Achizitie publica - Produse alimentare pentru prepararea produselor de patiserie si de cofetarie
Detaliu pentru invitatia numarul 327300
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327300/18.05.2012
Denumire contract: Produse alimentare pentru prepararea produselor de patiserie si de cofetarie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea "Alexandru Ioan Cuza" IasiCod fiscal: 4701126, Adresa: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Telefon: 0232/201147, Fax: 0232/201117
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Romania, cod postal: 700506, telefon: +40 232201147, fax: +40 232201117, persoana de contact: Petru Nistor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Conferinte a Rectoratului Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, Bd. Carol I, nr.11, Loc. Iasi, Jud. Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Produse alimentare pentru prepararea produselor de patiserie si de cofetarie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: 1 Lapte praf2 Frisca vegetala3 Fondant4 Crema de vanilie5 Cirese confiate rosii6 Rahat simplu7 Nuca de cocos vrac8 Zahar vanilat plic 8g9 Zahar pudra farin10 Martipan alb11 Ciocolata carat banuti12 Ciocolata alba vrac13 Crema de ciocolata, cutii 1 kg14 Colorant alimentar15 Umplutura nuca16 Gel pentru prajituri17 Gelatina vrac18 Amidon alimentar 500g19 Stafide vrac20 Margarina vrac pentru creme21 Margarina pentru foietaj22 Cacao vrac23 Esente rom24 Esente lamaie25 Esente vanilie26 Esente portocale27 Praf de copt 10g28 Amoniac 7g29 Bicarbonat de sodiu 50g30 Drojdie uscata
II.1.6) CPV: 15893200-6 - Preparate pentru desert (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 301, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :3.018 lei(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM)Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie (Formularul nr. 9 din Sectiunea Formulare si Modele);Nota: Se recomanda ca scrisoarea de garantie bancara sa fie eliberata de o banca cu sediul in Romania si sa fie depusa in original.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data depunerii ofertelor) ; sau- Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006; sau- Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO02TREZ4065005XXX000411, Trezoreria Iasi ; sau- Numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: luni-vineri :1300 ? 1500).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie privind eligibilitatea;
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 / OUG nr. 34/ 2006-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 / OUG nr. 34/ 2006-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010 Persoane juridice/ fizice romane: - Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea termenului de depunere a ofertelor; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatorAutoritatea contractanta va solicita ofertantului sau ofertantilor castigatori, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.- Document de inregistrare sanitar-veterinara sau autorizatie sanitar-veterinara de functionare pentru activitatea desfasurata - copie lizibila conforma cu originalulPersoane juridice/ fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele mentionate mai sus de vor depune traduse in limba romana si legalizate de traducator autorizat
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind mijloacele de transport de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de livrari de produse- se solicita ca dotare minima existenta a cel putin unui mijloc de transport marfa dotat cu instalatii de frig, dovedite prin acte proprietate/contracte de inchiriere sau declaratii din partea unor terte persoane privind punerea la dispozitie in baza unor acorduri/contracte a mijloacelor de transport (copie lizibila conforma cu originalul) si insotite de Autorizatie Sanitar Veterinara pentru mijloacele de transport a produselor de origine animala si non animala, vizata la zi pentru fiecare mijloc de transport nominalizat, copie lizibila conforma cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: accesarea directa a site-ului www.e-licitatie.ro sau solicitarea de la Serv Achizitii Publice din cadrul UAIC, Bd. Carol I nr. 11 Corp J, tel. 0232/201139, fax0232/201117
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 08:58