Achizitie publica - produse de panificatie prajite si produse de patiserie
Detaliu pentru invitatia numarul 283674
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis
Cod de identificare fiscala: 17090636
Adresa: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara
Telefon: 0256/490281
Fax: 0256/407066
Denumire invitatie: produse de panificatie prajite si produse de patiserie
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 15821000-9 - Produse de panificatie prajite si produse de patiserie (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: produse de panificatie prajite si produse de patiserie
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 16.03.2011 11:52
Data limita de depunere a ofertelor: 31.03.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Timisoara, str. Piata Regina Maria, nr.3
Data si ora deschiderii ofertelor: 31.03.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Timisoara, str. Piata Regina Maria, nr.3
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Valoare estimata: 85, 500 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
completarea si prezentarea formularului 12 A(declaratie privind eligibilitatea);certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta;completarea si prezentarea formularului 12 B(declaratie privind neincadrarea in prev.art.181/OUG 34/2006;certificatul de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat si local;certificat constatator emis de ORC;certificat de inregistrare eliberat de ORC;document care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta d.p.v profesional din tara de origine;completarea formularului 12 D(lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, prezentarea de contracte in valoare de 43000 lei;autorizatii sanitar veterinare pt mentinerea sigurantei si protectiei alimentare pt spatiu si mijloacele de transport;formularul 12G dupa caz;
intreaga documentatie este atasata invitatiei din SEAP-Garantie de Participare 855lei