Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Produse de curatenie si distributia lor la sediile Universitatii din Bucuresti


Detaliu pentru invitatia numarul 357350
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea din Bucuresti
Numar invitatie: 357350/06.02.2014
Denumire contract: Produse de curatenie si distributia lor la sediile Universitatii din Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea din BucurestiCod fiscal: 4505502, Adresa: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213077376, Fax: +40 213139575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050107, telefon: +40 213077376, fax: +40 213139575
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050107, telefon: +40 213077376, fax: +40 213139575
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Produse de curatenie si distributia lor la sediile Universitatii din Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia necasarului de produse de curatenie pentru imobilele, facultatile, centre de cercetare, caminele si cantina Universitatii din Bucuresti
II.1.6) CPV: 39830000-9 - Produse de curatat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 531, 514.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar de participare este de 10.500lei se poate constitui (in RON sau in valuta iar cursul leu-valuta la care se va face raportarea va fi cursul BNR din data stabilita cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor) conf art. 86 din HG 925/2006, cu complet si modif ulterioare, in unul din urmatoarele moduri: - Virament bancar, efectuat in contul: RO57TREZ7055005XXX000186 deschis de UB la Trez Sect.5, care va fi prezentat pana cel mai traziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;
- Depunere la casieria UB, b-dul Mihail Kogalniceanu 36-46, sector 5, Bucuresti;
- Scrisoare de gar bancara;
- Instrument de gar emis de o societate de asigurare sau de o societate bancara;1. In cazul in care op eco face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prev art. 16, alin. 2 din L 346/2004, privind stim infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modif si complet ulterioare. Aceasta se dem prin completarea pe proprie raspundere a declaratiei conform art. 6 din Ordonanta 27/2006, anexa 1.2. Val gar de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.3. Gar de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in lb romana.Conditii de restituire: va fi restituita de autoritatea contractanta cu respectarea prevederilor art. 88 din HG 925/2006, cu modif si completulterioare.Conditii de retinere a gar de participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine gar de participare, op eco pierzand astfel suma constituita, atunci cand se afla intr-una din sit prevazute la art. 38, alin. (4) si art. 87, alin. (1) din HG 925/2006, cu modif si complet ulterioare sau in sit prev de art.278^1 din OUG 34/2006, cu modif si complet ulterioare. In cadrul sedintei de deschidere este permisa respingerea ofertelor care nu sunt insotite de gar de participare, in cuantumul, forma si avand per de valabilitate sol in doc de atribuire (art.33, alin. (3) lit. (b) din H.G. nr. 925/2006).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului, fara T.V.A. Garantia de buna executie va fi exprimata in lei si se poate constitui conform art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, intr-unul din urmatoarele moduri: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul prevazut anterior; - Numerar, depus la casieria Universitatii din Bucuresti, b-dul Mihail Kogalniceanu 36-46, sector 5, Bucuresti 1. In cazul in care operatorul economic face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta se demonstreaza prin completarea pe proprie raspundere a declaratiei conform art. 6 din Ordonanta 27/2006, anexa 1, care modifica Legea 346/2004. 2. Valoarea exacta a garantiei de buna executie va fi comunicata de autoritatea contractanta operatorului economic castigator, prin comunicarea privind rezultatul aplicarii procedurii si va fi 10 % din pretul contractului, fara T.V.A. 3. Autoritatea contractanta are obilgatia de alibera/restitui valoarea garantiei de buna executie in conformitate cu art. 92, alin. (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea Formularului 1 - incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr. 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Completarea Formularului 2 - Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Completarea Formularului 3 - In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Completarea unei declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - formularul 4 in original- semnat si stampilat;Lista persoanelor din cadrul autoritatii contractante responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este: Mircea Dumitru, Maria Voinea, Liviu Papadima, Emil Barna, Magdalena Platis, Adrian Albu, Cristinel Simion Sandu, Dragos Dena, Florinel Miulescu, Dragos Florescu, Alina Craciun, Raluca Florea, Mariana Trifoi, Pasol Petre, Felicia Turcu.Cerinta nr.5Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile de plata la bugetul de stat, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limitade depunere a ofertelor Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile de plata la bugetul de stat, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelorCerinta nr.6Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor Documentele cerute la punctele 1-4 se vor prezenta in original semnate si stampilate Documentele cerute la punctele 5-6 se pot prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "Conform cu originalul". In cazul in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin (4) din HG 925/2006 Cerinta nr. 1Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului. (Persoane juridice romane) Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii prezentarea Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Nota: in cazul in care furnizarea produselor solicitate, nu este activitatea principala, operatorul economic are obligatia de a sublinia codul activitatii in baza caruia poate desfasura in mod legal activitatea (producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire) Documentele cerute se pot prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata "Conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilantul contabilModalitatea de indeplinire- Ultimul bilantul contabil, sau orice alt document ce poate demonstracapacitatea economica si financiara, inregistrat si vizat de catre organelecompetente, aferent anului 2013., Informatii privind cifra de afaceripe ultimii 3 aniModalitatea de indeplinire- se completeaza Formularul 8 -Informatii generale ofertant.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie si Lista principalelor furnizari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani prezentand cel putin un contract sau maxim 2 contracte care contin produse similare in valoare cumulata deminim 531.514, 55 leiModalitatea de indeplinire- completarea Formularului 10 - Declaratie si Lista principalelor furnizari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani prezentand cel putin un contract sau maxim 2 contracte care contin produse similare in valoare cumulata deminim 531.514, 55 lei. Originale sau in copie conform cu originalul sau copie legalizata., Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate invedereaasigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiusi cercetare., Declaratie referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate - se completeaza o declaratie pe propria raspundere care contine informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii, Prezentarea de mostre pentru produsele ofertate- Ofertantul va prezenta data limita de depunere a ofertei cate o mostra din fiecare produs pentru pozitiile din Caietul de sarcini pe baza de aviz de expeditie sau centralizator conform caietului de sarcini.- Fiecare mostra prezentata va respecta specificatia tehnica din caietul de sarcini, in forma finala de comercializare, sigilata, avand inscriptionat vizibil, lizibil caracteristicile produsului.- Mostrele prezentate sa fie marcate cu numar de identificare conform caietului de sarcini.- Mentionam ca mostrele nu pot fi inlocuite pe perioada desfasurarii contractului.- Lipsa unei mostre duce la descalificarea ofertantului.- Mostrele prezentate de ofertantul castigator vor fi pastrate de Autoritatea Contractanta pe intreaga perioada de derulare a contractului- Mostrele prezentate de ofertantii ale caror oferte au fost declarate necastigatoare, se vor restitui dupa semnarea contractului de furnizarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.02.2014 09:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer