4765005XXX000210, deschis la Trezoreria Tg. Mures. Neprezentarea constituirii garantiei de participare la deschiderea documentatiei de atribure, duce la respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent se coonstituie conform art. 90 din HG 925/2006.Daca se opteaza pentru plata prin virament bancar, contul este RO90TREZ4765005XXX000210, deschis la Trezoreria Tg. Mures, CIF 4323144.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie de eligibilitate - completare formular anexa 12. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - completare formular Anexa 23. Certificat de atestare fiscala - eliberat de autoritatea fiscala competenta, care vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul")4. Certificat cu privire la taxele si impozitele legale - eliberat de autoritatea fiscala competenta, care vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul")5. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - completare formular Anexa 36. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG 34/2006 - completare formular anexa 4 (persoanele cu functii de decizie din partea autoritatii contractante: Mihai Habalau - director, Stelian Romonti - director adjunct economico-administrativ, Florin Dulau - director adjunct siguranta detinerii si regim penitenciar, Andreica Cristina -director adjunct reintegrare sociala, Ilona Veres -sef birou logistica, Mihaela Vega - contabil sef, Vlad Pojan - consilier juridic) Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic(se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul")
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse executate in ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2012 07:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer