Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PRODUSE DE PANIFICATIE


Detaliu pentru invitatia numarul 331498
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"
Numar invitatie: 331498/11.07.2012
Denumire contract: PRODUSE DE PANIFICATIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"Cod fiscal: 4305849, Adresa: Kogalniceanu nr.1, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-405300, Fax: 0264-450675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PRODUSE DE PANIFICATIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: paine alba feliata, 1kg;chifla, 70 g;corn simplu tip Hot-Dog, 100g;pesmet
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 167, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantii vor constituie garantia de participare in cuantum de1675, 00 lei pentru toate loturile iar pentru fiecare lot, astfel: 600, 00 leipentru lotul 1;40, 00 leipentru lotul 2;905, 00 lei pentru lotul 3;130, 00 lei pentru lotul 4;Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.2. Depunere in numerar la casieria Autoritatii Contractante, Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca( orarul casieriei: 1000-1400, de luni pana vineri)3. Virament bancar/ ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO86TREZ2165005XXX006896, Trezoreria Cluj-Napoca.4. Conform art. 2781 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, 1% din valoarea estimata.astfel: 905, 00 lei pentru lotul 3;Ofertantii care se incadreazain categoria IMM au dreptulconform Legii nr. 346/2004, de a constitui doar 50% din garantia de participare. In acest caz, acestia au obligatia de a prezenta o declaratie privind incadrarea in aceasta categorie(formularul 11din sectiunea Formulare)Documentul de constituire a garantiei de participare scanat va fi depus obligatoriu in SEAP, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentat si la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile de la data depunerii ofertelor in SEAP
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente, rezultataModul de virare: a) garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoareacontractului de furnizare, fara TVA.b) modul de constituire a garantiei de buna executie: - Virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in favoarea autoritatii contractante.- Restituirea garantiei de buna executie a contractului se face in termen de 14 zile de la data expirarii contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Eligibilitatea ofertantuluiDeclaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art. 180 din OUG nr. 34/2006- formularul 1(12A) din Sectiunea Formulare;Cerinta nr. 2Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu formularul 2(12B) din Sectiunea Formulare;Se sustine cu: - Dovada indeplinirii obligatiei de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor catre bugetul consolidat ? Certificat de Atestare Fiscala eliberat de A.N.A.F.;Certificatul de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr. 3 Participarea la licitatie cu oferta independentaSe solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cumodelul de formular nr.3Cerinta nr. 4Neincadrarea in situatiile prevazutela art. 691 din OUG nr. 34/2006Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, formularul 4 din sectiunea formularePersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Rector, Acad. prof. Ioan Aurel Pop, Prorector, conf.univ.dr.Dan Lazar, Director General Administrativ, ec.Viorica Barsan; Director Financiar-Contabil, ec. Pusok Istvan;Membrii comisiei de evaluare: ing. Ion Toma; Jurist Alexandru Brasoveanu, ing. Olimpia Dumitru, ing.Mihaela Maier Cerinta nr. 1Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCCertificat constatator ( copie marcata conform cu originalul) emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial cu cel mult 60 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Inainte de transmitereacomunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicitat ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2Autorizatie sanitara-veterinara>Autorizatie sanitar-veterinarapentru unitati, eliberatade Directia Sanitara-Veterinarain conformitate cu Ord. A.N.S.V.S.A. nr. 57/2010, valabila la data deschiderii ofertelorPersoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Existenta livrarii de produse in ultimii 3 ani de catre operatorul economic catre beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati in vederea sustinerii capacitatii tehnice. Ca dovada a indeplinirii cerintei obligatorii ofertantul va prezentadocumente / contracte similare, prin care sa confirme livrarea de produse similare celor solicitate prin documentatia de atribuire, insotite de recomandarile respective de la beneficiari, Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca potlivra produselein conditii de igiena si siguranta in acest sens vor prezenta Autorizatie sanitar ? veterinarapentru autovehiculele de transport marfa, eliberate in conformitate cu Ord. A.N.S.V.S.A. nr. 3/2008, valabila la data deschiderii ofertelor, Cerinta nr. 3Prezentarea de mostre pentru verificarea calitatii produselor ofertateMostre pentru fiecare produs ofertat Acesteavor fi prezentate inambalajul in care urmeaza a fi livrat, marcat si sigilat conform reglementarilor in vigoare . Mostrele vor fi prezentate la sediul autoritatii contractatnte pana la data depunerii ofertelor in SEAP Cerinta nr. 1Atestarea faptului ca operatorul economic ofertant are implementat un sistem de asigurare a calitatii alimentelor recunoscut de Uniunea Europeana.Prezentarea de certificate sau documente emise de organisme acreditate in conformitate standardele europene sau nationale alimentelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia depusa in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer