Achizitie publica - PRODUSE ALIMENTARE DIVERSE SI BAUTURI NEALCOOLICE PENTRU CENTRELE DE AGREMENT CORBENI, NUCSOARA SI BAZA TURISTICA PITESTI
Detaliu pentru invitatia numarul 330912
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330912/03.07.2012
Denumire contract: PRODUSE ALIMENTARE DIVERSE SI BAUTURI NEALCOOLICE PENTRU CENTRELE DE AGREMENT CORBENI, NUCSOARA SI BAZA TURISTICA PITESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA JUDETEANA PENTRU SPORT SI TINERET ARGESCod fiscal: 27448198, Adresa: Str Grivitei, nr 1-3, Pitesti, Telefon: 0248213443, Fax: 0248213443
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Grivitei, nr 1-3, Pitesti, Romania, cod postal: 110010, telefon: +40 248213443, fax: +40 248213443, persoana de contact: online in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PRODUSE ALIMENTARE DIVERSE SI BAUTURI NEALCOOLICE PENTRU CENTRELE DE AGREMENT CORBENI, NUCSOARA SI BAZA TURISTICA PITESTI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIA DE PRODUSE ALIMENTARE DIVERSE SI BAUTURI NEALCOOLICE PENTRU DIRECTIA JUDETEANA PENTRU SPORT SI TINERET ARGES PE ANUL 2012
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 89, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE: 1790 LEI.PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE VA FI CEL PUTIN EGALA CU PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI.IN CAZUL IN CARE CNSC VA RESPINGE UNUI CONTESTATOR, O EVENTUALA CONTESTATIE, CA NEFONDATA, AUTORITATEA CONTRACTANTA VA RETINE DIN GARANTIA DE PARTICIPARE DEPUSA DE OFERTANTUL CONTESTATOR, O SUMA EGALA CU 1% DIN VALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUI, RESPECTIV, SUMA DE 895 LEI.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari. Persoanele cu sarcini de semnatura si decizie din cadrul AutoritatiiContractante, in ce priveste semnarea si aprobarea documentelor ce vor fi emise in cadrul procedurii, sunt: - ACHIMESCU LAURENTIU - DIRECTOR EXECUTIV- BUGHIU ADRIAN - DIRECTOR EXECUTIV ADJUNCT- OPREA FLORIN DANUT - MEMBRU COMISIE EVALUARE- STANCU TANASE - MEMBRU COMISIE EVALUARE- ROBU MIHAI - MEMBRU COMISIE EVALUARE- PANTURESCU FLAVIUS - MEMBRU COMISIE EVALUARE- CATRINESCU MARIANA - MEMBRU COMISIE EVALUARE- POPESCU LIVIU - MEMBRU REZERVA COMISIE EVALUARE- PUENEA GABRIELA - MEMBRU REZERVA COMISIE EVALUARE- cazier judiciar- cazier fiscal- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele 1. pentru persoane juridice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiOfertantul castigator va prezenta, pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul original sau copie legalizata.2. pentru persoane juridice straine- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalOfertantul castigator va prezenta, pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe o perioada de cel mult ultimii 3 ani - minim 89.500 lei, fara TVA. Pentru calculul echivalentei in Euro, se va lua in considerare cursul Leu/Euro comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte., Bilantul contabil, alte documente echivalente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de livrare, beneficiari, - Cel putin un document/contract/proces verbal de receptie prin care saconfirme livrarea de produse identice sau similare, - Declaratie referitoare la echipamentele tehnice necesare pentru efectuareade livrari de produse alimentare, - Declaratie privind subcontractantii, privind lista subcontractantiilor, - Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, cu competente in domeniu, care sa ateste conformitatea produselor, - Mai multi ofertanti se pot asocia cu scopul de a depune o oferta comuna ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ONLINE DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2012 11:31