Achizitie publica - Produse conservate, de panificatie si ulei
Detaliu pentru invitatia numarul 343661
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343661/11.03.2013
Denumire contract: Produse conservate, de panificatie si ulei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASICod fiscal: 4701100, Adresa: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Iasi, Telefon: 0232/301612, Fax: 0232/301658
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Produse conservate, de panificatie si ulei
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Produse conservate, de panificatie si ulei
II.1.6) CPV: 15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 67, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie: lot 1=460, 00 lei, lot 2=44, 00lei, lot 3=290, 00 lei , lot 4=20, 00 lei, lot 5=30, 00 lei, lot 6=500, 00 lei.Cuantumul se reduce cu 50% pt. IMM(in acest caz va fi insotita de o Declaratie pe propria raspundere de incadrare in categoria IMM).Data de referinta pt. echivalenta leu/alta valuta: curs valabil in ziua urmatoare publicarii invitatiei de participare.Valabilitate=60 zile de la data limita de depunere a ofertelor in S.E.A.P.Constituire conf. art. 86 din HG 925/2006: -scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis de catre o institutie bancara sau societate de asigurari. Scrisoarea sau polita va fi prezentata in original pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP -ordin de plata;
-depunere de numerar la casieria AC ;
-oricare alta modalitate de plata prevazuta de art. 86 din HG 925/2006.Se va depune in SEAP copia scanata a documentului de plata. Cont RO29TREZ4065005XXX000410-TrezoreriaIasi, beneficiar UMF Iasi, cod fiscal 4701100. Oferta va fi respinsa daca nu va fi insotita de garantia de participare.
Garantie de buna executie
10%(5% pt. IMM) din valoarea fara T.V.A. a contractului Constituire: scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis de catre o institutie bancara sau societate de asigurari; -ordin de plata; - depunere de numerar la casieria A.C.;
-alta modalitate permisa de art. 90 din HG 925/2006. Restituire: max 14 zile de la data intocmirii PV de receptie a produselor care fac obiectul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf. Ordinului 314/12.10.2010 al Presedintelui ANRMAP-prezentare formular atasat2.Declaratie privind eligibilitatea-prezentare formular atasat3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-prezentare formular atasat4.Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor la bugetul de stat si cele locale, certificate din care sa reiasa faptul ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind. 1 din OUG 34/2006-prezentare formular atasat.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-prezentare formular atasatPersoane cu functii de decizie in cadrul AC: prof.univ.dr.Vasile Astarastoae-Rector;ec. Daniela Drugus-director general administrativ;ec.Petronela Baranetchi-director financiar;ec.Ioana Alexa-CFPP;ec.Mihaela Timofteing. Maria Arhip-sef Serviciu Administrativ, membru comisie;adm.fin. Eugen Cristian Chiriac-sef Birou Achizitii, membru comisie;jr.Nicoleta Nastase- membru comisie;adm.Valentin Rusu- membru comisie;adm.Petronela Budescu-membru comisie;adm.fin.Bogdan Malageac-membru comisie;mag.Petrica Haros-membru comisie (rezerva) Certificat constatator emis de catre ORC sau documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional celor din Romania, in cazul persoanelor fizice/juridice straine, document valabil la data depunerii ofertelor, avand inclus obiectul de activitate autorizat pt. produsele specifice procedurii. Se va prezenta sub forma: in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conf. cu originalul".Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate , documentul in original sau copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2013 10:38