Achizitie publica - produse de origine animala, carne si produse din carne
Detaliu pentru invitatia numarul 352390
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352390/09.08.2013
Denumire contract: produse de origine animala, carne si produse din carne
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFEDERATIA ROMANA DE SCRIMACod fiscal: RO13444099, Adresa: STRADA AVIATOR POPA MARIN NUMARUL 2 SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0212306289, Fax: +40 0212300329
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA AVIATOR POPA MARIN NUMARUL 2 SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011963, telefon: +40 212306289, fax: +40 212300329, persoana de contact: Alin PANAIT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA AVIATOR POPA MARIN NUMARUL 2 SECTOR 1, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (sport)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: produse de origine animala, carne si produse din carne
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 5
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Se va achizitiona carne si produse din carne, in cantitatile si cu specificatile din Caietul de sarcini.Livrarea produselor se va face gratuit la sediul F.R. Scrima din str. Aviator Popa Marin, nr. 2, sectorul 1, Bucuresti.
II.1.6) CPV: 15100000-9 - Produse de origine animala, carne si produse din carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 147, 519 - 159, 519 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.000 lei.Cuantumul g.p. ce se va retine in cazul unei contestatii se va calcula in conditiile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.G.p. se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006.G.p. poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a g.p.: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Daca g.p. se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza formularul nr. 11 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006.Daca g.p. se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO46BRDE445SV03908334450 al autoritatii contractante, deschis laBRD Sucursala Dorobanti.G.p. se poate depune si in numerar la casieria F.R. Scrima din str. Aviator Popa Marin, nr. 2, sectorul 1, Bucuresti, Romania.Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original.In cazul depunerii de oferte in asociere, g.p. trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.G.p. emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul I.M.M., g.p. se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.Observatie: Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a g.p., astfel cum a fost aceasta solicitata, vor fi respinse ca inacceptabile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 8% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent atribuit.In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de buna executie se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat anterior. Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Modul de constituire a garantiei de buna executie acceptat: - garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.- prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz, furnizorul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia achizitorului, la o banca agreata de ambele parti.Achizitorul se obliga sa elibereze garantia pentru participare dupa ce prestatorul a facut dovada constituirii garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 ani. Se solicita experienta similara in furnizarea de produse similare prin cel putin 1 contract, maxim 2 contracte a carui/ caror valoare cumulata a fost de minim48.670 lei fara TVA.Modalitatea de indeplinire: Completare Formularul nr. 10.Prezentare certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar.Daca documentele sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in lei, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Cursul de referin?a RON/EURO mediu al BNR/ info europa pentru anul: - 2010:4, 2099 RON/EURO;
- 2011:4, 2379 RON/EURO;
- 2012:4, 4560 RON/EURO., Cerin?a nr. 2MostreOfertantii au obligatia de a prezenta mostre pentru fiecare produs ofertat, in scopul verificarii capacitatii tehnice a ofertantilor de a livra/ produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza.Mostrele vor fi prezentate in ambalajul original al producatorului. Mostrele vor fi sigilate si vor avea eticheta in original pentru produsul ofertat; acolo unde este cazul vor avea traducere in limba romana. Produsul neetichetat, sau fara eticheta originala cu traducere in limba romana, va fi respins si oferta va fi descalificata.Modalitatea de indeplinireCerinta obligatorie: Coletul cu mostre va fi inscriptionat cu datele de identificare ale operatorului economic, precum si adresa autoritatii contractante, cu mentiunea ?Colet mostre pentru procedura prin cerere de ofertedin data de .................. pentru incheierea acordului-cadru de furnizare pentru produse de origine animala, carne si produse din carne? si va fi depus cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor.In interiorul coletului va exista obligatoriu un inventar al produselor aflate in acesta. Mostrele depuse de ofertantii declarati necastigatori se vor returna/ restitui., Cerin?a nr. 3Autorizatie sanitara pentru mijloacele de transportAutorizatie sanitara pentru mijloacele de transport conform Ordin nr. 57/24 iunie 2010 emisa de DSV corespunzatoare.Modalitatea de indeplinireCerinta obligatorie: Documentul respectiv va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta nr. 4Informa?ii despre asociereModalitatea de indeplinire: Dupa caz, Completare Formularul nr. 14, Cerinta nr. 5Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Modalitatea de indeplinire: Dupa caz, Completare Formularul nr. 15 Cerin?a nr. 1Sistem de management al calita?ii respectiv ISO 9001 sau echivalentOfertantul trebuie sa aibe implementat un sistem de management al calita?ii respectiv ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legisla?ia ?arii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu.Modalitatea de indeplinireCerinta obligatorie: Operatorul economic ofertant va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificatul - ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului). In cazul asocierii se vor prezenta individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Se vor accepta si ofertantul/ ofertantii care dovede?te/ dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ ofertantii va/ vor primi certificarea. Se va prezenta in acest caz raportul de audit cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerin?a nr. 2Sistem de management a sigurantei alimentare respectiv ISO 22000 sau echivalentOfertantul trebuie sa aibe implementat un sistem de management a sigurantei alimentare respectiv ISO 22000 sau echivalent (standarde transpuse in legisla?ia ?arii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu.Modalitatea de indeplinireCerinta obligatorie: Operatorul economic ofertant va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificatul - ISO 22000 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului). In cazul asocierii se vor prezenta individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Se vor accepta si ofertantul/ ofertantii care dovedeste/ dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ ofertantii va/ vor primi certificarea. Se va prezenta in acest caz raportul de audit cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerin?a nr. 3Sistem de Siguranta Alimentara HACCP sau echivalentOfertantul trebuie sa aibe implementat un sistem de siguranta alimentara HACCP sau echivalent (standarde transpuse in legisla?ia ?arii de origine a ofertantului).Modalitatea de indeplinireCerinta obligatorie: Operatorul economic ofertant va face dovada implementarii sistemului de siguranta alimentara.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 21.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2013 13:51