Achizitie publica - Produse alimentare (biscuiti populari, zahar tos, ulei rafinat alimentar, otet, masline negre, drojdie si amidon)
Detaliu pentru invitatia numarul 357241
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357241/31.01.2014
Denumire contract: Produse alimentare (biscuiti populari, zahar tos, ulei rafinat alimentar, otet, maslinenegre, drojdie si amidon)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Universitar de Urgenta Militar Central "Dr. Carol Davila"Cod fiscal: 4364594, Adresa: Str. Mircea Vulcanescu, nr 88, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021.319.30.72, Fax: 319.30.72
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mircea Vulcanescu, nr 88, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010825, telefon: +40 213193072, fax: +40 213193072, persoana de contact: Cosmin Marinescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractelor Amfiteatru din Ambulatoriu de specialitate, etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Produse alimentare (biscuiti populari, zahar tos, ulei rafinat alimentar, otet, maslinenegre, drojdie si amidon)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Produse alimentare (biscuiti populari, zahar tos, ulei rafinat alimentar, otet, maslinenegre, drojdie si amidon)
II.1.6) CPV: 15821200-1 - Biscuiti dulci (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 167, 853 - 335, 650 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. In cazulIMM se prezinte in original, la vedere Formularul F.0c. din Anexa ?Formulare?.Pentru IMM-uripoate fi constituita in cuantum de 50%. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita obligatoriude Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Garantiatrebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea SUUMC.Perioada de valabilitateva fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Perioada de valabilitate se va calcula incepand cu data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantiain conditiile art 87 alin 1 lit a) si c) din HG 925 / 2006. In situatia respingerii de catre CNSC sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractantava retine contestatoruluigarantia de participar in conditiile art 2781 alin (1).Nota: Viramentul bancar in favoarea SUUMC, se poate realiza in urmatorul cont de virament RO77TREZ7015005XXX000171 deschis la Trezoreria sectorului 1.OP reprezentand constituirea garantiei de participare va fi depus, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare va fi prezentata in original, la vedere.Aceste dovezi se prezinta pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertei.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma sivalabilitatea din documentatia de atribuire.Pentru constituirea garantiei in alte valute se va utiliza cursul de schimb BNR din ziua publicarii anuntului
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie este de 5% din pretul contractului subsecventfara T.V.A. Ofertantul castigator, care a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, poate constitui garantia de buna executie in cuantumul de 2.5% din pretul contractului subsecventfara T.V.A.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: in conformitate cu art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prevederile art. 90 alin. (2)din H.G. 925/2006 se aplica numai in situatia in carea valoarea garantiei de buna executie este mai mica sau egala cu 500 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
- nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
- platile se vor face catre liderul asociatiei;
- partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte;Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute in prezenta Fisa de date a achizitiei.Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.Nota: Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.Documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele, prenumele si functia semnatarului.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri, daca este cazul.Tertul care sustine capacitatea tehnica si profesionala/economica sau financiara a operatorului economic participant la procedura are obligatia de a prezenta declaratie privind eligibilitatea , declaratie privind neincadrarea in sitiatia prevazuta la art. 691 din OUG 34 /2006 si declaratie privind neicadrarea in prevederile art 181 litera a, c1si d din OUG 34/2006 modificata cu Legea 279/2011. Documentele intocmite/emise de catre ofertanti se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).7.Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).= Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente la nivelul luniianterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nupermite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici/ofertantii pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art 11 alin (4) din HG nr 925/2006.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident.Declaratiile se vor depune in original iar certificatele fiscale in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?Incadrarea ofertantului in conditiile prevazute de catre art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrul Comertului.= Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertuluide pe langa instanta competenta.Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul ocontractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCCerinta obligatorie: Pentru operatorii economici straini, documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit = Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilitDocumentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Ofertantul castigator va prezentapentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte detrasmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Imposibilitatea demonstrarii inregistrarii ofertantului ca persoana juridica/fizice avand inobiectul de activitate furnizarea produselorcare sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie: Un sistem de management al calitati: ISO 22000:2005sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2014 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2014 14:21