Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - produse de origine animala, carne si produse din carne


Detaliu pentru invitatia numarul 356509
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: FEDERATIA ROMANA DE SCRIMA
Numar invitatie: 356509/13.12.2013
Denumire contract: produse de origine animala, carne si produse din carne
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFEDERATIA ROMANA DE SCRIMACod fiscal: RO13444099, Adresa: STRADA AVIATOR POPA MARIN NUMARUL 2 SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0212306289, Fax: +40 0212300329
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA AVIATOR POPA MARIN NUMARUL 2 SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011963, telefon: +40 0212306289, fax: +40 0212300329, persoana de contact: Federatia Romana de Scrima
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Federatiei Romane de Scrima din str. Av. Popa Marin 2, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (sport)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: produse de origine animala, carne si produse din carne
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se va achizitiona carne si produse din carne, in cantitatile si cu specificatile din Caietul de sarcini, cu livrareaacestora la sediul F.R. Scrima din str. Aviator Popa Marin, nr. 2, sectorul 1, Bucuresti. Livrarea produselor se va face mijloacele de transport pentru care furnizorul trebuie sa aiba Autorizatie sanitara, emisa de DSV.
II.1.6) CPV: 15100000-9 - Produse de origine animala, carne si produse din carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 040 - 201, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4.000 lei. Cuantumul g.p. ce se va retine in cazul unei contestatii se va calcula in conditiile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006. G.p. se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006. G.p. poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a g.p.: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Daca g.p. se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza formularul nr. 10 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006. Daca g.p. se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO46BRDE445SV03908334450 al autoritatii contractante, deschis la BRD Sucursala Dorobanti. G.p. se poate depune si in numerar la casieria F.R. Scrima din str. Aviator Popa Marin, nr. 2, sectorul 1, Bucuresti, Romania. Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original. In cazul depunerii de oferte in asociere, g.p. trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. G.p. emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. In cazul I.M.M., g.p. se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. Observatie: Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a g.p., astfel cum a fost aceasta solicitata, vor fi respinse ca inacceptabile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 8% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent atribuit. In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de buna executie se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat anterior. Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. Modul de constituire a garantiei de buna executie acceptat: - garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. - prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz, furnizorul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia achizitorului, la o banca agreata de ambele parti. Achizitorul se obliga sa elibereze garantia pentru participare dupa ce prestatorul a facut dovada constituirii garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formularul nr. 3).2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare: Autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Model - Formularul nr. 4). Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formularul nr. 5)4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formularul nr. 6). Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Dl. Marius FLOREA ? Secretar general, Dna. Elena BOEA ? Consilier Juridic, Dna. Florina Gabriela STOIAN ? Contabil sef, Dna Georgeta PREOTEASA ? Manager complex si Dna Lacramioara SURUFCA ? Economist.5. Documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor: Conditie de calificare: certificatele de atestare fiscala emise de organul fiscal competent, conf. art. 112 si art. 113 din Ordonanta nr. 92/2003, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinire: toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri legalizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare produse.In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor fiscale, autoritatea contractanta solicita ca acesta sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate (unde este cazul) si graficul de reesalonare. 1. Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritoriala) Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.b) Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic; prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, inaintea transmiterii comunicarii rezultatului procedurii, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.2) Dovezile privind calitatea de I.M.M. ( daca este cazul) sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorii pentru criteriile legate de garantia de participare. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. (completare Formularul nr. 8).3) Autorizatie sanitar?veterinara de functionare pentru unitatile de procesare Ordin ANSVSA nr. 63/2007 iar pentru distribuitori document de inregistrare sanitar ?veterinara conform Ordin ANSVSA nr. 111/2008.Autorizari. Ofertantii au obligatia de a prezenta documentul/documentele in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice/ fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Toate documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 ani. Se solicita experienta similara in furnizarea de produse similare prin cel putin 1 contract, maxim 2 contracte a carui/ caror valoare cumulata a fost de minim 48.680 lei fara TVA. Modalitatea de indeplinire: Completare Formularul nr. 9. Prezentare certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar. Pentru echivalen?a se va avea in vedere cursul mediu anual pentru ?alta valuta? al BNR pentru anii 2010, 2011 ?i 2012., Cerinta nr. 2 Mostre Ofertantii au obligatia de a prezenta mostre pentru fiecare produs ofertat, in scopul verificarii capacitatii tehnice a ofertantilor de a livra/ produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza. Mostrele vor fi prezentate in ambalajul original al producatorului. Mostrele vor fi sigilate si vor avea eticheta in original pentru produsul ofertat; acolo unde este cazul vor avea traducere in limba romana. Produsul neetichetat, sau fara eticheta originala cu traducere in limba romana, va fi respins si oferta va fi descalificata. Modalitatea de indeplinire Cerinta obligatorie: Coletul cu mostre va fi inscriptionat cu datele de identificare ale operatorului economic, precum si adresa autoritatii contractante, cu mentiunea ?Colet mostre pentru procedura prin cerere de oferte din data de .................. pentru incheierea acordului-cadru de furnizare pentru produse de origine animala, carne si produse din carne? si va fi depus cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor. In interiorul coletului va exista obligatoriu un inventar al produselor aflate in acesta. Mostrele depuse de ofertantii declarati necastigatori se vor returna/ restitui., Cerinta nr. 3 Autorizatie sanitara pentru mijloacele de transport Autorizatie sanitara pentru mijloacele de transport conform Ordin nr. 57/24 iunie 2010 emisa de DSV corespunzatoare. Modalitatea de indeplinire Cerinta obligatorie: Documentul respectiv va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta nr. 4 Informatii despre asociere, daca este cazul Modalitatea de indeplinire: Dupa caz, Completare Formularul nr. 13, Cerinta nr. 5 Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, daca este cazul. Modalitatea de indeplinire: Dupa caz, Completare Formularul nr. 14 Cerinta nr. 1 Sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent Ofertantul trebuie sa aibe implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu. Modalitatea de indeplinire Cerinta obligatorie: Operatorul economic ofertant va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificatul - ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului). In cazul asocierii se vor prezenta individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Se vor accepta si ofertantul/ ofertantii care dovedeste/ dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ ofertantii va/ vor primi certificarea. Se va prezenta in acest caz raportul de audit cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta nr. 2 Sistem de management a sigurantei alimentare respectiv ISO 22000 sau echivalent Ofertantul trebuie sa aibe implementat un sistem de management a sigurantei alimentare respectiv ISO 22000 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu. Modalitatea de indeplinire Cerinta obligatorie: Operatorul economic ofertant va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificatul - ISO 22000 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului). In cazul asocierii se vor prezenta individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Se vor accepta si ofertantul/ ofertantii care dovedeste/ dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ ofertantii va/ vor primi certificarea. Se va prezenta in acest caz raportul de audit cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.01.2014 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.12.2013 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer