Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PRODUSE BALASTIERE PENTRU PRIMARIA MUN. REGHIN ANUL 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 319828
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRIMARIA MUNICIPIULUI REGHIN
Numar invitatie: 319828/31.01.2012
Denumire contract: PRODUSE BALASTIERE PENTRU PRIMARIA MUN. REGHIN ANUL 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI REGHINCod fiscal: 3675258, Adresa: REGHIN, P-TA PETRU MAIOR NR.41, Reghin, Telefon: 0265511112, Fax: 0265512542
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: REGHIN, P-TA PETRU MAIOR NR.41, Reghin, Romania, cod postal: 545300, telefon: +40 265511112, fax: +40 265512542, persoana de contact: CAMELIA HARSAN-DIACONU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Reghin, P-ta Petru Maior nr.41, Sala de sedinte, etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PRODUSE BALASTIERE PENTRU PRIMARIA MUN. REGHIN ANUL 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1.AGREGATE PENTRU AMESTECURI BITUMINOASE: Amestec agregat sort 0-4 mm concasat ? 1.500 to; Nisip sort 0-4 mm = 1.500 to;Agregat grosier sort 4-8 mm concasat = 3.000 to; Agregat grosier sort 8-16 mm concasat= 4.000 to;2.AGREGATE PENTRU REPARATII STRAZI: Amestec agregat sort 0-40 mm concasat = 5.000 to; Balast natural = 2.000 to;3.MATERIAL ANTIDERAPANT: Nisip natural = 2.500 to;4.AGREGATE STABILIZATE 6% CIMENT (0-30 mm) = 200 to5.BALAST STABILIZAT 6% CIMENT = 200 to
II.1.6) CPV: 14212310-6 - Balast (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 485, 914 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 8.000 lei. Per. de valab. a garantiei de particip. este de 60 de zile.Formele de constituire pot fi prin: prin virament bancar sau printr-un instr. de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig.-Formular nr.13 sau prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantie de particip: RO68 TREZ 4775 006X XX00 0106, deschis la Trezoreria Reghin) sau depunerea sumei in numerar la caseria aut. contract. Garantia de particip. se returneaza de autorit. contr. dupa semnarea contr. de furniz. si constit. garantiei de buna executie de catre ofertantul declarat castigator. Autorit. contract. are dreptul de a retine garantia de particip., ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmat. situatii: 1. isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;2. oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;3. oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul in care CNSC respinge contestatia depusa de un ofertant in cadrul procedurii, autorit. contract. va retine contestatorului din garantia de particip., conform art. 2781, (1), lit b, din OUG 34/2006, suma de 4265.91 lei. IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de particip. si garantia de buna executie. Dovada constituirii garantiei va fi la vedere, in afara plicului continand oferta. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de particip., in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse la deschidere. In cazul unei asocieri fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor pentru a beneficia de prevederile legii nr.346/2004.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din pretul contractului fara TVA.Constituirea garantiei de buna executie se accepta (conform art. 86(4) din OUG nr.34/2006) prin: - un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in admin. acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit. contract. Suma initiala depusa de catre contractant in acest cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Autorit. contract. va restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie a prod. care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1? Declaratia privind eligibilitatea- Se va completa formular 12A. Aceasta cerint se aplica si tertului sustinator.? Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local in original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?confo rm cu originalul?.Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor depune documente aprobate de catre organele competente din care sa rezulte aprobarea esalonarii, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.Documentele vor respecta prevederile ordinului ANRMAP nr.509/28.09.2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, de asemenea si subcontractantii.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006- Se va completa formular 12B.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, de asemenea si subcontractantii. Aceasta cerinta se aplica si tertului sustinator.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Se completeaza Formularul 12 CIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, de asemenea si subcontractantii.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/12.10.2010- Se completeaza Formularul 6Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Se completeaza Formularul A. Aceasta cerint se aplica si tertului sustinator.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt: Ing. Nagy Andras- Primar, Maria Precup- Viceprimar, Gabriela Koss- Secretar, Maris Angela- Sef Serviciu Buget Contabilitate, Ing. Harsan-Diaconu Camelia- Arhitect Sef Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- In original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului.In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, certificatul constatator depus in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iarcerintase va considera indeplinita in mod cumulativ.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).", Cerinta nr. 2Bilantul contabil pentru anul 2010.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iarcerintase va considera indeplinita in mod cumulativ.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)."
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similaraPrezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie prin care sa se confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie demin. 400.000 lei fara TVA.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., Cerinta nr. 2Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).In cazul asocierii se va prezenta formularul 12H de asociatul 1, 2 etc. acestea urmand a se cumula., Cerinta nr. 3Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).In cazul asocierii se va prezenta formularul 12H de asociatul 1, 2 etc. acestea urmand a se cumula., Cerinta nr. 4Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual intentia sa o subcontracteze. Se va completa o declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acorul acestuia/acestora.Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resu, Cerinta nr. 5Informatii privind asocierea.In cazul in care doi sau mai multi ofertanti depun oferta comuna, se solicita completarea Acordului de asociere, semnat de parti.Asociatii, impreuna, trebuie sa indeplineasca cerintele obligatorii de la punctele III.2.1) cu indeplinirea cerintelor minime de calificare, III.2.2) cu indeplinirea cerintelor minime de calificare si III.2.3), insa solicitarile prevazute la punctele III.2.1) cu indeplinirea cerintelor minime de calificare si III.2.2) cu indeplinirea cerintelor minime de calificare, trebuie indeplinite de fiecare asociat in parte. Cerinta nr. 1Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante. Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2001 sau certificate echivalente emise de organismestabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: este atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.02.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.02.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.01.2012 08:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer