Achizitie publica - PRODUSE DE PANIFICATIE - PAINE
Detaliu pentru invitatia numarul 332075
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332075/20.07.2012
Denumire contract: PRODUSE DE PANIFICATIE - PAINE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUISECTOR 4Cod fiscal: 17226151, Adresa: SOS. OLTENITEI, 252-254, BL. 151, PARTER, SECTOR 4, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 0372715100, Fax: 0372713885
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SLD. ENACHE ION NR. 1A SECTOR 4, Bucuresti, Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. SLD. ENACHE ION NR. 1A SECTOR 4, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PRODUSE DE PANIFICATIE - PAINE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 22
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACORDUL-CADRU ARE CA OBIECT INCHEIEREA DE CONTRACTE SUBSECVENTE PENTRU ACHIZITIONAREA DE PRODUSE DE PANIFICATIE - PAINE NECESARE IN SCOPUL ASIGURARII NECESARULUI DE HRANA PENTRU MINORII DIN SISTEMUL DE PROTECTIE CENTRE DE PLASAMENT SI UNITATI DE TIP CENTRE SOCIALE MULTIFUNCTIONALE, TINAND CONT DE SPECIFICATIILE SI CANTITATILE MENTIONATE IN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 258, 416.14 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5168, 32 lei - Modul de constituire a garantiei de participare : ordin de plata in contul RO68TREZ7045006XXX003492, virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, Scrisoare de Garantie Bancara, Fila CEC. In conformitate cu art.278^1 alin.1 lit.a) autoritatea contractanta va retine contestatorului (in cazul unei contestatii nefondate catre CNSC) din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului (1% din val. contractului fara TVA) suma de 2584, 16 lei. Garantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin 60 de zile, incepand de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: PREZENTARE FORMULAR 12A - DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE - Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 completata si modificata atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;PREZENTARE FORMULAR 12B - DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE - In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica;DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN ART.69^1 - FORMULAR 4CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ACHIZITIE CU OFERTA INDEPENDENTA, completat, semnat si parafat de reprezentantul autorizat sa angajeze firma ofertanta in contract - FORMULAR BIn cazul ofertei comune fiecare asociat va prezenta documentele mai sus prezentate. Autoritatea isi rezerva dreptul, cf.art.11 alin 3 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare de a solicita precizari sau confirmari suplimentare cu privire la orice document prezentat de catre operatorii economici, atat acestora cat si autoritatilor competente ce pot furniza informatii. Lista persoanelor care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire: 1.Mircea Horatiu Nicolaidis ? Director General2. Cristi Mititelu ? Sef Serviciu Achizitii3. Negoita Luminita ? Director Economic4. Stela Popescu ? Referent Serviciu Achizitii5. Florentina Niculescu ? Referent Specialitate Serviciu Achizitii6. Corbuleanu Mihai ? Sef Centru Servicii Auxiliare7. Georgescu Ortansa - Consilier Juridic1. Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre bugetul general consolidat.b) Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local.2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele prezentate vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Din certificatele prezentate Ofertantul/Ofertantii trebuie sa nu aiba datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoane juridice romane: 1. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice, care includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii in oricare dintre formele : original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul (pt. copia cf. cu originalul autoritatea contractanta va cere castigatorului confruntarea cu originalul)Pentru persoane fizice romane2. Fotocopie a documentului care atesta ca ofertantul poate sa desfasoare in conformitate cu prevederile legale in vigoare activitatile ce cuprind si obiectul prezentei proceduri.Fotocopia trebuie certificata de ofertant, semnata si stampilata.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii. Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil: Se va prezenta ultimul bilant contabil (decembrie 2010), vizat si inregistrat de organele competente., Informatii privind cifra de afaceri (completarea fisei de informatii generale). Se impune ca cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, realizata de ofertantul individual sau ofertantii asociati prin cumul, sa fie mai mare de 190550, 70 lei (valoare calculata tinand cont de valoarea celui mai mare contract subsecvent).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2012 11:26