Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Produse alimentare si bauturi nealcoolice pentru Baza Turistica Pitesti si centrele de agrement Corbeni, Nucsoara ale DJST Arges


Detaliu pentru invitatia numarul 352561
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA JUDETEANA PENTRU SPORT SI TINERET ARGES
Numar invitatie: 352561/13.08.2013
Denumire contract: Produse alimentare si bauturi nealcoolice pentru Baza Turistica Pitesti si centrele de agrement Corbeni, Nucsoara ale DJST Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA JUDETEANA PENTRU SPORT SI TINERET ARGESCod fiscal: 27448198, Adresa: Str Grivitei, nr 1-3, Pitesti, Telefon: +40 0248213443, Fax: +40 0248213443
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Grivitei, nr 1-3, Pitesti, Romania, cod postal: 110010, telefon: +40 0248213443, fax: +40 0248213443, persoana de contact: online in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Produse alimentare si bauturi nealcoolice pentru Baza Turistica Pitesti si centrele de agrement Corbeni, Nucsoara ale DJST Arges
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE PRODUSE ALIMENTARE SI BAUTURI NEALCOOLICE, DIVIZATE IN 3 LOTURI: LOT 1 - CARNELOT 2 - PRODUSE DIN CARNELOT 3 - PRODUSE ALIMENTARE DIVERSE SI BAUTURIValoarea minima a intervalului de la pct II.2.1), reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor evalua si ofertele), valoarea maxima a intervalului include si posibilele suplimentari.Optiuni: Cu respectarea art 6, alin (3) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 83, 994.37 - 149, 636.65 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este in suma fixa pentru fiecare lot in parte in procent mai mic de 2% din valoarea estimata a achizitiei pana la 31.12.2013. Valoarea exacta a garantiei de participare se detaliaza in Anexa B, la Sectiunea LoturiCursul de referinta pentru ofertele transmise in alta valuta, va fi cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data depunerii ofertelor in SEAP.Modalitatea de constituire va fi conform art 86 din HG 925/2006Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari. Persoanele cu sarcini de semnatura si decizie din cadrul Autoritatii Contractante, in ce priveste semnarea si aprobarea documentelor ce vor fi emise in cadrul procedurii, sunt: - ACHIMESCU LAURENTIU - DIRECTOR EXECUTIV- BUGHIU ADRIAN - DIRECTOR EXECUTIV ADJUNCT- OPREA FLORIN DANUT - MEMBRU COMISIE EVALUARE- PANTURESCU FLAVIUS - MEMBRU COMISIE EVALUARE- STANCU TANASE - MEMBRU COMISIE EVALUARE- ROBU MIHAI - MEMBRU COMISIE EVALUARE- CATRINESCU MARIANA - MEMBRU COMISIE EVALUARE- POPESCU LIVIU - MEMBRU REZERVA COMISIE EVALUARE- PUENEA GABRIELA - MEMBRU REZERVA COMISIE EVALUARE- cazier judiciar- cazier fiscal- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele 1. pentru persoane juridice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiOfertantul castigator va prezenta, pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul original sau copie legalizata.2. pentru persoane juridice straine- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalOfertantul castigator va prezenta, pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe o perioada de cel mult ultimii 3 aniPentru calculul echivalentei in Euro, se va lua in considerare cursul Leu/Euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, Bilantul contabil pentru anul 2012, cu nr de inregistrare la Administratia Financiara, alte documente echivalentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de livrare, beneficiari, cel putin un document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse identice sau similare, Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluide furnizare produse alimentare, Mai multi ofertanti se pot asocia cu scopul de a depune o oferta comunaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 23.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.08.2013 13:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer