Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - produse chimice pentru intretinerea apei din bazinele din incinta Strandului Neptun Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 349026
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ARAD
Numar invitatie: 349026/20.06.2013
Denumire contract: produse chimice pentru intretinerea apei din bazinele din incinta Strandului Neptun Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Revolutiei nr.73, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257284744, persoana de contact: Serviciul Relatii cu publicul-Registratura-camera 5
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Arad, Bd. Revolutiei nr. 75, Directia Patrimoniu-Serviciul Logistica si Mentenanta Administrativa, Achizitii cam. 20
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: produse chimice pentru intretinerea apei din bazinele din incinta Strandului Neptun Arad
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru asigurarea functionarii in conditii optime a activitatii din incinta Strandului Neptun Arad, tinand cont de necesitatea mentinerii calitatii apei la standardele impuse, este necesara achizitionarea unor produse chimice care sa dezinfecteze si sa mentina echilibrul apei din bazine, sa previna si sa distruga algele, precum si sa ajute la depunerea particulelor in suspensie
II.1.6) CPV: 24300000-7 - Produse chimice anorganice si organice de baza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 322, 580.64 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de: 3.225, 81 lei. GP se constituie in lei.Perioada de valabilitate a GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor). Modul de constituire a GP la ofertare: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in favoareaAC.Scrisoarea de garantie va fi eliberata de o banca/societate de asigurari , de preferat cu sediul in Romania si se va depune in original;
-Ordin de plata vizat de banca.Contul pentru GP la licitatii al Municipiului Arad deschis la Trezoreria municipiului Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669.-in numerar la caseria AC. Conform art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data deschiderii ofertelor?.Nota: Garantia de particitare depusa intr-una din formele solicitate va fi insotita de o declaratie a ofertantului in care precizeaza si accepta ca suma de : -3.225, 81 lei, se poate retine conform prevederilor art. 278^1 din O.U.G. 34/2006, in situatia in care va fi respinsa contestatia de catre CNSC.Ofertantii care vor constitui garantia de participare conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM-urilor, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa FORMULARUL 9, acesta fiind prezentat odata cu GP inainte de deschiderea ofertelor.AC va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii GP in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire. Echivalenta lei/valuta este cursul BNR din data publicari invitatiei de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateSe solicita completarea si prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind eligibilitatea - Formularul 12A ?, prezentat la capitolul FormulareIn cazul unei asocieri , fiecare asociat va prezenta acest formular.2.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181/OUG nr.34/2006Se solicita completarea Formularului 12B respectiv a Formularului 12C , prezentat la sectiunea formulare.3.Declaratie de participare la procedura de achizitie cu oferta independentaSe solicita completarea Declaratie de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta Formular7, prezentat la capitolul Formulare4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006Se solicita completarea Declaratiei pe proprie raspundere privind conflictul de interese (www.primariaarad.ro , ing. Gheorghe Falca ? primar, Catalin Titiriga ? viceprimar, Bognar Levente ? viceprimar, Claudia Macra ? Administrator public, dl.Mosneag Ovidiu, consilier local, dl. Czister Kalman, consilier local, dl. Adrian Lazurca, consilier local, dl. Glad Varga, consilier local, dna. Marcela Nicseanu, consilier local, dl. Ioan Farcas, consilier local, dl.Florin Maris, consilier local, dl. Traian Vlaicu, consilier local, dl. Teodor Gligor, consilier local, dna. Lia Ardelean, consilier local, dl. Marin Lupas, consilier local, dl. Florin Galis, consilier local, dl. Eugen Rus, consilier local, dl. Ionel Ciupe, consilier local, dl. Tristan Mihuta, consilier local, dl. Gheorghe Ghilinta, consilier local, dl.Ioan Dolha, , consilier local, dl. Ovidiu Bilcea, consilier local, dna. Cismasiu Mariana, consilier local, dna. Viorica Rotaru, consilier local, dna. Geanina Pistru, consilier local Persoanelor juridice /fizice romane vor prezentaCertificatul Constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului, copie simpla ? din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate gama de produse care fac obiectul contractului procedurii de achizitie publica.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana legalizata), in conformitate cu .prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. In cazul unei asocieri , fiecare asociat va prezenta acest formular pentru partea de contract pe care o realizeaza
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii vor completa si depune fisa de informatii generale- Formularul 4 din Sectiunea Formulare.Se solicita Cifra de afaceriglobala , care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In cazul unei asocieri , ofertantii trebuie sa depunaAcordul de asociere(daca este cazul), 1Ofertantii vor completa si depune Declaratia privind principalele livrari de produse similare, continand valori, , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractantesau clienti privati. - Pentru a demonstra experienta similara , solicitam prezentareaa cel putin a unui document /contract/parti relevante contract/proces verbal de receptie care saconfirme livrarea de produse similarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2013 14:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer