Achizitie publica - produse diverse pe baza de carne
Detaliu pentru invitatia numarul 330443
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330443/25.06.2012
Denumire contract: produse diverse pe baza de carne
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC MUNICIPAL "DR.GAVRIL CURTEANU"Cod fiscal: 4208463, Adresa: Str.Corneliu Coposu, nr.12, Oradea, Telefon: +40 0259267903, Fax: +40 0259267903
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Corneliu Coposu, nr.12, Oradea, Romania, cod postal: 410469, telefon: +40 0259267903, fax: +40 0259267903, persoana de contact: Mirela Poinar
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul autoritatii, cam.111, etaj I
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: produse diverse pe baza de carne
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ficat de pui congelatcarnat polonezproaspatcarnat de casa de porc siraguri intregi sau bucati cilindricecarnat csabay sau similar proaspatkaiser de porc refrigeratoase afumate de porc caracteristic piesei anatomice din care provinesalam cu sunca de porclungime 30-40 cm., diametru 70-100 mm.slaninaafumatasunca de porc lungime 30-40 cm., diametru 70-100 mm.toba de porc batoane de 30-40 cm. lungimecremvusti de pui nevidati, neafumatiparizer de pui batoane cilindrice, diametru 60-65 mm. pana la 1 kg.-valoarea estimata pentru toate loturile pana la data de 31 Decembrie (fara suplimentare) este de 214, 592.50 lei, iar valoarea maxima estimata pentru toate loturile de 322, 130.00 lei reprezinta valoarea suplimentara aferenta celor 4 luni in conformitate cu prevederile art.6 alin. (3) din HG nr. 925/2006.-valoarea estimata pana la data de 31 Decembrie 2012 si valoarea suplimentara la nivel de loturi sunt precizate in anexa B la fisa de date
II.1.6) CPV: 15131400-9 - Produse pe baza de carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 322, 130 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- se constituie prin virament bancar in contul RO45TREZ0765006XXX009862 deschis la Trezoreria Oradea sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original pana cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, valabila 60 de zile de la data limita de deschidere a ofertelor, vezi Anexa B Informatii privind loturile;lot 1 valoarea garantie de participare 374 lei;lot 2 valoarea garantie de participare 300 lei; lot 3 valoarea garantie de participare 49 lei; lot 4 valoarea garantie de participare 300 lei;lot 5 valoarea garantie de participare 63 lei;lot 6 valoarea garantie de participare 6 lei;lot 7 valoarea garantie de participare 239 lei;lot 8 valoarea garantie de participare 11 lei;lot 9 valoarea garantie de participare 1642 lei;lot 10 valoarea garantie de participare 192 lei;lot 11 valoarea garantie de participare 599 lei;lot 12 valoarea garantie de participare 513 lei;
- conform Formular SGBP din modele de formulare atasat in SEAP.
Garantie de buna executie
- se constitue in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului, constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin ordin de plata in contul de trezorerie RO45TREZ0765006XXX009862 deschis la Trezoreria Oradea, se va depune in maxim 5(cinci) zile de la semnarea bilaterala a contractului de furnizari produse/servicii;
- conform Formular SGBB din modele de formulare atasat in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- completare formular DPE din modele de formulare atasat in SEAP;
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- completare formular DPNS din modele de formulare atasat in SEAP;
- certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;
- completare formular CPL din modele de formulare atasat in SEAP;
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Dr. Pop Ovidiu Laurean ? Manager, Ec. Brad Anca ? Director financiar contabil, As. med. Mateas Olimpia - Director ingrijiri, Ing. Tarta Nicolaie - Sef serviciu administrativ, Dr. Szilagyi Ariana, Dr. Moldovan Corina, Fraiau Victoria ? Asistent medical dietetic, Chereches Cornelia ? Asistent medical dietetic, Oprea Carmen ? Asistent medical dietetic, Ec. Ganea Sabin ? Sef serviciu aprovizionare, Ec. Poinar Mirela ? Sef birou achizitii publice;
- completare formular DPNP din modele de formulare atasat in SEAP; - certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.;
- original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- in etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - document de inregistrare pentru siguranta alimentelor, eliberat de D.S.V.S.A.;, - mostre de produs care fac obiectul achizitiei in cauza, cu titlu gratuit si obligatoriu;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.07.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 12:28