Achizitie publica - Produse consumabile si rechizite pentru birou - SPO PLUS
Detaliu pentru invitatia numarul 348685
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348685/17.06.2013
Denumire contract: Produse consumabile si rechizite pentru birou - SPO PLUS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA PENTRU DEZVOLTARE REGIONALA A REGIUNII DE DEZVOLTARE SUD-ESTCod fiscal: 11733112, Adresa: STR ANGHEL SALIGNY, NR 24, Braila, Telefon: +40 339401018, Fax: +40 339401017
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR ANGHEL SALIGNY, NR 24, Braila, Romania, cod postal: 810210, telefon: +40 339401018, fax: +40 339401017, persoana de contact: LUMINITA MIHAILOV
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR ANGHEL SALIGNY, NR 24, Braila, Romania, cod postal: 810210
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare Regionala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Produse consumabile si rechizite pentru birou - SPO PLUS
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului este achizitionarea de Produse consumabile si rechizite pentrubirou in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini: -Cartuse de toner? Accesorii de birou? Organizatoare si accesorii? Articole marunte de birou
II.1.6) CPV: 30190000-7 - Diverse masini, echipamente si accesorii de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 30, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 600, 00 lei; Pentru echivalenta din euro in lei si din alte valute in lei se vor avea in vedere cursurile lei/euro si lei/valuta comunicate de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Valabilitate: 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. CF - 11733112.Se poate constitui astfel: - Prin virament bancar in contul deschis la BCR Sucursala Judeteana Braila, cod IBAN RO10RNCB0048025915470001;
- sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, intr-un plic inchis, la sediul ADRSE, pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor, indicate in invitatia de participare. (de ex. Scrisoare de garantie bancara ? Formularul K).- In conformitate cu art.86 din HG 925/2006.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, mentionate in invitatia de participare.Din garantia de participare se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia, ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art.278, ind.1 din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind situatia personala a operatorului economic: Cerinta obligatorie: Prezentare formular A, completat - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180, respectiv 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul ofertei comune, prezentarea Formularului A este obligatoriepentru fiecare asociat.Prevederile art. 180, respectiv 181 din OUG nr. 34/2006 se aplica si pentru tert(i) sustinator(i), in ceea ce priveste art.181, tertii trebuie sa dovedeasca neincadrarea la lit. a), c1) si d) ale respectivului art., cf.prevederilor art. 186, alin 2) si art. 190 alin 2) din OUG 34/2006.Cerinta nr. 2Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Cerinta obligatorie: - Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de DGFP;
- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul.Din cele doua certificate privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, respectiv catre bugetul local trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul ofertei comune, prezentarea celor doua certificate este obligatorie pentru fiecare asociat.Cerinta nr. 3Declaratia privind neincadrarea in art. 69?1 din OUG 34/2006: Cerinta obligatorie: Se va prezenta Formularul B - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006 se aplica si pentru tert(i) sustinator(i) si subcontractant(i).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: LuminitaMIHAILOV ? Director GeneralLuana ZAHARIA ? Director EconomicGabriel NEAGU PATULEA ? Expert achizitiiMirela CHIVU- Coordonator de proiectGianina DOAGA? Responsabil tehnicGeorgiana IVAN ? Responsabil financiarAlexandru JANTEA CRICAN ? Consilier juridicIn cazul ofertei comune, prezentarea Formularului B este obligatoriepentru fiecare asociat.Cerinta nr. 4CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta: Cerinta obligatorie: Se va completa Formularul J - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, datele din acest certificat sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata, la sediul autoritatii contractante.Cerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: daca este cazulDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindsituatia economico-financiara: Cerinta obligatorie: Fisa de informatii generale - formularulC1;Se impune ca cifra de afaceri medie anuala globala pe ultimii 3 ani, sa fie cel putin egala cu: 60.000, 00 lei.In cazul ofertelor individuale (depuse de un singur operator economic) se va lua in considerare cifra de afaceri medie anuala globala a acestuia pe ultimii 3 ani. In cazul ofertelor comune (depuse de o asociere), pentru indeplinirea conditiei de realizare a unei cifre medii anuale globale se va lua in calcul cifra de afaceri anuala globala a asocierii respective pentru fiecare dintre cei 3 ani de referinta mentionati, calculata ca medie aritmetica anuala a ciferelor de afaceri anuale globale individuale ale fiecaruia dintre asociati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindcapacitatea tehnica: Cerinta obligatorie: -Lista principale furnizari de produse in ultimii 3 ani ? se completeaza Formularul C2;
-Lista va fi insotita de cel putin un certificat/document/recomandare/ documentul constatator primar/final/parti relevante din contract/orice alt document emis sau contrasemnat de un beneficiar din care sa rezulte confirmarea livrarii in ultimii 3 ani a produselor similare obiectului contractului.-Dovada livrarii de produse similare celor care constituie obiectul contractului, in baza a cel putin 1 contract sau mai multe contracte, produse in valoare / valoare cumulata de minim: 30.000, 00lei, fara TVA;Pentru a fi considerata indeplinita aceasta conditie, ofertantul va anexa o scurta descriere a produselor livrate in cadrul contractului/ contractelor, prezentate.-Documentele vor fi semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilate, purtand mentiunea "conform cu originalul?., Cerinta nr. 2Informatii privind asociatii: In cazul in care exista asociati, acestia se vor identifica si vor prezenta toate documentele privind eligibilitatea si calificarea mentionate la pct. III 2.1.a), III.2.1.b).Situatia economica si financiara ? se demonstreaza prin considerarea resurselor tuturor membrilor asocierii.Capacitatea tehnica si profesionala ? se demonstreaza prin considerarea resurselor tuturor membrilor asocierii.Toate celelalte documente privind calificarea vor fi prezentate individual de catre toti operatorii economici.Se prezinta Acordul de asociere al partilor, cu desemnarea Liderului, in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ? Formularul IIn acordul de asociere va fi desemnat asociatul ofertant care ii reprezinta si pe ceilalti asociati in raporturile cu ADRSE.Acordul de asociere urmeaza a fi autentificat la Notariat in termen maxim de 5 zile de la data adjudecarii, in cazul in care Asociatilor li se incredinteaza ContractulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 17.06.2013 11:47