Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PRODUSE BIROTICA SI PAPETARIE


Detaliu pentru invitatia numarul 349137
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA DOMENIILOR STATULUI
Numar invitatie: 349137/25.06.2013
Denumire contract: PRODUSE BIROTICA SI PAPETARIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA DOMENIILOR STATULUICod fiscal: RO 14818116, Adresa: str. Stirebi Voda nr. 43, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0214053564, Fax: +40 0214053574
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Stirbei Voda nr. 43, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010103, telefon: +40 0214053564, fax: +40 0214053574, persoana de contact: Gabriela Diaconu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediu Agentiei Domeniilor Statului, Str. Stirbei Voda NR. 43, Sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (AGRICULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PRODUSE BIROTICA SI PAPETARIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PRODUSE DE BIROTICA SI PAPETARIE
II.1.6) CPV: 30192700-8 - Papetarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 967 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
pentru lotul nr. 1 produse de papetarie garantia de participare este de 1009.67 lei sau 230, 54 europentru lotul nr. 2 produse de birotica garantia de participare este de 1409.67 lei sau 321, 88 euro1 euro= 4.3794 comunicat de BNR valabil pentru data de 31 mai 2013Perioada de valabilitate a garantiei de participare 60 de zile de la data limita a depunerii ofertei Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor, separat, in afara plicului cu documente ofertei. Garantia de participare se constituie in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: - scrisoare de garantie bancara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuatumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (model scrisoare de garantie in sectiunea formulare) - Ordin de plata in contul RO 85TREZ7015005XXX000124, CUI 12708834 deschis la Trezoreria sector 1 - Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006 si in situatia prevazuta la art. 278 din O.U.G. 34/2006. Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, vor fi respinse ca inacceptabile si returnate la deschidere
Garantie de buna executie
5% din valoarea fiecarui lotdin valoarea fara TVA a contractului si care poate fi constituita in urmatoarele forme - scrisoare de garantie bancara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuatumul si pentru perioada prevazuta in contract, (model Formular scrisoare de garantie bancara) - garantia bancara devine anexa la contract. Pentru IMM- uri garantia se constituie in procent de 50% din cuantumul de 5% din valoarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratie privind eligibilitatea? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? Declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si bugetul local se completeaza in conformitate cu formularul atasat din Sectiunea FormulareSau1 Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat-sanatate, pensii, somaj- eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat- in original sau copie legalizata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anerioara celei in care se depun ofertele; acest document poate fi depus in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"2 Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale- eliberat de Primaria locala- in original/ copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anerioara celei in care se depun oferteleObservatie ? ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul B.2 din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire.- Incadrarea in situatia prevazuta la 691 din O.U.G. nr. 34/2006? atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Mentionam persoanele cu funtie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Presedinte Dan Lucian Stefan Mogos, Director Directia Economica Elena Rotaru, Director Directia Juridica Daniela Marineci, Sef Serviciu Achizitii Publice Gabriela Diaconu Certificat constatator privind obiectul de activitatePentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original sau copie legalizata, sau copie lizibilia cu mentiunea "conform cu originalul", emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de deschidere a ofertelorPentru persoane fizice/juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Certificatele/documentele preyentate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor prin care sa faca dovada ca are ca obiect de activitate furnizarea produselor ce fac obiectul achizitiei.(documentul se va prezenta in traducere autorizata)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2013 14:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer