Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PRODUSE DE CONTRAST PT.UTILIZARE IN RADIOLOGIE


Detaliu pentru invitatia numarul 332684
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL DR. ALEXANDRU SIMIONESCU HUNEDOARA
Numar invitatie: 332684/30.07.2012
Denumire contract: PRODUSE DE CONTRAST PT.UTILIZARE IN RADIOLOGIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL DR. ALEXANDRU SIMIONESCU HUNEDOARACod fiscal: 5453860, Adresa: STR. VICTORIEI, NR14, HUNEDOARA, Hunedoara, Telefon: 0254-712966, Fax: 0254-712966
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. VICTORIEI, NR14, HUNEDOARA, Hunedoara, Romania, cod postal: 331057, telefon: +40 254744141, fax: +40 254744141, persoana de contact: Farmacist Diriginte Toma Felicia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL MUNICIPAL DR. ALEXANDRU SIMIONESCU HUNEDOARASTR. VICTORIEI, NR14, HUNEDOARA - AMFITEATRU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PRODUSE DE CONTRAST PT.UTILIZARE IN RADIOLOGIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: lot 1: OPTIRAY® 350sol.inj./perf. 741mg/ml-200mllot 2: IOMERON 400 sol.inj. 816, 5mg/ml - 200mllot 3: VISIPAQUE 320mg l/ml sol.inj. 100 ml
II.1.6) CPV: 33696800-3 - Produse de contrast pentru utilizare in radiologie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 325, 117 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sub forma de scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante care se prezinta in original, in cuatumul si pentru perioada mentionate sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Cuantumul garantiei de participare este conforma cu cea prezentata in anexa B din fisa de date;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.contul in care se poate depune garantia de participare este: RO94TREZ3675006XXX002384, Deschis la TREZORERIA HUNEDOARA.Valoarea garantiei de participare care se va retine conf. art. 278^1 alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006 este de 1471.30lei pentru lotul1 si 1426.95lei pt. lotul2;lotul 3 nu se incadreaza in prev.art.278^1
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr. 4; Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 7; Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art. 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 9;Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei (cf. Art. 69 lit. A sunt: Dr. Bende Barbna Gavril ? manager; Dr. Finan-contabil ?Ec.Jitariu Mihaela; Drd.Farm.Toma Felicia; Cons. Jur. Maria Bosdoc; Sef birou achiz. ? Ec. Visky Adriana; Sef serv aprov.transport, achiz publice ? Sing. Sunda Nicolae; Registrator medical Jurca Daniel, Dir.Ingrij.Munduca Adriana, dr.Ilca Ioan dir.medical.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? Formular 6;.Informatii generale -Formularului 2 Certificat constatator eliberat de ONRC in original /copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , prezentarea pentruconformitate a documentului in original / copie legalizata.Autorizatie /aviz de functionare de la Ministerul Sanatatii, (legea farmaciei 266/2008);Autorizatie de punere pe piata de la Ministerul Sanatatii, Agentia Nationala a Medicamentului .(cf.lg.95/2006 si OMS 895/2006).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.08.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer