Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Produse alimentare


Detaliu pentru invitatia numarul 340644
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea Stefan cel Mare Suceava
Numar invitatie: 340644/06.12.2012
Denumire contract: Produse alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea Stefan cel Mare SuceavaCod fiscal: 4244423, Adresa: str. Universitatii, nr. 13, Suceava, Telefon: +40 330103703, Fax: +40 330103703
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Universitatii, nr. 13, corp E, et. 1, camera 135, intre orele 8:00 si 16:00, de luni pana vineri, Suceava, Romania, cod postal: 720229, telefon: +40 230216147/525
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de conferinte din Corp F, etaj II, Universitatea Stefan cel Mare din Suceava, str. Universitatiinr.13
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Produse alimentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie alimente pentru camine
II.1.6) CPV: 15411000-2 - Uleiuri animale sau vegetale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 201, 850 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de: 4.000 lei, si va avea perioada de valabilitate de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Furnizorul va alege prin documentele de ofertare forma de constituire a garantiei de participare conform H.G. nr. 925/2006, art. 86, alin. 1) cu modificarile si completarile ulterioare.Se poate utiliza Formular nr. 11.In conformitate cu art. 2781 din O.U. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul respingerii ca nefondata de catre CNSC a contestatiei, se va retine din garantia de participare, suma de: 2.018, 50 lei.Se poate utiliza Formular nr. 11.Contul pentru depunerea garantiei de participare: RO 57 TREZ 5915 005X XX00 2307 ? Trezoreria Suceava, CUI: 4244423
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratii privind eligibilitatea. Prezentarea Formularului nr. 12A Daca este cazul, se va completa si de tertul sustinator. Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentarea Formularului nr. 12BDaca este cazul, documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi depuse si de tertul sustinator. Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Prezentarea Formularului nr. 12C. Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa rezulte ca participarea operatorului economic la procedura de atribuire este facuta in concordanta cu regulile de concurenta: Formular ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?. Cerinta nr. 5Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePrezentarea Formularului nr. 69Daca este cazul, se va completa si de tertul sustinator.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Rector: prof. univ. dr. ing. Valentin POPADirector general administrativ: ing. Catalin VELICUSef birou achizitii publice: jr. Eugenia MUNTEANUOficiu juridic: jr. Elena Delia BANCUComisia de evaluare a ofertelor va avea urmatoarea componenta: Presedinte jr. Eugenia MUNTEANUMembru ing. Catalin VELICUMembru: Sanda STRATMembru: Ramona PRAZNITCHIMembru: Erica BLAHUMembru Lucian OPAITCerinta nr. 6Fisa de informatii generale despre ofertantPrezentarea formularului nr. 20 Cerinta nr. 1 Pentru persoane juridice/fizice romane.Certificatul constatator (sau echivalent), in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul localitatii unde au sediul firmele din acesta sa rezulte ca obiectul de activitate are corespondent in CODUL CAEN din certificatul constatator emis de ORC si cu obiectul contractului.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata in cazul in care nu l-a prezentat initial in aceasta forma. Solicitarea se va face inainte de transmiterea rezultatului privind rezultatul procedurii de atribuire.Cerinta nr. 2Pentru persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in copie legalizata sau conform cu originalul, tradus si legalizat la notar sau copii semnate si stampilate "conform cu originalul" de catre reprezentantul legal al firmei.