Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - produse de curatenie


Detaliu pentru invitatia numarul 352700
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASI
Numar invitatie: 352700/19.08.2013
Denumire contract: produse de curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASICod fiscal: 4701100, Adresa: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Iasi, Telefon: 0232/301612, Fax: 0232/301658
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: produse de curatenie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: produse de curatenie
II.1.6) CPV: 39831240-0 - Produse de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 44, 580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 ? 760 leiLot 2 ?67 leiLot 3 ? 64 leiSe va depune pana la datalimitade depunerea ofertelor.Se poate constitui prin O.P., depunere numerar, Scrisoare de Garantie Bancara sau alta metoda permisa de art. 86 din HG925/2006, in contul RO29TREZ4065005XXX000410 TREZORERIA IASI COD FISCAL 4701100. Data de referinta pt echivalent leu/alta valuta. Curs valabil comunicat de catre BNRin ziua urmatoare publicarii invitatiei de participare.Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata.Daca societatea participanta la procedura de achizitie este IMM, va prezenta impreuna cu garantia de participare si actul doveditor conform art. 7 din Legea nr. 346/2004, actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? - Anexa 1 la Legea nr. 346/2004 actualizata.Observatie: In cazul in care ofertantul a constituit garantia de participare la procedura de achizitie publica in calitate de IMM (50% din valoarea garantiei de participare) si nu face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere . In cazul in care garantia de participare este constituita prin instrument de garantare (scrisoare de garantiebancara sau polita de asigurare emisa de o societate de asigurari)aceasta va fi inaintata autoritatii contractante in original pana la data limita de depunere a ofertei sise va depune scanata in SEAP.Perioada de valabilitatea a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
10%din valoarea contractului fara TVASe poate constitui prin OP in contul RO29TREZ4065005XXX000410 TREZORERIA IASI COD FISCAL 4701100, ,Scrisoare de Garantie Bancara sauoricare alt instrument de garantare emis de catre institutie bancara sau societate de asigurari, depunere numerarla casieria AC, conf art 90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea: declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34 / 2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formular 2Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181din Oug 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg nr 337/2006 cu modificarile si completarile ulteriaoreFormular 3Cerinta nr. 3Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile ? se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezenta in oricare din formele prevazute de art 5(1) din ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAPOfertantul clasat pe primul loc i se va solicita pt conformitate , documentul in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 4Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile? se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va prezenta in oricare din formele prevazute de art 5(1) din ordinul 509/2011emis de Presedintele ANRMAP Ofertantul clasat pe primul loc i se va solicita pt conformitate , documentul in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independeta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Formular 13Cerinta nr. 6Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareFormular 14Conducatorul autoritatii contractante: Prof. univ dr Vasile AstarastoaeAproba bugetul: Prof. univ dr Vasile Astarastoaeec Daniela Drugusec Petronela Iuliana Baranetchiec Ioana AlexaSemneaza referatul de necesitate: Florian DanielaCristina TopciuProf univ dr Monica HancianuProf univ dr Norina Consuela FornaEc Mihaela ApostolSemneaza caietul de sarcini: Daniela FlorianCristina TopciuEc Mihaela ApostolIntocmeste documentatia de atribuire: Adm Fin Eugen CristianChiriacJr Nicoleta NastaseAdm Fin Lenuta BurciuAproba documentatia de atribuireProf. univ dr Vasile AstarastoaeIng. Maria ArhipEvalueaza ofertele in calitate de membri ai comisiei de evaluareAdm FinLenuta Burciu-- presedinte fara drept de votDaniela Florian? membruCristina Topciu ? membruEc Mihaela Apostol - membruAdm Fin Eugen CristianChiriac-membruJr Nicoleta Nastase- membruJr Ionica Barca-Vasiliu ? membru de rezervaAdm. fin Romeo Novotny? membru de rezervaCerinta nr 7Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 7Cerinta nr 8Informatii generaleFormular 4 Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate la respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.( activitate autorizata). Documentul va prezenta datele reale si actuale ale ofertantului. Se vor depune copii, conform cu originalul in SEAP.Ofertantul clasat pe primul loc i se va solicita pt conformitatedocumentulin original/ incopie legalizata .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se vor prezenta mostre pentru toate produsele solicitate in ambalaj original sigilat care vor ramane la dispozitia achizitorului pt comparatie si adjudecare. Mostrele vor fi insotite de Aviz si se vor livra la urmatoarea adresa: Universitatea de Medicina si Farmacie , , Gr. T. Popa? Iasi, str Universtatii nr 16, Biroul Achizitii- pana la datalimita de depunerea ofertei -ora 14.00Mostrele prezentate de catre ofertantul castigator se pastreaza ca etaloniar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori se vor restituii in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2013 09:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer