Achizitie publica - Produse de origine animala, carne si produse din carne
Detaliu pentru invitatia numarul 336448
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336448/01.10.2012
Denumire contract: Produse de origine animala, carne si produse din carne
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFEDERATIA ROMANA DE SCRIMACod fiscal: RO13444099, Adresa: STRADA AVIATOR POPA MARIN NUMARUL 2 SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 0212306289, Fax: 0212300329
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA AVIATOR POPA MARIN NUMARUL 2 SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011963, telefon: +40 212306289, fax: +40 212300329, persoana de contact: MIRCEA CARABAT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul F.R. Scrima din str. Av. Popa Marin 2, sector 1, Bucuresti.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (sport)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Produse de origine animala, carne si produse din carne
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de produse de origine animala, carne si produse din carne
II.1.6) CPV: 15100000-9 - Produse de origine animala, carne si produse din carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 220, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participareG.P.: 4.000 lei; Daca se respinge contestatia, se va retine 2.200 lei; Valab. G.P.: 30 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor; IMM-50 %; Modul de constituire a garantiei de participare acceptat: - garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. - prin virament bancar in contul autoritatii contractante nr. RO30BRDE445SV15301304450, deschis la BRD Sucursala Dorobanti; - depunerea sumei la casieria F.R. Scrima din str. Aviator Popa Marin, nr. 2, sectorul 1, Bucuresti, Romania. Observatie: Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, astfel cum a fost aceasta solicitata, vor fi respinse ca inacceptabile.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executieG.B.E.: 10% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare; Valab. G.B.E.: 12 luni de la semnarea contractului de furnizare; IMM-50 %; Modul de constituire a garantiei de buna executie: - garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. - prin virament bancar in contul autoritatii contractante nr. RO30BRDE445SV15301304450, deschis la BRD Sucursala Dorobanti. Observatie: Garantia de buna executie se prezinta in momentul semnarii contractului de catre furnizor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiDescriere: 1.Declaratii privind neancadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Cerinte obligatorii: Se vor completa formularele nr. 3 si 12. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica; 2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Cerinta obligatorie: Se va completa formularul nr. 6, privind Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta; 3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 Cerinta obligatorie: Se va completa formularul nr. 10, privind conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati. In ceea ce priveste aprobarea, organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, persoanele ce detin functii de decizie, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza bugetul aferent achizitiei in cauza si documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire in cadrul Federatiei Romane de Scrima sunt: Dna Ana PASCU ? presedinte, Dl. Paul NOVAC ? secretar general, Dna Florina STOIAN ? contabil sef, Dl Octavian ZIDARU ? director tehnic si Dna Georgeta PREOTEASA ? manager complex; 4. Certificatele de atestare fiscala emise de organul fiscal competent, cf. art.112 si art.113 din O.G. nr.92/2003 Cerinte obligatorii: Certificatele de atestare fiscala emise de organul fiscal competent, conf. art. 112 si art. 113 din Ordonanta nr. 92/2003, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertelor. Nota: Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in original sau copie cu mentiunea: «conform cu originalul». Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri legalizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de prestare de servicii. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor fiscale, autoritatea contractanta solicita ca acesta sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate (unde este cazul) si graficul de reesalonare; 5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta obligatorie: Se va completa formularul nr. 9. Documentul va fi prezentat in original si va fi valabil la data depunerii ofertelor; 1. Certificat Constatator eliberat de O.N.R.C. de pe langa instanta competenta Cerinta obligatorie: Persoane juridice romane: Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie cu mentiunea: «conform cu originalul» (eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului de furnizare trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata. Persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident ca persoana juridica (copie dupa original si copie legalizata in limba romana); 2. - Autorizatie sanitar?veterinara emisa de Directia Sanitar Veterinara (pentru schimburi intracomnitare cu produse alimentare de origine animala). - Autorizatie sanitar veterinara pentru transport produse alimentare, document de inregistrare pentru siguranta alimentelor privind mijloacele de transport. - Document de inregistrare pentru siguranta alimentelor. - Autorizatie sanitara de functionare. (Ordinele A.N.S.V.S.A. nr. 63/2007, nr. 10/2008 si nr. 21 si 57/2010) Cerinta obligatorie: Ofertantii au obligatia de a prezenta in original sau copie cu mentiunea: «conform cu originalul» documentele solicitate.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 ani.Cerinta obligatorie: continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se vor lua in calcul produsele furnizate in calitate de contractant unic sau asociat. In cazul asocierii se va prezenta numai partea a carei livrare a revenit exclusiv in sarcina ofertantului la respectiva procedura. Se solicita prezentarea de catre ofertant cel pu?in a unui document/ contract/ proces-verbal de recep?ie prin care sa confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie de 50.000 lei fara TVA. Se va completa formularul 5., Recomandari/ certificari/ confirmari.Cerinte obligatorii: Furnizarea de produse se confirma prin prezentarea a cel putin o recomandare, certificare, confirmare emisa sau contrasemnata de catre o autoritate, ori de catre un client privat, beneficiari. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei recomandari/ certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea furnizarii de produse similare se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, care sa poata fi probata., Declara?ie referitoare la echipamentele tehnice ?i la masurile aplicate in vederea asigurarii calita?ii.Cerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului referitoare la asigurarea condi?iilor de refrigerare la produsele alimentare si mijloacele de transport pe care se angajaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de furnizare. Se va completa formularul 13., Mostre.Cerinta obligatorie: Ofertantii au obligatia de a prezenta mostre nereturnabile, in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/ produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza constituind o proba a concordantei cu produsele ce urmeaza a fi receptionate in derularea contractului.Mostrele solicitate vor fi ambalate si sigilate intr-un colet corespunzator pe care vor fi inscriptionate datele de identificare ale operatorului economic, precum si adresa autoritatii contractante, cu mentiunea ?Colet mostre pentru procedura prin cererea de oferte din data de .................. pentru atribuirea contractului de furnizare pentru produse de origine animala, carne si produse din carne?.In interiorul coletului va exista obligatoriu un inventar al produselor aflate in acesta. Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calita?ii respectiv ISO 9001 sau echivalent.Cerinta obligatorie: Ofertantul va prezenta certificatul in original sau copie cu men?iunea: «conform cu originalul»., Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management a sigurantei alimentare respectiv ISO 22000 sau echivalent.Cerinta obligatorie: Ofertantul va prezenta certificatul in original sau copie cu men?iunea: «conform cu originalul».
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, atasata prezentei invitati de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.09.2012 10:31