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata in cazul in care nu l-a prezentat initial in aceasta forma. Solicitarea se va face inainte de transmiterea rezultatului privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1?Fisa de informatii generale? despre ofertant, cu prezentarea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea urmatoarelor mostre pana la data limita de depunere a ofertelor: -Ardei iuti, capacitate 1050g net/recipient ( ardei iuti, acidifiant: otet 3%, apa, sare)-1 buc; Baza de pui cu legume - legume deshidratate 38, 8% (in proportii variabile: morcov, pastarnac, ardei rosu, praz, ceapa pudra, patrunjel), sare 17, 5%, amidon de cartofi, lactoza, potentiator de aroma (monosodiu glutamat, inozinat, guanilat), grasime de pui 5, 2%, zahar, carne de pui deshidratata 0, 66%, condimente 0, 6% (curcuma, boia de ardei dulce), extract de drojdie -pungi de 2 kg? 1/2 kg; Bicarbonat de sodiu alimentar, 50g/buc -1 buc; Boia de ardei dulce, 50g/buc -1 buc; Busuioc maruntit, 150g/buc -1 buc; Cacao, 100g/buc -1buc; Cafea macinata, 100g/buc, cu urmatoarele caracteristici senzoriale: culoare ? negru ?bruna; limpiditate ? mici particule in suspensie; aroma ? aroma puternica, foarte bine pronuntata; miros ? caracteristic puternic si persistent; gust- fin, mai pronuntat; -1buc;, Castraveti in otet, 2300g net/recipient, pasteurizat, (castraveti 9-12 cm) -1 buc; Cimbru maruntit, 200g net/buc -1 buc; Ciuperci taiate ( din genul agarius, apa, sare, acidifiant: acid citric, antioxidant, acid ascorbic), 1380-2400 g net/cutie, produs sterilizat, fara urme de impuritati -1 buc; Condiment universal, 2500g/buc, cu urmatorul continut: sare iodata, potentiator de aroma, zahar, legume deshidratate in proportie de 7, 2% (morcov, praz, ceapa, patrunjel, spanac, pudra de rosaa, telina), ulei vegetal, condimente, arome, extract de usturoi si ardei rosu, colorant)-1/2 kg; Dulceata de fructe, 370g/buc -1 buc; Fasole verde pastai congelata-1 buc; Foi de dafin, 5g/buc -1 buc; Gem, 20g/buc -1 buc; Gogosari in otet, 2000g net/recipient, sferturi, produs pasteurizat (sare, apa, zahar)? 1 buc; Ketchup dulce, 450g/buc -1 buc; Lamai -1 buc; Amestec de legume congelate, 2500g (morcov, mazare, fasole verde, boabe de porumb, ardei gras rosu) - 1/2 kg; Mazare congelata la 1 kg/buc -1 buc;, Malai extra grisat la 1kg/buc -1 buc; Masline calitatea I, ΓΈ minim 10mm -100 g; Miere de albine, naturala, 20g/buc -1 buc; Mustar dulce, 300g/buc -1 buc; Oregano maruntit, 150g net/buc -1 buc; Orez selectionat, extra, bob mare, nespart, la 1 kg/buc -1 buc; Otet alimentar, 9%, obtinut din vin natural -1 litru; Pasta de tomate, 24% concentratie, 800g/buc -1 buc; Pesmet alb, fin, la 0, 5kg/buc -1 buc; Piper macinat, 40g/buc -1 buc; Rosii decojite in bulion, fara conservanti, 690g net/buc -1 buc; Sare fina iodata, la 1 kg -1 buc; Sare macinata, vrac, iodata -1/2kg;Spaghete (faina alba de grau de calitate superiora, apa, sare), 500g/buc 1 buc, Ulei de floarea soarelui, rafinat, fara miros si gust specific la 1 litru -1 buc; Ulei de palmier, rafinat, nehidrogenat, pentru prajit si gatit, la 20 litri/bidon -1 litru; Condiment, adaos pentru gril, 25g/buc -1 buc; Condiment, adaos pentru peste, 25g/buc-1 buc; Zahar la 1kg 1 buc; Zahar la plic 5g/buc -1 buc; Amidon alimentar -1/2 kg; Mostrele vor fi solicitate pentru demonstrarea conformitatii ofertei pe durata derularii contractului de achizitie publica.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau Biroul Achizitii Publice, Universitatea Stefan cel Mare din Suceava, str. Universitatii nr. 13, corp F
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2012 15:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer