Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Produse de curatenie


Detaliu pentru invitatia numarul 349184
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ARAD
Numar invitatie: 349184/26.06.2013
Denumire contract: Produse de curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ARADCod fiscal: 17090393, Adresa: P-TA SPITALULUI, BL.5, SC. B, AP.12, Arad, Telefon: 0257210055, Fax: 0257210055
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 Decembrie 1918 nr.14, arad, Romania, cod postal: 310134, telefon: +40 257/210055, fax: +40 257/210055, persoana de contact: secretariat camera 3
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: directia generala de asistenta sociala si protectia copilului arad, str. 1 decembrie 1918 nr.14, compartiment achizitii publice camera 15
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Produse de curatenie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Produse de curatenie, valoarea minima pana la 31.12.2013 este de 127891.50 lei fara TVA pe o perioada de 6 luni, iar valoarea maxima pana la 30.04.2014 este de 213152.50 lei fara TVA pentru perioada de 4 luni din anul 2014;Aparat de ras cu 2 lame; balsam de rufe 2litri; anticalcar automat/kg; chibriuri; crema de ghete 72ml; deodorant corp femei 150ml; deodorant corp barbati 150 ml; deodorant wc solid; detartrant 1 litru; detergent vase/litru; dezinfectant clor 1 litru; lavete umede 3 buc; pasta de dinti 50 ml; spuma barbierit 200 ml; pasta de curatat 250 gr; pasta de curatat inox 500 gr; perii wc; pastile tantari; pastile detergent pt masina de spalat vase; perii dinti; praf de curatat 500gr; sampon par 0.5 litri; sapun lichid 0.5 litri; sapun toaleta 100 gr; sapuniera; solutie curatat mobila; solutie de curatat geam cu pulverizator; rezerva pt pulverizator(sol.geamuri); rola hartie pt pat; solutie curatat parchet; solutie curatat gresie 1 litru; slutie curatat aragaz 375 ml; spray muste 400 ml; spray mobila 400 ml; detergent automat kg/buc; batistute hartie 10 buc; hartie igienica tip I; servetele de masa 100 buc; burete de vase; burete de vase-sarma; cutite plastic/100buc; cozi metal pt mop; furculite plastic/100buc; farfurii plastic plate mari/100buc; farase; galeata cu mop; galeata cu storcator; galeata plastic; linguri plastic/100buc; galeata gunoi cu capac; matura plastic; maturi curtelmaturi sorg; mop rezerva; manusi menaj; pahare apa plastic/100buc; saci menajeri 120 litri; saci menajeri 35 litri; saci menajri 60 litri; cozi matura lemn
II.1.6) CPV: 39831240-0 - Produse de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 127, 891.5 - 213, 152.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2557.83 ron.Valab.garantiei de participare: 90zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: -virament bancar sau printr-un instrument de garantare (Formularul 10) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
-OP sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor;
-numerar la casieria autoritatii contractante.Contul pentru depunerea garantiei de participare nr. RO59TREZ0215006XXX010304 deschis la Trez.Mun.Arad. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa atasata la oferta care va fi depusa la sediul DGASPC ARAD str. 1 Decembrie 1918, nr.14, secretariat camera 3. garantia de participare se constituie pana la data limita de depunere a ofertelor, iar dovada constituirii se poate prezenta pana cel mai tarziu la data deschiderii ofertelor.Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art. 87 (1) din OUG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si decizia CNSC este de a respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului 1 % din aceasta valoare, in conformitate cu prevederile art.278^1 , alin.(1) , lit. a) din OUG nr. 34/2006.Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute la art. 88 din OUG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Data pentru care se determina echivalentul lei/euro: curs BNR la data publicarii anunt de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5 % din pretul fara TVA al contractului.Societatile care fac dovada ca sunt IMM, vor beneficia de o reducere cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie. Garantia se va constitui cu instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr.1 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru operatorii economici strani: Operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, pesoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, lit.a), c1), d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr.2 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 3 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire .Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. De asemenea , in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Informatii despre conducerea executiva: Dr Edita Iuhasz ?director generalInformatii despre persoanele care semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Ec. Viorica Iancu ? compartiment achizitii publiceEc. Diana Jurca ? compartiment achizitii publiceAlexandru Iuhasz - juristSmolar Letitia ? contabilitateLavinia Flutur - inspectorEc. Valentina Pocola ? sef serviciu contabilitate-salarizareFlorin Popa ? sef serviciu juridicFlorica Bunaciu ? inspectorMatusinka Ludovic - inspectorModalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 4 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuireCerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 5 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuireCertificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local ? din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice) - din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertele.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?) sau alt documentechivalent, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent incodul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copielegalizata, decat daca a fost prezentat in copie conform cu originalul.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoanajuridica/fizica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Din documentele care dovedesc o forma deinregistrare ca persoana juridica/fizica trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/saucomercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica.Modalitate de indeplinire: Se va prezenta ?certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului? sau alt document echivalent , din care sa rezulte obiectul deactivitate al respectivului operator economic .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant Contabil la 30.06.2012 sau bilantul anului 2011, sau dupa caz rapoarte anuale, scrisori deaudit financiar si contabil, precum si orice alte documente edificatoare princare ofertantul isi poate dovedi capacitatea economica-financiara.?INFORMATII GENERALE? din care sa rezulte cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ?EXPERIENTA SIMILARA? conform art.188 alin.1lit.a) din OUG 34/2006 certificat ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2013 09:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer