Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - produse alimentare


Detaliu pentru invitatia numarul 331230
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia de Asistenta Sociala Dorohoi
Numar invitatie: 331230/06.07.2012
Denumire contract: produse alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia de Asistenta Sociala DorohoiCod fiscal: 4392462, Adresa: str. Stefan cel Mare, nr.43, Dorohoi, Telefon: 0231617813, Fax: 0331810519
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Stefan cel Mare, nr.43, Dorohoi, Romania, cod postal: 715200, telefon: +40 0231617813, fax: +40 0331810519, persoana de contact: Radu Dan Surdu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Stefan cel Mare, nr.43, Dorohoi, Romania, cod postal: 715200, telefon: +40 0231617813, fax: +40 0331810519, persoana de contact: Radu Dan Surdu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: produse alimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: diverse produse alimentare
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 147, 580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este stabilita pe fiecare lot in parte.Garantia de participare se exprima in lei si se va consitui avand in vedere prevederile art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) in numerarContul de depunere a garantiei de participare este: RO63TREZ1175006XXX0000982 deschis la Trezoreria Dorohoi.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere.Toate documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta in afara coletului de oferta.Perioada de valabilitate a garantiei de participare - cel puti egala cu perioada de valabilitate a ofertei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratii privind neincadrarea la art.180 si 181 din OUG 34/2006. Declaratiile vor fi prezentate depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.2) Declaratie privind calitatea de participant la procedura3) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69*1 din O.U.G. nr. 34/2006; - persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director - Radu Dan Surdu, sef birou - Liliana Anichitoaei, consilier juridic - Marius Anton, sef centru - Claudia Chirila, consilier - Niculina Butincu, consilier - Margareta Andries, consilier - Cristina Maxim, referent - Constantin Brinzei4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta5) Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta)6) Certificat de atestare fiscala privind platataxele si impozitelor locale eliberate de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social , pentru punctul de lucru implicat in prezenta procedura. (scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta)7) Documente echivalente pentru operatorii economici nerezidenti: certificat de rezidenta fiscala. Se poate prezenta un angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: Certificat constatator ONRC (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN ? valabil la data depunerii ofertelor- documente echivalente pentru persoane fizice/juridice straine, sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional, nu mai vechi de 90 de zile.)Nota: autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on line
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2012 11:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer