Achizitie publica - Produse de papetarie si alte articole de birou in cadrul proiectului POSDRU/ 86/1.2./S/63654 ?Educatie Universitara la nivel European in domeniul Medicinii Veterinare
Detaliu pentru invitatia numarul 331926
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331926/17.07.2012
Denumire contract: Produse de papetarie si alte articole de birou in cadrul proiectului POSDRU/ 86/1.2./S/63654 ?Educatie Universitara la nivel European in domeniul Medicinii Veterinare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara BucurestiCod fiscal: 4602041, Adresa: Bd. Marsti 59, sector 1, Bucuresti, Telefon: 3182564, Fax: 3180296
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Marsti 59, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011464, telefon: +40 213180296, fax: +40 213180296, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul Achizitii Publice al USAMV Bucuresti, Bd. Marsti 59, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Produse de papetarie si alte articole de birou in cadrul proiectului POSDRU/ 86/1.2./S/63654 ?Educatie Universitara la nivel European in domeniul Medicinii Veterinare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de produse de papetarie si articole de birou, produse ce sunt prezentate in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 30192700-8 - Papetarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 157, 491.13 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2850 lei pentru lotul 1 si 290 lei pentru lotul 2-Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zileOfertantul trebuie sa prezinte dovada constituirii garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei.- Forma de constituire a garantiei de participare conform art.86 din HG.nr. 925/2006.- Garantia se poate constituii si prin OP/CEC confirmat de banca pana la data deschiderii ofertelor sau depunerea sumei la casieria universitatii., conform art. 86 alin(5) din H.G. 925/2006- Pentru garantiile constitite in EURO, valoarea acestora se va calcula laechivalenta LEI/EURO anuntata de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.- Daca este IMM : ? se poate constituii garantia la jumatate, ? dovada de IMM atasata la plic.USAMV cont Trezorerie sector 1 : RO66TREZ701504601X000420 USAMV - CUI - RO4602041In cazul in care in cadrul vreunui lot se va ajunge la aplicarea prevederilor art. 2781 din OUG 34/2006 actualizata, suma retinut din garantia de participare pentru lotul 1 va fi de 1.425, 00 lei si 0, 00 lei pentru lotul 2.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de5 % din valoarea contractului, se va constituii conform art. 90(1) si 90(2) din HG 925/2006 actualizata.ART. 90(1) De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) se aplica in mod corespunzator.(2) In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.Garantia de buna executie poate fi retinuta conform art. 91 din HG 925/2006 actualizata, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea - completare formular 12A din sectiunea FormulareDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata - completare formular 12B din sectiunea FormulareCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formularului VI din sectiunea FormulareDeclaratie privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata, art. 90 din legea 161/2003 si art. 93 din legea 161/2003. - formularului nr. 4 din sectiunea FormularePersoanele care detin functii de decizie in cadrul universitatii: - Prof. univ. dr. Cimpeanu Sorin Mihai ? rector- Prof. univ. dr. Dobrescu Niculae ? prorector- Prof. univ. dr. Stanica Florin ? prorector- Prof.univ.dr. Gabriel Predoi ? Manager de proiect POSDRU/ 86/1.2./S /63654 ?Educatie Universitara la nivel European in domeniul Medicinii Veterinare activitateaA4 ?Pilotarea Sistemului de e-learning?- Conf. univ.dr. Stan Vasilica ? prorector- Conf. univ.dr. Stan Vasilica ? prorector- Ing. Mariana Postamentel ? director general administrativ- Ec. Bragadireanu Ioana ? director economicPersoanele ce vor face parte din comisia de evaluare: Burlacu Raluca Elena, Iuliana Ionascu, Patricia Grigore, Postamentel Mariana, Lazar Valentin, Sambotin Mihaela.Fisa de informatii generale - Completarea fisei de informatii generale (formularul nr.2 din sectiunea formulare), din care sa reiasa datele financiare ale firmei, persoane de contact, adresa, telefoane si mail-uri de contact, etc Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului - Sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii ? in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea -conform cu originalulIn etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificari LAREX sau echivalent, Vor fi prezentate mostre ale produselor, in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra produse similare celor care fac obiectul achizitiei. Certificat de Management al Calitatii ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din aceasta invitatie de participare care este postata in S.E.A.P., adresa de internet: https: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2012 15:01