Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Produse Cosmetice


Detaliu pentru invitatia numarul 327670
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Suceava
Numar invitatie: 327670/24.05.2012
Denumire contract: Produse Cosmetice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului SuceavaCod fiscal: 9876765, Adresa: b-dul George Enescu, nr.16, mun. Suceava, Suceava, Telefon: +40 230520172, Fax: +40 230523337
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun pe SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Produse Cosmetice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va achizitiona: BALSAM DE PARAPARATE RAS DE UNICA FOLOSINTAPRODUSE PENTRU INGRIJIRE PICIOARESPUMA DE RASAFTER- SHAVESERVETELE TOALETAANTIPERSPIRANTE FETE+ BAIETIPASTA DE DINTIPERIUTE DE DINTIGEL DE DUSFIXATIVCREMA DE GHETELAME DE RASFOARFEC DE TUNSPENSON DE BARBERITPIEPTENE PENTRU TUNSUNGHIERE
II.1.6) CPV: 33711000-7 - Parfumuri si produse de toaleta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 133, 538.64 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare - 1335 lei; Garantia de participare se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G nr. 925/2006 (virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata), mai putin fila CEC sau numerar la casieria autoritatii contractante. - In cazul constituirii garantiei de participare prin instrumente de garantare emise de societati bancare sau societati de asigurari, acestea se prezinta in original autoritatii contractante, in cuantumul prevazuta in documentatia de atribuire, iar perioada de valabilitate a garantie de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, repectiv 60 zile de la data deschideri ofertelor, iar in SEAP se depune scanata, inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP. - In cazul constituirii garantiei de participare prin ordin de plata, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentru confirmare, iar in SEAP se depune scanat, inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP. In cazul unei contestatii respinse de Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor ca nefondata autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare 1335 lei in conformitate cu prevederile art.278^1, alin (1), lit.a, din OUG nr.34/2006. - Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare stabilit in Documentatia de atribuire. - Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii operatorii economici au obligatia de a prezenta la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia privind eligibilitatea.Operatorul economic (lider, asociat, sustinator) trebuie sa completeze Declaratie privind eligibilitatea ? Formularul 3.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ? Formularul 4. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.De asemenea tertul sustinatorva prezenta acest document in care va face referire numai la lit.a), c) si d).3.Certificat de atestare fiscala privind persoanele juridice eliberat de Ministerul Finamtelor Publice. Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie. Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA referitoare la certificatele de la punctele 3 si 4: In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul. Acesta trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice strainevor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibiltatii eliberate de autoritatile din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local inconfomitate cu cerintele autoritatii contractante. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Operatorul economic (lider, asociat) va completa Formularul 5.6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze ? Formularul 6.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: ISAILA MARGARETA DIRECTOR EXECUTIV LUNGOCI SIMONA ECATERINA DIRECTOR EXECUTIV ADJUNCT FLORIN TARNAUCEANU DIRECTOR EXECUTIV ADJUNCT POHOATA MAGDALENA-MANUELA SEF BIROU NACU MIHAELA-MARIANA SEF BIROU ENEA LIVIANA SEF BIROU. DANELIUC NICULINA-DOINA SEF SERVICIU CRETU DANIELA SEF SERVICIU BOLOGA DANIEL SEF SERVICIU CORDUNEANU LOREDANA SEF BIROU MACIUCA VERONICA CRISTINA SEF SERVICIU BIRSETE SORIN SEF BIROU FILIP RASVAN SEF SERVICIU MACOVEI MARIA SEF SERVICIU COROVIAC TITUS SEF BIROU ALEXA IOAN SEF SERVICIU JIDUC CRISTIAN SEF COMPLEX STEFAN LUCIA SEF COMPLEX TONEGARI SINZIANA-GRATIELA SEF CENTRU BESENYEI EUGEN SEF CENTRU SAFTIUC DOINA MIOARA SEF CENTRU PASCAL CRINA MODESTA SEF COMPLEX CURTUI GABRIELA IULIANA SEF CENTRU CRETULEAC GEORGETA NADIA SEF CENTRU PINTILIE MIHAELA SEF CENTRU PRECOB OLTEA SEF COMPLEX BAITAN FLORICA SEF CENTRU IVAN IONEL SEF CENTRU BIALY BRINDUSA - SORINA SEF CENTRU NECHIFOR IRINA-LAURA SEF CENTRU ILISEI RODICA-SEF CENTRU; ANDRONIC GABRIELA FLORENTINA-SEF BIROU ZAMCU VASILE-SEF BIROU; JOLOBAI MARIA LAURA-SEF COMPLEX; BOGHIAN MARIUS MIHAI-SEF COMPLEX; DOMSA VASILE-SEF BIROU; AURSULESEI CATALINA-SEF CENTRU; PETRENCIC LAURA-SEF BIROU; RAIA IOAN-SEF CENTRU; RAIA MARIANA MIRELA-SEF BIROU; FRON GHEORGHE-SEF CENTRU; BOLOGAN NICOLAE-SEF BIROU.7.Declaratia privind concordanta participarea la procedura cu regulile de concurenta - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ? Formularul 7. Persoane juridice/fizice romane sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.Ofertantul care a uzat de cea dea treia posibilitate de prezentare a documentului si in urma evaluarii s-a clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante, oricum inainte de trasmitere a comunicarii. Documentele vor fi emise cu maxim 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asociere, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, conform prevederilor legale in tara de rezidenta a ofertantlui precum si un Certificat de rezidenta fiscala (evidenta dubleiimpuneri).Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 08:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer