Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Produse chimice pentru intretinerea apei din bazinele din incinta Strandului Neptun Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 332416
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ARAD
Numar invitatie: 332416/25.07.2012
Denumire contract: Produse chimice pentru intretinerea apei din bazinele din incinta Strandului Neptun Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Revolutiei, nr. 75, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257212474, persoana de contact: Serviciul Relatii cu publicul-Registratura-camera 5
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Revolutiei nr.75, Directia Patrimoniu, sala 19
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Produse chimice pentru intretinerea apei din bazinele din incinta Strandului Neptun Arad
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru asigurarea functionarii in conditii optime a activitatii din incinta Strandului Neptun Arad, tinand cont de necesitatea mentinerii calitatii apei la standardele impuse, este necesara achizitionarea unor produse chimice care sa dezinfecteze si sa mentina echilibrul apei din bazine, sa previna si sa distruga algele, precum si sa ajute la depunerea particulelor in suspensie
II.1.6) CPV: 24300000-7 - Produse chimice anorganice si organice de baza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 645.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 806, 45 Lei.Valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei Constituirea garantiei de participarea: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in favoarea AC. Scrisoarea de garantie va fi eliberata de o banca/societate de asigurari cu sediul in Romania si se va depune in original;Ordin de plata vizat de banca, insotit de extrasul de cont al ofertantului din care sa reiasa debitarea contului cu suma echivalenta garantiei.Contul pentru garantii de participare la licitatii al Mun.Arad deschis la Trez.mun.Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669.Conform art.86 alin. (4)/HG 925/2006, ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata astfel incat comisia de evaluare sa poata constata indeplinirea acestei cerinte fara a deschide plicul exterior.Ofertantii care vor constitui garantia de participare conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, vor completa F 9, AC va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire.Garantia de participare se restituie: -ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie-ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei GP va fi insotita de o declaratie a ofertantului in care precizeaza si accepta ca suma de 806, 45 lei se poate retine conf. art. 278^1 din OUG 34/2006, in situatia in care va fi respinsa contestatia, ca fiind nefondata, de catre CNSC
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateSe solicita completarea si prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind eligibilitatea - Formularul 12A ?, prezentat la capitolul FormulareIn cazul unei asocieri , fiecare asociat va prezenta acest formular.2.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181/OUG nr.34/2006Se solicita completarea Formularului 12B respectiv a Formularului 12C , prezentat la sectiunea formulare.3.Declaratie de participare la procedura de achizitie cu oferta independentaSe solicita completarea Declaratie de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta Formular7, prezentat la capitolul Formulare4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006Se solicita completarea Declaratiei pe proprie raspundere privind conflictul de interese (www.primariaarad.ro , ing. Gheorghe Falca ? primar, Catalin Titiriga ? viceprimar, Bognar Levente ? viceprimar, Claudia Macra ? Administrator public, dl.Mosneag Ovidiu, consilier local, dl. Czister Kalman, consilier local, dl. Adrian Lazurca, consilier local, dl. Glad Varga, consilier local, dna. Marcela Nicseanu, consilier local, dl. Ioan Farcas, consilier local, dl.Florin Maris, consilier local, dl. Traian Vlaicu, consilier local, dl. Teodor Gligor, consilier local, dna. Lia Ardelean, consilier local, dl. Marin Lupas, consilier local, dl. Florin Galis, consilier local, dl. Eugen Rus, consilier local, dl. Ionel Ciupe, consilier local, dl. Tristan Mihuta, consilier local, dl. Gheorghe Ghilinta, consilier local, dl.Ioan Dolha, , consilier local, dl. Ovidiu Bilcea, consilier local, dna. Cismasiu Mariana, consilier local, dna. Viorica Rotaru, consilier local, dna. Geanina Pistru, consilier local Comisia de evaluare a ofertelor. Ioan Ignat-presedinte, Stefan Szuchanszki-membru, Farcas Marius-membru, Ciobancan Iulian-membru, Nagy Mihaela-membru5. Certificat privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si localOfertantii vor depune Certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale, certificat depus in original sau copie ?conform cu originalul?Ofertantii vor depune ? Certificat de atestare fiscala eliberatde ANAFprivind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, certificat depus in original sau copie ?conform cu originalul?Nota: Certificatele fiscale vor prezenta situatia obligatiilorscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului Persoanele juridice /fizice romane vor prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, ORIGINAL sau COPIE, valabil la data deschiderii ofertelor.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit (traducere in limba romana legalizata)Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor completa si depune Declaratie privind lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani - Formularul 12F, Ofertantii vor completa si depune Declaratia privind principalele livrari de produse similare din ultimii 3 ani.(se considera ultimii 3 ani pana la data depunerii ofertelor), continand valori, , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractantesau clienti privati. Pentru a demonstra experienta similara declaratia va fi insotita de cel putin o recomandaresau orice alt documentcu care operatorul, Informatii privind asocierea . Ofertantii vor prezenta o copie a Certificatului ISO 9001/2008 privind certificarea sistemului de management al calitatii sau echivalent pentru gama de produse solicitate, valabil la data de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, sau de la sediul autoritatii contractante, persoana de contact ing. Ignat Ioan
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2012 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer