Achizitie publica - Produse de informare turistica in municipiului Salonta, aferente proiectului CoolTourA, HURO/0901/192/2.1.3., din cadrul Programului de cooperare transfontaliera Ungaria ? Romania 2007-2013.
Detaliu pentru invitatia numarul 325355
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325355/27.04.2012
Denumire contract: Produse de informare turistica in municipiului Salonta, aferenteproiectului CoolTourA, HURO/0901/192/2.1.3., din cadrul Programului de cooperare transfontaliera Ungaria ? Romania 2007-2013.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SalontaCod fiscal: 4593423, Adresa: Str. Republicii nr. 1, Salonta, Telefon: 0259-373243, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Republicii nr. 1, Salonta, Romania, cod postal: 415500, telefon: +40 0259-373243, fax: +40 0359-409733, persoana de contact: Laszlo Torok
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Salonta, str. Republicii nr.1, jud. Bihor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Produse de informare turistica in municipiului Salonta, aferenteproiectului CoolTourA, HURO/0901/192/2.1.3., din cadrul Programului de cooperare transfontaliera Ungaria ? Romania 2007-2013.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Produse de informare turistica in municipiului Salonta, aferent proiectului CoolTourA 5.1.1, HURO/0901/192/2.1.3., dinProgramul de cooperare transfontaliera Ungaria ? Romania 2007-2013., o harta digitala a municipiului Salonta si infochiosc interne de informare.
II.1.6) CPV: 48900000-7 - Diverse pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 320 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 3600leiIn cazul in care ofertantul face parte din categoria IMM in conf. cu Legea nr. 346/2004, pentru a beneficia de reducerea de 50%, va atasa garantiei de participare si declaratia de incadrare in categoria IMM.Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: a) ordin de plata, insotit de extrasul de cont, in contul RO39TREZ0835006XXX000030, deschis la Trezoreria Municipiului Salontab) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractanteScrisorile de garantie vor fi eliberate de o banca din Romania, sau dupa caz, de o banca din strainatate, de preferintaacu corespondent in Romaaia.c) achitarea sumei la casieria Primariei municipiului Salontad) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada solicitata. Acesta trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- Perioada de valabilitate a garantiei - 90 zile de la data depunerii ofertelor.- Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare (in original) prezentata in partea exterioara a plicului, nu va fi deschisa si va fi considerata respinsa in cadrul sedintei de deschidere, conform art. 33 alin. 3 din HG 925/2006 actualizata.- Garantia pentru participare se pierde de catre ofertant in urmatoarele cazuri: 1)-ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;2)-oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile.
Garantie de buna executie
da X nu ?1. Garantia de buna executie va reprezenta 10% din valoarea fara TVA a contractului / 5 % pentru IMM, in contul astfel deschis suma minimainitiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri successive in cuantum de 10% din sumele datorate si cuvenite contractantului in baza facturilor pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.Restituirea garantiei de buna executie se va face: in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea serviciului.Pentru restituire, ofertantul va depune o cerere scrisala sediul autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii trebuie sa furnizeze informatiile cerute in prezentul capitol utilizand modelele din sectiunea ?FORMULARE? din Documentatia de atribuire. Formularele si declaratiilecriteriulastfel: Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1din OUG 34/2006, declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art. 180din OUG 34/2006, declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art. 181din OUG 34/2006, Certificat de participare cu oerta independenta conf. Ord. 314/2010. Formular 5.- documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana;orice document solicitat trebuie sa fie valabil in momentul depunerii ofertelor si se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.Conformart. 69^1 din OUG 34/2006 , persoanele cu funtii dedecizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Torok Laszlo ? Primar si Illyes Lajos ? Viceprimar. Dovada faptului ca obiectul de activitate al ofertantului autorizeaza livrarea produselor ce fac obiectul achizitiei publicesi cala data depunerii oferteifirma nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Mentionarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, nu se cere o suma minima. Din fisa de informatii generale sa rezulte sediul, datele de identificare, numarul de telefon, fax, contul deschis la Trezorerie si contul pentru restituirea garantiilor de participare la procedura a ofertantilor. Dovada ca nu are datorii fata de bugetl localsi de stat, din care sa reasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ultimul bilant caontabil vizat de organele fiscale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor produse similare livrate in ultimi 3 ani, conf. art. 188(1) din OUG 34/2006., Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau a carui angajament de participare a fost obtinut., Declaratie referitore la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurari calitatii precum si la resursele de studiu si cercetare, conform art. 188 ind. 1 lit.b don OUG 34/2006. Dovada asigurarii managementului calitatii, ISO 9001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2012 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 12:37