Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Produse din inox


Detaliu pentru invitatia numarul 326469
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul de Cardiologie " Dr. Benedek Geza" Covasna
Numar invitatie: 326469/14.05.2012
Denumire contract: Produse din inox
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Cardiologie " Dr. Benedek Geza" CovasnaCod fiscal: 4404559, Adresa: Covasna Str. Mihai Eminescu nr. 160 Jud. Covasna, Covasna, Telefon: 0267340532, Fax: 0267340532
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Covasna Str. Mihai Eminescu nr. 160 Jud. Covasna, Covasna, Romania, cod postal: 525200, telefon: +40 0267340532, fax: +40 0267340532, secretariat, persoana de contact: biroul de achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul de Recuperare Cardiovasculara "Dr. Benedek Geza"Covasna, Str. Mihai Eminescu nr. 160 Jud. Covasna, biroul de achizitii publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Produse din inox
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: achizitionare diferite produse din inox conform AnexaB
II.1.6) CPV: 44400000-4 - Diverse produse fabricate si articole conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 195, 332 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este 1953, 32 ron;Valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu valabilitatea ofertei ( 90 de zile).Se poate constitui prin: Orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orece banca /societate de asigurari.Ordin de plata in contul autoritatii contractante nr. RO 46 TREZ 2575005xxx004395 deschis la Trezoreria Tg. Secuiesc.Se retine garantia atunci cand ofertantul: revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul de furnizare, In cazul in care, contestatia depusa la CNSC este respinsa, se va retine din garantia de participare, conf. Art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006.Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat.Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Sa nu se afle in situatia prevazuta la art. 180 si in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/ 2006 (Declaratie privind situatia personala a ofertantului);2.Sa nu se afle in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG 34/ 2006(Declaratie privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/ 2006);Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager- Jr. Sporea Monica; Director financiar- Ec. Kadar Melinda; Director Medical ? Dr. Suceveanu Mihaela; Director de ingrijiri ? Diaconu Ion; Consilier Juridic -Jr.Neagovici Vasile; Comisia de evaluare achizitii publice-Sef servicii AT- Ec. Hajnal Arpad-presedinte;si membrii: -Ec. Olosz Iren;
- Ec. Simon Ildiko3.Respectarea prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/ 12.10.2010 (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta);4.Certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice.5.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).Certificatul de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele prin care demonstreaza ca nu are nici o datorie restanta. 1.Certificat constatator emis de ONRC .Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizataSe va permite prezentarea documentelor de oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este atasata pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 07:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer